Hem actualitzat el fòrum a la última versió disponible, de 2024.
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Rodalies i Regionals a la Comunitat Valenciana
Re: Rodalies i Regionals a la Comunitat Valenciana
Canvi d'horaris a la línia C6 (València - Castelló) a partir del dimarts 29. Novetat: s'inclouen serveis amb autobusos, com havia demanat la Conselleria a Renfe.
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
Canvis d'horaris el diumenge i el dilluns a la C6. Tot i que l'últim canvi d'horaris va ser el 29 de març, a partir del dilluns 11 tornen a canviar els horaris (per a què, si no es compleixen mai?):
I aquest diumenge 10, els primers trens del matí no circulen entre Sagunt i València:
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
Quin mareig d'horaris...
I quina santa paciència que teniu...
I quina santa paciència que teniu...
Ja comença l'invasió!
S'han avariat les 470 del Regional Barcelona - Tortosa - València i han agafat aquesta 447 reformada a PMR i Regionals.
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
No sé per què s'escandalitzen. A França jo he arribat a veure TER de regions tan llunyanes com els Pays de la Loire i la Lorraine a l'estacio de Toulouse-Matabiau. I aixo que a França els trens son propietat de les regions!
Millor no fer-los ni cas, són els de sempre, i afortunadament ja no manen.Sagrerenc ha escrit:No sé per què s'escandalitzen.!
Això no és culpa dels catalans, si de cas, culpa de Renfe per no fer un millor manteniment, i per posar un material tant inapropiat com una 447 a fer el regional Barcelona-València ( ).
Almenys estava reformada per a Regionals i no era amb seients de rodalies. De tota manera, aquest Regional es fa sempre amb doble de 470, però es van avariar i a Tortosa només hi haurien 447.437.001 ha escrit:Millor no fer-los ni cas, són els de sempre, i afortunadament ja no manen.Sagrerenc ha escrit:No sé per què s'escandalitzen.!
Això no és culpa dels catalans, si de cas, culpa de Renfe per no fer un millor manteniment, i per posar un material tant inapropiat com una 447 a fer el regional Barcelona-València ( ).
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
Un mes i pocs dies després de l'últim canvi d'horaris a la C6... es tornen a canviar! A partir del dia 16 hi ha dos autobusos que ara també paren al Cabanyal, un parell de trens més i canvis en els horaris d'altres. Podem anar apostant quan els tornaran a canviar
Horaris C6 València-Est. del Nord - Castelló de la Plana
Horaris C6 Castelló de la Plana - València-Est. del Nord
Horaris C6 València-Est. del Nord - Castelló de la Plana
Horaris C6 Castelló de la Plana - València-Est. del Nord
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
- trensmat
- N9
- Entrades: 1593
- Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla
Obras de renovación en cuatro vías de la estación del Norte de Valencia
Con un plazo de ejecución de dos meses, los trabajos se desarrollarán en las cabeceras de las vías 2, 3, 4 y 5, todas ellas destinadas a viajeros y no afectarán al tráfico ferroviario
Adif ha iniciado obras de mejora en cuatro de las diez vías con que cuenta la estación del Norte de Valencia, todas ellas destinadas a estacionamiento de trenes de viajeros en andenes principales, con un presupuesto que asciende a 200.000 euros. Los trabajos tienen un plazo de ejecución de dos meses y han sido adjudicadas al consorcio empresarial Azvicom.
Las obras se enmarcan en el programa de mantenimiento de instalaciones ferroviarias y tienen como objetivo mejorar la calidad, nivelación y prestaciones de las cabeceras de las vías 2, 3, 4 y 5. En total, serán renovados alrededor de 1.200 metros de vía, distribuidos en las cuatro vías mencionadas, y los trabajos se efectuarán de manera sucesiva en cada una de las cabeceras de vía, de modo que el tráfico ferroviario no se verá afectado en ningún momento.
Las actuaciones más significativas que se llevan a cabo son las siguientes:
- Retirada de las zonas deterioradas de la actual placa de hormigón, y sustitución por una nueva capa.
- Instalación de nuevos carriles de 54 kg/m y traviesas asentadas sobre la nueva placa de hormigón.
- Trabajos complementarios de consolidación, neutralización de vía, soldadura aluminotérmica, nivelación, alineación y perfilado de la vía mediante maquinaria específica.
Diez vías y cuatrocientos trenes diarios
La estación del Norte de Valencia cuenta con un total de diez vías por las que transitan a diario alrededor de cuatrocientos trenes.
