Miquel ha escrit:Últimament? Des de sempre, amb prou feines hi ha notícies de ferrocarril sense errades

"A Camp de Tarragona, que està a 30 km de Tarragona allà perduda, no hi puja ni hi baixa de l'AVE mai ningú".
De fet, l'estació de Camp de Tarragona està a 9 km del centre de Tarragona, i a només 4 km dels barris perifèrics més propers...
I hi puja tanta gent o més que a Lleida-Pirineus... però no per anar cap a Barcelona, sinó cap a l'oest, el Cantàbric, o Andalusia.
Un dia, esperant el tren a Camp de Tarragona, vaig veure dos paios amb aspecte de ser sotscap d'alguna cosa mig important de Barcelona (probablement amb carnet de partit, de soci del Barça, i de totes les coses que et fan ser com cal i respectable a la Barcelona de la ceba).
Estàvem esperant un AVE per anar cap a Barcelona, i quan va arribar el tren (venia de Madrid, amb parada a Saragossa, Lleida, i no recordo si Guadalajara o Calatayud), es van quedar molt sorpresos (però MOLT) de veure la quantitat de passatgers que en va baixar (uns 40, que, la veritat sigui dita, aquell dia tampoc era res de l'altre món, tot s'ha de dir: hi ha cops que hi baixa mig tren...).
Un d'ells va tenir esma de dir
"goita, doncs sembla que sí que la fa servir gent...".
L'altre li va respondre
"res, home, res, que deu ser que és cap de setmana, com vols que un dia normal la gent la faci servir?".
Jo pensant:
"si tu sapiguéssis...
...però si t'ho digués, no em voldries creure, encara que fós veritat".
La premsa fa MOLT de mal, molt. Potser més que els polítics i tot.
Quan hi ha un accident, la cosa només fa que multiplicar-se per quatre.
👍0👎0