Pàgina 2 de 2

Re: Millores a passos a nivell de Catalunya

Publicat: Dimarts 10/08/2010 23:36
Autor: Jacob.CH
Aaaaaaaah, :ok

Jo havia entès sobre el pas inferior, que volien reobrir-lo per arribar a les vies d'ample UIC xD

Re: Pas inferior

Publicat: Dimecres 11/08/2010 12:13
Autor: Altaria_Trianilla
UT440_132M ha escrit:Si que m'explico malament :x El que vull dir, és que a Puigcerdà, s'està construïnt, un pas inferior, per anar d'una andana a l'altra, igual que hi ha en estacions com, Granollers - Centre, Sant Celoni, Sant Vicenç de Calders, etc... per tal que la gent no creuï les vies al mateix nivell. El que en la meva modesta opinió és, llençar els diners de tots els contribuents.
Doncs si, no aprenem, seguim tirant diners a la paperer... a més a més, a Puigcerdà sempre solen parar els trens a la mateixa via, la del costat de l'edifici de l'estació. O almenys, així ha sigut sempre que he pujat.

Re: Millores a passos a nivell de Catalunya

Publicat: Dimecres 11/08/2010 12:44
Autor: Jacob.CH
Llavors jo, sempre estic pensant per quin motiu "diuen" que actualment només s'hi utilitzen les tres primeres vies. Si no m'equivoco, a Puigcerdà no hi ha creuaments de trens regulars.
Ara recordo que quan es va renovar el traçat van venir dues locomotores dièsel, però res més.

Aleshores, perquè hi ha tres vies??

Re: Millores a passos a nivell de Catalunya

Publicat: Divendres 24/11/2023 9:35
Autor: genissimon
Diari de Girona, 24 de novembre de 2023 ha escrit: Flaçà, Adif i la Generalitat consignen els 4,8 milions d'euros necessaris per eliminar el pas a nivell en els propers quatre anys
L'Ajuntament diu que és una obra "clau per a la seguretat" i lamenta que s'hagi signat "a l'últim moment"
[...]

Re: Futur servei linia Puigcerdà

Publicat: Dimarts 09/01/2024 9:27
Autor: genissimon
Diari de Girona, 8 de gener de 2024 ha escrit: Una operativa d’Adif provoca llargues cues de trànsit a Ripoll
La situació d’uns sensors provoquen innecessaris talls en la circulació per l’interior del municipi
[...]
Els trens que maniobren han de desplaçar-se fins al pont del ferrocarril que hi ha sobre l’aiguabarreig dels rius Ter i Freser. En fer-ho s’activen els sensors que fan baixar les barreres, i que si el tren no torna a retrocedir de seguida cap al taller, fa que es mantinguin tancades inútilment.
[...]