Seguiment dels trens de mercaderies

RENFE regionals i línies FGC de fora de l'àrea de Barcelona.
RENFE regionales y líneas FGC de fuera del área de Barcelona.
Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Potser que enfoquem bé

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 16/10/2019 14:34

Això no és el Fòrum del Transport Barceloní. Hi ha vida més enllà del Besòs, de Collserola i del Delta del Llobregat.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
ortegote
N8
N8
Entrades: 1231
Ubicació: a prop d' ADIF
Contacta:

Entrada Autor: ortegote » Dimecres 16/10/2019 18:38

Tioviejo50 ha escrit:
Dimecres 16/10/2019 12:28
Perpinyà ?.... :x ....això no esta a 200 km. de Barcelona ?....Que te que veure ?.... :roll:
Forum del Transport a Catalunya y Perpignan es de la catalunya nord, la verdad es que he ido muchas veces a ver mercantes a Perpignan y Cerbere.
Sinceramente los Caza Trenes no sabemos de Fronteras.
Saludos.



Avatar de l’usuari
m.h.t.
N9
N9
Entrades: 2204
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: m.h.t. » Dimarts 16/06/2020 18:51

El Port de Tarragona recupera el transport de mercaderies per ferrocarril a Lleida després de 20 anys

Imatge
La setmana passada el Port de Tarragona va carregar un tren amb fava de soja amb destinació a les instal·lacions de bonÀrea a Lleida.

El servei iniciat per Renfe Mercancías és de transport de cereal (fava de soja), amb trens de 17 vagons tipus TT5 d'unes 850 tones de càrrega neta. En la primera etapa, es tracta d'un tren de freqüència setmanal, que s'anirà augmentant en funció de les necessitats de subministrament que plantegi el client final.
https://www.porttarragona.cat/ca/autori ... de-20-anys


Salvem l'Estació de França!

Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
Entrades: 2152

Entrada Autor: albert28 » Dimarts 16/06/2020 19:56




Avatar de l’usuari
m.h.t.
N9
N9
Entrades: 2204
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: m.h.t. » Dimecres 17/06/2020 18:22

Kellogg’s adjudica a Transfesa un nuevo servicio multimodal de alimentos

Imatge
16/6/2020 - En este primer año, los envíos serán de productos de conveniencia, como cereales y patatas fritas Pringles. Por una parte, cuatro de estas conexiones serán desde Gran Bretaña a España y otras seis de España a Gran Bretaña. Además el servicio contará también con transporte desde España a Portugal.
http://elvigia.com/kelloggs-adjudica-a- ... alimentos/

Bunge prova el tren per a moure farina de soja entre el port de Barcelona i Zuera

Go Transport ha operat aquest servei ferroviari carregat amb farina de soja de l'empresa agroalimentària Bunge per a fàbriques de pinso aragoneses


Imatge
16/6/2020 - Les 850 tones de l’empresa agroalimentària Bunge s’han desplaçat en un servei format per 17 vagons i operat per Go Transport. [...] per a “eliminar de la carretera dotzenes de camions diàriament”, han assenyalat des de l’autoritat portuària.

“El sector de l’alimentació animal està creixent de manera important a l’Aragó i a la part occidental de la província de Lleida”, han constatat des del port de Barcelona.
https://elmercantil.com/2020/06/16/bung ... a-i-zuera/


Salvem l'Estació de França!

Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 3142
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Dilluns 20/11/2023 9:41

Diari de Girona, 20 de novembre de 2023 ha escrit: Les grans navilieres s’interessen pel tren
Medlog, filial de la multinacional MSC, s’ha convertit en soci estratègic de la divisió de mercaderies de Renfe
[...]
Diari de Girona, 20 de novembre de 2023 ha escrit: Transport ferroviari de mercaderies, una assignatura pendent
La terminal intermodal de l’Empordà, que hauria d’entrar en servei l’any 2025, és la més avançada de les quatre que la Generalitat considera estratègiques per impulsar el sector
[...]


Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.

Respon

Torna a “Ferrocarril a Catalunya / Ferrocarril en Cataluña”