Notícies cremallera Núria

RENFE regionals i línies FGC de fora de l'àrea de Barcelona.
RENFE regionales y líneas FGC de fuera del área de Barcelona.
Respon
Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Nomenclatura a l'estil de Mirandela?

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 15/08/2007 18:02

Ja que sembla que Ribes tindrà el tercer metro de Catalunya, podrien procedir com a Mirandela: allí, les estacions no duen noms de carrers o barris sinó de persones o coses relacionades amb la UE, que va finançar-ne la conversió.

Encara recordo l'estació "Jacques Delors"... :roll:


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimecres 15/08/2007 18:04

Sí, han mirat el tema de la inundabilitat no fos cas que se'ls mullés l'STADLER i el PN de Bruguera que cau segur.
El de Queralbs cau ja seguríssim. Li tenen ganes per fer la reforma del traçat de la platja de vies i ampliació d'andanes.
Trenscat ha escrit:Un nom soso, la veritat. Podrien haver-li posat "Ribes-Bruguera" o no sé, qualsevol nom una mica més bonic. Aquesta estació és la que anirà just passat el pont sobre el Freser oi? Mare meva, aquest cremallera al final ja no el reconeixerà ningú... :roll:


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dimecres 15/08/2007 18:09

Només faltarà la veu d'en Jordi Royo anunciant les parades dins els trens i la destinació de les properes circulacions a les andanes.



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dimecres 15/08/2007 18:39

I què vol dir com a via d'evacuació? En altres fils sobre altres temes, es parlava que s'havien utilitzat tunels originalment pensats per evacuar per ficar-hi la via. També s'havia parlat a no sé on, que els túnels d'evacuació podrien tenir igualment una via instalada amb un tren preparat precísament per l'evacuació.

Imagino que en aquest cas, s'estaria parlant simplement d'un pas per on sortir caminant de la zona.



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dimecres 15/08/2007 18:44

Guigui ha escrit:Ja que sembla que Ribes tindrà el tercer metro de Catalunya, podrien procedir com a Mirandela: allí, les estacions no duen noms de carrers o barris sinó de persones o coses relacionades amb la UE, que va finançar-ne la conversió.

Encara recordo l'estació "Jacques Delors"... :roll:
Sí, ja m'ho imagino: Ribes - Estació (rollo Sants), Ribes - Maragall, i Ribes - Macià.

Segur que queda més cosmopòlite xD



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dimecres 15/08/2007 18:47

Jo em pensava que ho tenien allà dalt per casos d'urgència mèdica.



Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dimecres 15/08/2007 20:00

No seria més fàcil que tota la via de Ribes tingués andana? Perquè amb tanta estació junta ja no quedarà via lliure....



jordidr
N7
N7
Entrades: 614

Entrada Autor: jordidr » Dimecres 15/08/2007 20:11

POs si jo tambe dic que es el segon metro de Catalunya... ho trobo inecesari



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dijous 16/08/2007 0:41

Quan deia "via" de fet sí, volia dir "camí/pista d'evacuació". Si no estic mal informat l'actual camí obert per accedir camions i maquinària a la boca sud del túnel del Roc del Dui serà aprofitat com a camí d'evacuació a posteriori, així que el lògic és que connecti amb l'antic traçat i així hi hagi pista d'evacuació fins a Fontalba. D'aquí a Núria hi ha un pas, espero que no els passi pel cap tirar amunt!!



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 16/08/2007 12:35

jordidr ha escrit:POs si jo tambe dic que es el segon metro de Catalunya... ho trobo inecesari
Perdó, el tercer: t'oblides de Monistrol. :)


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dijous 16/08/2007 12:41

Guigui ha escrit:
jordidr ha escrit:POs si jo tambe dic que es el segon metro de Catalunya... ho trobo inecesari
Perdó, el tercer: t'oblides de Monistrol. :)
Lo bo del cas és que l'ajuntament de Monistrol de Montserrat es refereix al cremallera com el seu "metro"... :x

(Bé, i el de Castellar en el seu moment va dir que la Vallesana cada 15 minuts era tenir frequència de metro...)



Avatar de l’usuari
ABB_Traccion
N7
N7
Entrades: 322

Entrada Autor: ABB_Traccion » Dijous 16/08/2007 13:35

En comptes de tanta parida que si estació nova i històries de la vora del foc, el que han de fer es RENOVAR la via i treure la m... de travessa de ferro forjat que está buida per sota i posar travessa de formigó armat i si, soldar els carrils i deixar la via com una autopista fins l' inici de la cremallera.

Això ho dic perque si vas amb els nous (al costat del mòdul per exemple) fot unes batzacades "que lo flipas chavalote" i els vells qualsevol dia es desballesten. A part dels "garrotes" que hi ha, que encara s' accentuen més.


Sé que algun es tirarà a sobre meu a la yogular però és el millor que poden fer.

Salut ;)



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dijous 16/08/2007 16:21

Està previst.
ABB_Traccion ha escrit:En comptes de tanta parida que si estació nova i històries de la vora del foc, el que han de fer es RENOVAR la via i treure la m... de travessa de ferro forjat que está buida per sota i posar travessa de formigó armat i si, soldar els carrils i deixar la via com una autopista fins l' inici de la cremallera.

Això ho dic perque si vas amb els nous (al costat del mòdul per exemple) fot unes batzacades "que lo flipas chavalote" i els vells qualsevol dia es desballesten. A part dels "garrotes" que hi ha, que encara s' accentuen més.


Sé que algun es tirarà a sobre meu a la yogular però és el millor que poden fer.

