Corredor Mediterrani

Serveis de RENFE fora de Catalunya i resta de companyies i països, així com temes ferroviaris sense ubicació geogràfica concreta.
Servicios de RENFE fuera de Cataluña y resto de compañías y paises, así como temas ferroviarios sin ubicación geográfica concreta.
Respon
albe6
N8
N8
Entrades: 1021
Ubicació: Almacelles (Lleida)

Re: Corredor Mediterrani

Entrada Autor: albe6 » Dimarts 19/07/2022 23:32

A Constantí hi arribarà el 3r carril, per exemple, la Bayer ja fa temps que te la platja de vies preparada amb 3r carril pels 2 amples.



437.001
N10
N10
Entrades: 5035
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Diumenge 11/09/2022 18:17

albe6 ha escrit:
Dimarts 19/07/2022 23:32
A Constantí hi arribarà el 3r carril, per exemple,
En un primer moment no.
Si de cas, més endavant... si es que el què s'hi fés fós tercer rail i no canvi d'ample (el temps ho dirà).

També cal tenir en compte que no queda clar què passarà amb la línia Reus-Roda, cosa que podria afectar bastant la terminal de Constantí, ja que si es reobrís el tram El Morell-Camp de Tarragona-Roda de Barà, això permetria que es poguéssin treure trens de mercaderies en direcció Barcelona sense inversió de sentit a Reus.

De moment, Adif ha licitat la renovació del tram entre El Morell-Repsol i Constantí.
Per alguna cosa serà.
albe6 ha escrit:
Dimarts 19/07/2022 23:32
la Bayer ja fa temps que te la platja de vies preparada amb 3r carril pels 2 amples.
I se suposa que la BASF construirà una terminal pròpia entre La Canonja i Vila-seca.



Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 2838
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Dimecres 09/11/2022 11:26

Diari de Girona, 8 de novembre de 2022 ha escrit: Llum verda a estendre l'ample europeu a la terminal de Vilamalla
El Ministeri i la Generalitat cofinançaran les obres i es preveu que els treballs s'enllesteixin el 2025
[...]


Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.

Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 2838
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Dimecres 16/11/2022 13:07

Nació digital, 15 de novembre de 2022 ha escrit: Ferrmed denuncia els «endarreriments i inversió de mínims» en el corredor mediterrani
El lobby ferroviari reclama a Brussel·les una inversió addicional de la UE de 108.000 milions d'euros i que es concentri en els llocs on es produeix el tràfic
[...]


Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.

Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 2838
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Dijous 17/11/2022 9:07

Diari de Girona, 17 de novembre de 2022 ha escrit: Corredor mediterrani: pujaran les empreses al tren?
El Govern fia a les ajudes a transportistes i operadors ferroviaris l’impuls del projecte L’objectiu és que els ecoincentius públics ajudin a treure les mercaderies de la carretera
[...]
Diari de Girona, 17 de novembre de 2022 ha escrit: Euromed, el tren que va voler ser un AVE
El tren entre Barcelona i València triga mitja hora més que un comboi d’alta velocitat entre Barcelona i Madrid, malgrat que fa només la meitat del recorregut
[...]
Diari de Girona, 17 de novembre de 2022 ha escrit: La liberalització agreuja les diferències entre corredors
Les freqüències, la demanda i les ofertes entre Madrid i Barcelona creixen a un ritme més ràpid que la línia Barcelona-València
[...]
Diari de Girona, 17 de novembre de 2022 ha escrit: El corredor de mai acabar
[...]


Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.

Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 2838
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Divendres 18/11/2022 14:47

CCMA-3/24, 17 de novembre de 2022 ha escrit: En quin punt es troba el corredor mediterrani, una infraestructura clau
Front comú d'empresaris i governs per completar el corredor, la via ferroviària d'ample europeu entre Algesires i el Pertús planejada fa dècades
[...]


Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.

Respon

Torna a “Ferrocarril en general”