Trenhotel a Zürich

Serveis de RENFE fora de Catalunya i resta de companyies i països, així com temes ferroviaris sense ubicació geogràfica concreta.
Servicios de RENFE fuera de Cataluña y resto de compañías y paises, así como temas ferroviarios sin ubicación geográfica concreta.
Respon
guillem20
N1
N1
Entrades: 1
Facebook: Guillem Ramonet Oliva

Trenhotel a Zürich

Entrada Autor: guillem20 » Dissabte 12/02/2011 17:16

Hola, em dic Guillem i soc nou en aquest foro.

Bueno soc spotter d’avions però últimament i de mes petit em va agafar per els trens, últimament surto molt a fer trainspotting per on puc (visc a Palma de Mallorca i la veritat la cosa esta una mica decepcionant :evil: ), el meu últim lloc va ser a l’estació de Xàtiva on vaig tornar a casa amb una barbaritat de fotos de japonesas i traxx amb TECO i en aquell moment se’m va encendre la bombeta. Vaig mirar preus i em sortia acompte agafar el Trenhotel de BCN a Ginebra (molt possiblement serà la rama 6C6 o la 6C5) i d’allar un InteRegio a Brig i tornar el mateix dia fent el recoregut amb un ETS 610 amb servei de EC :D el mateix TH de baixada (Vaig veure un vídeo de Ferrocarriles en los alpes de fa una pila d’anys en vaig enamorar de Brig), principalment vaig a Brig per els ETR 600/610 i per les compos tan llargues amb 2 locos titulars o mes de TECO,...

He sentit opinions de tot tipus sobre els seient supereclinables que ofereix els TH i vull que si algú els ha provat o algú que sàpiga de bona pasta que tal son. I per últim hi ha endolls per poder carregar el portàtil o el mòbil?¿

Gracies

PD: algú sap perquè es necessiten estar 45 min abans que el tren surti?¿ es que em ve de gust veure’l passar per Sant Andreu abans d’agafar-lo :oops:



Euromed1071
N3
N3
Entrades: 29

Entrada Autor: Euromed1071 » Dimarts 09/08/2011 19:32

Jo he agafat molts cops el trenhotel per anar a Madrid (quan n'hi havia), a Sevilla, a Granada, a Paris.... pero mai he anat sentat sempre he anat en compartiments amb llits. Amb l'Estrella Costa Brava si que he anat sentat i era bastant comode(vaig anar en Preferente i alomillor el seient es millor que en Turista). Tampoc se el perque del 45 min. abans, pero jo sempre arrivava una hora abans.



Avatar de l’usuari
viscaelcat
N6
N6
Entrades: 258
Ubicació: Mataró

Entrada Autor: viscaelcat » Dijous 11/08/2011 11:13

Les butaques superreclinables diria que només són en els TRen Hotel internacionals. Jo vaig anar de Madrid a Vigo en butaca i no era gens reclinable, molt poc, vaja. Si pots trobar les ofertes del 60% de descomte a internet aprofita-les i ves en llitera.



evody
N6
N6
Entrades: 184

Entrada Autor: evody » Dijous 11/08/2011 14:46

Yo en su momento viajaba mucho entre Barcelona y Turin combinando todo tipo de acomodacion, de hecho he viajado en todas las que se ofrecieron, incluso la segunda clase sentado (que horror!) y la gran clase cuando te ofrecian un Dv portatil y algunas pelis (duro poco).
Recuerdo cuando se hizo el cambio de asientos comvencionales de 2 y 1 a los super reclinables y la verdad es que fue un gran logro en cuanto a confort. Eso si, nada como ir en gran clase y pegarte una duchita antes de llegar al destino... pero claro... sale por un ojo..



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 11/08/2011 18:05

viscaelcat ha escrit:Les butaques superreclinables diria que només són en els TRen Hotel internacionals.
N'hi ha a tots els Trenhotels servits amb rames Talgo 7, per exemple, el Barcelona-Vigo.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Euromed1071
N3
N3
Entrades: 29

Entrada Autor: Euromed1071 » Dimarts 30/08/2011 14:41

Volia preguntar, a correquita, si realment si dorm be estirat en el Estrella Costa Brava a Madrid. Esque marxo aquesta nit no no he anat mai en llit en Estrella. He anat quan era TrenHotel i sentat en Preferente en el Estrella.



Avatar de l’usuari
viscaelcat
N6
N6
Entrades: 258
Ubicació: Mataró

Entrada Autor: viscaelcat » Dimarts 30/08/2011 14:52

Estirat s'hi dorm de conya.



Euromed1071
N3
N3
Entrades: 29

Entrada Autor: Euromed1071 » Dimarts 30/08/2011 16:05

Gracies



Respon

Torna a “Ferrocarril en general”