Salut ;)


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
ABB_Traccion
N7
N7
Entrades: 322

Entrada Autor: ABB_Traccion » Dijous 16/08/2007 21:35

liniadelRipollés ha escrit:Està previst.
ABB_Traccion ha escrit:En comptes de tanta parida que si estació nova i històries de la vora del foc, el que han de fer es RENOVAR la via i treure la m... de travessa de ferro forjat que está buida per sota i posar travessa de formigó armat i si, soldar els carrils i deixar la via com una autopista fins l' inici de la cremallera.

Això ho dic perque si vas amb els nous (al costat del mòdul per exemple) fot unes batzacades "que lo flipas chavalote" i els vells qualsevol dia es desballesten. A part dels "garrotes" que hi ha, que encara s' accentuen més.


Sé que algun es tirarà a sobre meu a la yogular però és el millor que poden fer.

Salut ;)
No fotis... xD no ho sabia



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Divendres 17/08/2007 16:45

:) :)

Com està el tema del CCC, o bé es farà l'explotació des de RV?


ABB_Traccion ha escrit:
liniadelRipollés ha escrit:Està previst.
ABB_Traccion ha escrit:En comptes de tanta parida que si estació nova i històries de la vora del foc, el que han de fer es RENOVAR la via i treure la m... de travessa de ferro forjat que está buida per sota i posar travessa de formigó armat i si, soldar els carrils i deixar la via com una autopista fins l' inici de la cremallera.

Això ho dic perque si vas amb els nous (al costat del mòdul per exemple) fot unes batzacades "que lo flipas chavalote" i els vells qualsevol dia es desballesten. A part dels "garrotes" que hi ha, que encara s' accentuen més.


Sé que algun es tirarà a sobre meu a la yogular però és el millor que poden fer.

Salut ;)
No fotis... xD no ho sabia


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 3153
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Divendres 31/08/2007 13:00

Diari de Girona 31-8-2007 ha escrit: El cremallera farà vaga coincidint amb la visita de Montilla a Núria

DDEG, QUERALBS

La vaga que els treballadors del tren cremallera de Núria comencen a dur a terme demà, coincidirà amb la visita al santuari del president de la Generalitat, José Montilla, i el president de la Conferència Episcopal Tarraconense, el bisbe Jaume Pujol. El motiu de la visita és la cloenda de l´Any Jubilar, però es desconeix si les dues personalitats -i les seves comitives- podran acedir al santuri tal com tenen previst i, si és així, de quina manera ho faran, ja que l´única alternativa al cremallera -tot i que està previst que funcionin els servis mínims- és l´ascensió a peu des de Queralbs. Exceptuant, és clar, el transport amb helicòpter.

La reunió que els treballadors del cremallera de Núria van mantenir dimecres amb l'empresa va acabar novament en desacord. Els treballadors demanen que s'equiparin les seves condicions salarials a les dels treballadors dels Ferrocarrils de la Generalitat a l'àrea de Barcelona. En canvi, segons va explicar el president del comitè d'empresa, Marc Cardona, la proposta «està molt per sota de les nostres expectatives». Les aturades comencen aquest dissabte i continuaran els dies 9, 10 i 11. De les deu del matí a la una del migdia només circularan tres trens de Queralbs a Núria, el 25% dels trajectes que normalment es fan.

Cardona va explicar que «vigilaran» el comportament de l'empresa el dissabte ja que, segons va assegurar, volen posar uns trens amb capacitat per al doble de passatgers per compensar els trajectes que no es facin a causa de la vaga. «Si fan això la vaga és com si no servís perquè poden portar quasi la mateixa gent que un dia normal», va criticat Cardona, qui va dir que s'assessoraran de si aquesta acció és denunciable.

Cardona tampoc descarta que, un cop acabades les aturades, s'hagin d'emprendre noves vies per aconseguir un acord. «Esperarem que passin aquests dies i que l'empresa ens faci una proposta més concreta», va afirmar tot indicant que la proposta de dimecres era «inacceptable». «Nosaltres no podem arribar i dir a la gent que acceptem el que ens han presentat», va remarcar.
http://www.diaridegirona.cat/secciones/ ... cia=216371



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dilluns 03/09/2007 22:50

Imagino que per la tarda sí que funcionaran els trens de Nuria, oi?



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimecres 26/09/2007 21:13

Fontalba via única, en aquests moments s'està desmuntant la via desviada, atès que queda ben poc per obrir la embocadura nord del nou túnel del Roc del Dui.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
ROMI65
N6
N6
Entrades: 232
Ubicació: València, ex-París, ex-Ambérieu-en-Bugey, Chambéry

Entrada Autor: ROMI65 » Dimecres 26/09/2007 21:24

liniadelRipollés ha escrit:Fontalba via única, en aquests moments s'està desmuntant la via desviada, atès que queda ben poc per obrir la embocadura nord del nou túnel del Roc del Dui.
Amb el túnel del Roc del Dui en servei, quin tram tindrà doble via?


Le progrès ne vaut que s'il est partagé par tous (SNCF, 1992).

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimecres 26/09/2007 21:45

450m aprox, des de l'agulla actual del túnel gran de Fontalba, Fontalba i els primers centenars de metres del túnel del Roc.

Preveuen un tren cada 20 min, en comptes dels 50 actuals.
ROMI65 ha escrit:
liniadelRipollés ha escrit:Fontalba via única, en aquests moments s'està desmuntant la via desviada, atès que queda ben poc per obrir la embocadura nord del nou túnel del Roc del Dui.
Amb el túnel del Roc del Dui en servei, quin tram tindrà doble via?


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Respon

Torna a “Ferrocarril a Catalunya / Ferrocarril en Cataluña”