La terminal valenciana combina el atractivo estético de un edificio modernista con la necesaria funcionalidad derivada de su propia misión ferroviaria, así como con un centro comercial de tiendas de la estación -formado por cafeterías, restaurante, alquiler de coches, librería, tiendas de regalo, entre otros establecimientos- y un aparcamiento junto al propio edificio.
http://www.vialibre-ffe.com/
Con un plazo de ejecución de dos meses, los trabajos se desarrollarán en las cabeceras de las vías 2, 3, 4 y 5, todas ellas destinadas a viajeros y no afectarán al tráfico ferroviario
Adif ha iniciado obras de mejora en cuatro de las diez vías con que cuenta la estación del Norte de Valencia, todas ellas destinadas a estacionamiento de trenes de viajeros en andenes principales, con un presupuesto que asciende a 200.000 euros. Los trabajos tienen un plazo de ejecución de dos meses y han sido adjudicadas al consorcio empresarial Azvicom.
Las obras se enmarcan en el programa de mantenimiento de instalaciones ferroviarias y tienen como objetivo mejorar la calidad, nivelación y prestaciones de las cabeceras de las vías 2, 3, 4 y 5. En total, serán renovados alrededor de 1.200 metros de vía, distribuidos en las cuatro vías mencionadas, y los trabajos se efectuarán de manera sucesiva en cada una de las cabeceras de vía, de modo que el tráfico ferroviario no se verá afectado en ningún momento.
Las actuaciones más significativas que se llevan a cabo son las siguientes:
- Retirada de las zonas deterioradas de la actual placa de hormigón, y sustitución por una nueva capa.
- Instalación de nuevos carriles de 54 kg/m y traviesas asentadas sobre la nueva placa de hormigón.
- Trabajos complementarios de consolidación, neutralización de vía, soldadura aluminotérmica, nivelación, alineación y perfilado de la vía mediante maquinaria específica.
Diez vías y cuatrocientos trenes diarios
La estación del Norte de Valencia cuenta con un total de diez vías por las que transitan a diario alrededor de cuatrocientos trenes.
La terminal valenciana combina el atractivo estético de un edificio modernista con la necesaria funcionalidad derivada de su propia misión ferroviaria, así como con un centro comercial de tiendas de la estación -formado por cafeterías, restaurante, alquiler de coches, librería, tiendas de regalo, entre otros establecimientos- y un aparcamiento junto al propio edificio.
http://www.vialibre-ffe.com/
Aquesta vesprada he sigut testimoni d'una imprudència que per poc no acaba en atropellament. Són les 20.06 i arriba a Borriana-les Alqueries el Rodalia a València per la via 3 -desviada-, perquè l'ha d'avançar un Talgo sense parada (que anuncien per megafonia). Baixen uns quants passatgers que es dirigeixen al pas inferior per creuar les vies. Tots excepte dos: un home d'uns 35 anys que creua les vies per a saltar un mur i accedir a les Alqueries i un altre home més major amb una vella bicileta. Aquest últim baixa muntat a la bicicleta per la rampa del final de l'andana i segueix pel lloc de l'antiga andana fins que arriba a l'antic pas entre vies, del qual només queda l'accés des de l'andana principal. Doncs bé, agafa la bicicleta i comença a creuar a poc a poc les vies... però la bicicleta es queda enganxada a la via 1. A tot això, han avisat tres vegades per megafonia que va a passar un tren sense parada. Finalment, aconsegueix desenganxar-la i, abans que puge a l'andana, arriba el Talgo a tota velocitat per la corba costat Vila-real, amb quasi nul·la visibilitat. El maquinista pita diverses vegades, però l'home no fa ni cas. Per últim, l'individu puja a l'andana i salta un mur amb la bicicleta al coll.
Resumint: per no voler baixar i pujar unes escales, quasi atropellen un home. I damunt ha tardat més creuant així que pel pas inferior.
Resumint: per no voler baixar i pujar unes escales, quasi atropellen un home. I damunt ha tardat més creuant així que pel pas inferior.
