Remodelació de la xarxa ferroviària del Camp de Tarragona

RENFE regionals i línies FGC de fora de l'àrea de Barcelona.
RENFE regionales y líneas FGC de fuera del área de Barcelona.

Re: Remodelació de la xarxa ferroviària del Camp de Tarragon

EntradaAutor: Advocat del diable » Divendres 22/07/2016 23:42

ortegote ha escrit:Ara sembla que fins i tot Pere Granados a firmat la pau amb la PTP per integració del tren no supresio.
De veritat encara que no m'agradi m'agradaria veure com treuen el Tren i les vies de tot el traçat de la costa despres d'haver d'aguantar a aquest paio parlant pestes del tren pel centre de salou i que no es faci el Tranvia en menys de 20 anys.
Salutacions.


Els polítics incompetents és el que tenen... primer diuen tonteries, després fan tonteries, i quan algú els diu que l´han cagat (ells no son prou llestos per veure-ho) llavors li donen la culpa a un altre. Ja veureu quan li costarà al senyor alcalde donar culpes a la RENFE i l´ADIF... doneu-ho per fet. El desastre fet a Salou, lamentablement ja no té solució. A partir d´ara, a Salou per carretera i el tren-tram.... ja veurem (el senyor alcalde actual no inaugurarà cap tren-tram i el seu successor segurament tampoc).
Advocat del diable
N4
N4
 
Entrades: 58
Membre des de: Dissabte 05/03/2016 22:44

Últimes adjudicacions:

EntradaAutor: 437.001 » Dimarts 29/08/2017 23:30

Adjudicaciones menores de Adif

Número de Contrato Menor: 6.17/28526.5014/01
SUMINISTRO DE CABLE RRFWZ1 2X35MM POR AVERÍA DE ALTA POR FALLO DE AISLAMIENTO Y CORTOCIRCUITO EN EL TRAYECTO SALOMÓ- RODA DE BARÀ DE LA JEFATURA DE MANTENIMIENTO DE TARRAGONA
Adjudicatario: S Y G SA
NIF Adjudicatario: A43011139
Nº Licitadores: 4
Plazo ejecución: 6 meses
Importe: €17,335.00
Tipo Contrato: SUMINISTROS
Fecha Adjudicación: 29/06/2017
Fecha Publicación en Web: 29/08/2017
437.001
N10
N10
 
Entrades: 4751
Membre des de: Diumenge 29/05/2005 20:05
Ubicació: Tarragona

Re: Remodelació de la xarxa ferroviària del Camp de Tarragon

EntradaAutor: Carlos González » Dimarts 29/08/2017 23:45

No seria més "barat", apart d'utilitzar tots dos corredors, desdoblar l'actual, reformar les estacions, fer dues noves a Vilafortuny i Miami Platja, i un ramal de Salou i Vila-seca??? Dubto ja que calgui el tren-tram si amb un bon servei de bus i trens regionals i de Rodalies pugui funcionar.
Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
 
Entrades: 1453
Membre des de: Dimarts 24/03/2015 18:35
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Re: Remodelació de la xarxa ferroviària del Camp de Tarragon

EntradaAutor: albe6 » Dijous 31/08/2017 20:42

El fer de desdoblar el CM per l'interior té motiu: per la costa no superava la Declaració d'Impacte Ambiental

La via actual (costa) aprofitar-la.

Tortosa: mantenir servei per costa i ampliar amb ràpids per la variant (recuperar la marca Catalunya Exprés o tirar de la d'Avant pels ràpids)

Fer tots els baixadors projectats i tenir una bona malla de rodalies Tortosa - Tarragona, per complementar els ràpids per variant, podent-hi enllaçar a i des de Tarragona i l'Aldea
albe6
N8
N8
 
Entrades: 889
Membre des de: Divendres 17/02/2012 20:15
Ubicació: Almacelles (Lleida)

Re: Remodelació de la xarxa ferroviària del Camp de Tarragon

EntradaAutor: Carlos González » Dijous 31/08/2017 21:08

Jo crec que es podria fer el desdoblament sense cap problema, sense dir els calers que faltaria fer una nova via, i les remodelacions de les estacions. Altre idea de que pugui ser per fer desdoblament a l'actual traçat de la costa seria soterrar-la si cal per evitar problemes per el medi ambient, però tampóc ha de ser així, i tampóc sé ben bé si evitarà això de la Declaració d'Impacte Ambiental, dieu-me ignorant en aquest cas. Ho dic perquè a part de que aquestes estacions són les que més s'utilitzen a l'estiu, estaria bé que per els RT2 i regionals passin allà amb el desdoblament de Salou-Vandellòs...

Altre cosa que faria és utilitzar el tram actual dels TAV del Camp de Tarragona però sense fer parada allà, no treure-la, perquè pot ser parada per la línia Reus-Roda, li canviaria la nomenclatura per Perafort-La Secuita, i que hi hagi un bypass per tren TAV connectar a l'estació de Tarragona, i el traçat del Camp de Tarragona podria ser per trens TAV exprés o per els que no parin a Tarragona....i parlant del Corredor Mediterrani


Tinc un dubte, els de Foment proposaven també que per la línia Tarragona-Barcelona (via Vilafranca) fos en ample mixt... ja que pensaven fer el traçat del Corredor Mediterrani en ample UIC o ample mitx o no sé com, què en sembla bé que el Corredor sigui en ample UIC, però què passarà amb el trens regionals direcció Valencià???
Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
 
Entrades: 1453
Membre des de: Dimarts 24/03/2015 18:35
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Nou baixador a l'Aeroport de Reus

EntradaAutor: tarragona68 » Dilluns 17/12/2018 16:35

Joan Sabaté, subdelegat del govern espanyol a Tarragona, ha atès aquest matí de dilluns, 17 de desembre, als mitjans de comunicació de la ciutat per tal de presentar un balanç dels seus primers sis mesos al càrrec. Els titulars de la trobada han arribat en el torn de preguntes quan Sabaté s'ha posicionat sobre temes d'actualitat a la província, així com el consell de Ministres que es durà a terme el divendres 21 de desembre a Barcelona.

Mentre l'alcalde de Reus, Carles Pellicer, continua amb la seva ronda de visites per tal de tancar el consens necessari per fer de l'estació intermodal a l'aeroport un clam territorial (la darrera, a Salou amb Josep Fèlix Ballesteros, batlle de Tarragona, i Pere Granados, alcalde de Salou), Sabaté ha manifestat que «si el territori ho demana de manera consensuada, segurament s'haurà d'atendre aquesta petició. Ara, la meva posició és que seria raonable que fos un baixador».

https://tarragonadigital.com/comarques/subdelegat-partidari-baixador-aeroport-reus
tarragona68
N3
N3
 
Entrades: 37
Membre des de: Dijous 25/10/2018 12:19

Anterior

Torna a: Ferrocarril a Catalunya / Ferrocarril en Cataluña

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 2 visitants