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
Hi ha gent que és de premi Darwin.fgc113 ha escrit:Aquesta vesprada he sigut testimoni d'una imprudència que per poc no acaba en atropellament. Són les 20.06 i arriba a Borriana-les Alqueries el Rodalia a València per la via 3 -desviada-, perquè l'ha d'avançar un Talgo sense parada (que anuncien per megafonia). Baixen uns quants passatgers que es dirigeixen al pas inferior per creuar les vies. Tots excepte dos: un home d'uns 35 anys que creua les vies per a saltar un mur i accedir a les Alqueries i un altre home més major amb una vella bicileta. Aquest últim baixa muntat a la bicicleta per la rampa del final de l'andana i segueix pel lloc de l'antiga andana fins que arriba a l'antic pas entre vies, del qual només queda l'accés des de l'andana principal. Doncs bé, agafa la bicicleta i comença a creuar a poc a poc les vies... però la bicicleta es queda enganxada a la via 1. A tot això, han avisat tres vegades per megafonia que va a passar un tren sense parada. Finalment, aconsegueix desenganxar-la i, abans que puge a l'andana, arriba el Talgo a tota velocitat per la corba costat Vila-real, amb quasi nul·la visibilitat. El maquinista pita diverses vegades, però l'home no fa ni cas. Per últim, l'individu puja a l'andana i salta un mur amb la bicicleta al coll.
Resumint: per no voler baixar i pujar unes escales, quasi atropellen un home. I damunt ha tardat més creuant així que pel pas inferior.
Per a no perdre el costum, es suprimeixen trens el diumenge pel matí a la C6. I aquesta vegada encara ho han avisat amb antel·lació i no el dia anterior, com fan de vegades. Com tot el Corredor Mediterrani, improvisació i desplanificació total.
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
Hui ha passat una cosa pareguda, però amb tres persones, per davant del tren i uns de seguretat que estaven a l'andana i hi han pujat.fgc113 ha escrit:Aquesta vesprada he sigut testimoni d'una imprudència que per poc no acaba en atropellament. Són les 20.06 i arriba a Borriana-les Alqueries el Rodalia a València per la via 3 -desviada-, perquè l'ha d'avançar un Talgo sense parada (que anuncien per megafonia). Baixen uns quants passatgers que es dirigeixen al pas inferior per creuar les vies. Tots excepte dos: un home d'uns 35 anys que creua les vies per a saltar un mur i accedir a les Alqueries i un altre home més major amb una vella bicileta. Aquest últim baixa muntat a la bicicleta per la rampa del final de l'andana i segueix pel lloc de l'antiga andana fins que arriba a l'antic pas entre vies, del qual només queda l'accés des de l'andana principal. Doncs bé, agafa la bicicleta i comença a creuar a poc a poc les vies... però la bicicleta es queda enganxada a la via 1. A tot això, han avisat tres vegades per megafonia que va a passar un tren sense parada. Finalment, aconsegueix desenganxar-la i, abans que puge a l'andana, arriba el Talgo a tota velocitat per la corba costat Vila-real, amb quasi nul·la visibilitat. El maquinista pita diverses vegades, però l'home no fa ni cas. Per últim, l'individu puja a l'andana i salta un mur amb la bicicleta al coll.
Resumint: per no voler baixar i pujar unes escales, quasi atropellen un home. I damunt ha tardat més creuant així que pel pas inferior.
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
Una mostra del funcionament habitual del servei de Rodalia a València qualsevol dia. Copie els tuits de @CercaniasVLC per a no plenar el missatge amb els tuits incrustats.
INFO 7:15 por avería en las instalaciones los trenes de la línea C6 circulan con demora #VlcC6
05:55 Castelló-Vlc Nord- circula con una demora de 27' a su paso por Roca-Cuper. #VlcC6
05:55 Vlc Nord-Castelló circula con una demora de 12 ' a su paso por Vila-Real. #VlcC6.
06:15 Castelló-Vlc Nord circula con una demora de 17' a su paso por Massalfassar. #VlcC6
13:50 Vlc Nord-Castelló circula con una demora de 12' a su paso por Vlc Fuente San Luis. #VlcC6.
Reg 33022 Tortosa-Vlc Nord con salida de Castelló a las 14:58 efectuó su salida de esta última con una demora de 12'. #VlcC6.
INFO Queda suprimida la circulación del Cercanías con salida de Vlc Nord a las 15:11 y destino Gandía por avería del propio tren. #VlcC1.
INFO 19:20 Suprimida la circulación de tren 19:26 Vlc NOrd-Gandia. #VlcC1.
INFO 20:00 Suprimida la circulación de tren 22:27 Vlc Nord-Castelló. Servicio alternativo de bus con parada en todas las estaciones. #VlcC6.
19:35 Vlc S. Isidre-Buñol circula con una demora de 13' a su paso por Loriguilla. #VlcC3.
I això que només informen dels retards que volen, perquè hi ha prou més. Una cosa bona del compte de Twitter és que responen quasi totes les preguntes, algo es algo. Fins a quan hem de suportar el mal servei i la mala gestió de Renfomentadif?
INFO 7:15 por avería en las instalaciones los trenes de la línea C6 circulan con demora #VlcC6
05:55 Castelló-Vlc Nord- circula con una demora de 27' a su paso por Roca-Cuper. #VlcC6
05:55 Vlc Nord-Castelló circula con una demora de 12 ' a su paso por Vila-Real. #VlcC6.
06:15 Castelló-Vlc Nord circula con una demora de 17' a su paso por Massalfassar. #VlcC6
13:50 Vlc Nord-Castelló circula con una demora de 12' a su paso por Vlc Fuente San Luis. #VlcC6.
Reg 33022 Tortosa-Vlc Nord con salida de Castelló a las 14:58 efectuó su salida de esta última con una demora de 12'. #VlcC6.
INFO Queda suprimida la circulación del Cercanías con salida de Vlc Nord a las 15:11 y destino Gandía por avería del propio tren. #VlcC1.
INFO 19:20 Suprimida la circulación de tren 19:26 Vlc NOrd-Gandia. #VlcC1.
INFO 20:00 Suprimida la circulación de tren 22:27 Vlc Nord-Castelló. Servicio alternativo de bus con parada en todas las estaciones. #VlcC6.
19:35 Vlc S. Isidre-Buñol circula con una demora de 13' a su paso por Loriguilla. #VlcC3.
I això que només informen dels retards que volen, perquè hi ha prou més. Una cosa bona del compte de Twitter és que responen quasi totes les preguntes, algo es algo. Fins a quan hem de suportar el mal servei i la mala gestió de Renfomentadif?
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
Definitivament, la C6 ja s'ha "barcelonitzat". Veurem si no acaba passant això a la resta de línies...
Cal mencionar també que han implementat la Devolució Xpress només per aquesta línia. València es converteix doncs en el segon nucli de rodalia de l'Estat que ho aplica, després de Barcelona/Catalunya.
Cal mencionar també que han implementat la Devolució Xpress només per aquesta línia. València es converteix doncs en el segon nucli de rodalia de l'Estat que ho aplica, després de Barcelona/Catalunya.
Sí, a partir de juny per a retards superiors a 30 minuts. Que estrany que ho facen quan baixa la demanda i els estudiants ja han acabat les classes, no?Renfe451 ha escrit:Definitivament, la C6 ja s'ha "barcelonitzat". Veurem si no acaba passant això a la resta de línies...
Cal mencionar també que han implementat la Devolució Xpress només per aquesta línia. València es converteix doncs en el segon nucli de rodalia de l'Estat que ho aplica, després de Barcelona/Catalunya.
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
El tren de les 11 de València cap a Castelló porta parat més de mitja hora a la Font de Sant Lluís.
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
Nova tècnica per a eixir de les estacions sense bitllet, fins i tot en les que els torns s'obrin automàticament: forçar a patades les portes d'emergència.
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
- trensmat
- N9
- Entrades: 1593
- Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla
De retruc la C-5 i la Línia de Regionals València - Castelló - Tortosa.Renfe451 ha escrit:Definitivament, la C6 ja s'ha "barcelonitzat". Veurem si no acaba passant això a la resta de línies...
Cal mencionar també que han implementat la Devolució Xpress només per aquesta línia. València es converteix doncs en el segon nucli de rodalia de l'Estat que ho aplica, després de Barcelona/Catalunya.
Festival avui a l'estació de Massalfassar. Avaria elèctrica.
A Nozomi, Entfe001 i un servidor ens ha agafat de ple a l'estació de Nules.
Hem hagut d'anular plans i tornar en el primer tren que ha parat (un regional a Tortosa... que pujava de València amb 1h30min de retard).
I encara no han acabat amb les incidències.
Per a més inri, hi ha hagut una altra incidència (a Port Aventura -no tant bèstia-), i els trens direcció València també anaven tocats.
A Nozomi, Entfe001 i un servidor ens ha agafat de ple a l'estació de Nules.
Hem hagut d'anular plans i tornar en el primer tren que ha parat (un regional a Tortosa... que pujava de València amb 1h30min de retard).
I encara no han acabat amb les incidències.
Per a més inri, hi ha hagut una altra incidència (a Port Aventura -no tant bèstia-), i els trens direcció València també anaven tocats.