Trens LD de Renfe (Excepte AVE)

Serveis de RENFE fora de Catalunya i resta de companyies i països, així com temes ferroviaris sense ubicació geogràfica concreta.
Servicios de RENFE fuera de Cataluña y resto de compañías y paises, así como temas ferroviarios sin ubicación geográfica concreta.
Respon
albe6
N8
N8
Entrades: 979
Ubicació: Almacelles (Lleida)

Re: Trens LD de Renfe (Excepte AVE)

Entrada Autor: albe6 » Dimecres 30/09/2020 15:11

Permanent o temporal degut a les obres del 4+4?

El cambiador d'Alcolea tornarà a prestar servei comercial, en desús des que Andalusia va fer canviar els 121 per 449 al Jaén - Córdoba - Sevilla - Cádiz.



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2356
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dimecres 30/09/2020 16:20

m.h.t. ha escrit:
Dimecres 30/09/2020 11:12
Renfe modifica el Intercity Sevilla-Barcelona: cambia de material y reduce su tiempo de viaje

Imatge
El Intercity "Torre del Oro" Sevilla-Barcelona modificará sus horarios a partir del 5 de octubre y reducirá 1 hora y 15 minutos el tiempo de viaje entre ambas ciudades.
  • Modificará su recorrido actual para circular por vía alta velocidad en los tramos Sevilla-Córdoba y Camp de Tarragona-Barcelona
  • Se prestará con el material S-121, un modelo de tren adaptado para circular tanto por vías convencionales como de alta velocidad
  • Saldrá de Sevilla Santa Justa a las 9.25h y de Barcelona a las 9.22h, con un tiempo de viaje total de 10h 10 minutos
  • Los trayectos que unen Barcelona con Córdoba y Linares reducirán el tiempo de viaje en una media de 35 minutos
https://www.renfe.com/es/es/grupo-renfe ... -barcelona
Interesante.

Yo me "comí" el trayecto el domingo día 20. 11 horas justas (en realidad dos minutos de retraso). Ancho ibérico hasta el intercambiador de Camp de Tarragona, fabulosa manera de perder el tiempo, ya que luego estuvo un cuarto de hora parado en Camp para ceder paso a dos AVE sin parada dirección BCN, aparte del otro cuarto de hora que pierde en el propio intercambiador. Todo muy absurdo. Material Alvia (serie 130), anunciado como Intercity 00694, comercializado como Torre del Oro, y básicamente haciendo el recorrido del "sevillano" de toda la vida hasta Camp, con inversión de marcha en Alcázar de San Juan y Valencia Norte. Se agradecen las máquinas de café y snacks en el andén de la estación manchega, máxime en esta época en que no hay servicio de restauración a bordo...


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Schesky
N2
N2
Entrades: 12

Entrada Autor: Schesky » Dijous 01/10/2020 0:43

Més de 10 hores en seients de Mitja Distància i tot i que no funcionen de moment, fora la cafeteria. Espero que sigui provisional però no entenc el canvi. El Torre del Oro es feia des de fa unes setmanes amb S-130, també és ample variable i té més capacitat i prestacions, per exemple la classe preferent/turista+ que també s'han carregat. Per què creieu que és aquest canvi per Avants per fer un trajecte de 10h??



Granolleri
N8
N8
Entrades: 881
Ubicació: Granollers (Vallès Oriental)

Entrada Autor: Granolleri » Dilluns 11/01/2021 20:29

Avui entren en vigor canvis en els serveis cap al nord de la península.

L'Alvia Barcelona-Sant Sebastià torna a ser diari i sortirà a les 15:30 de Sants, com fins ara. De tornada, manté la sortida matinal des de la capital de Guipúscoa.

El servei Barcelona-Bilbao torna a ser diari, però sortirà de Sants a les 8:50 del matí. En sentit Barcelona, sortirà de la capital biscaïna a les 15:20 hores.

D'altra banda, es restableix el servei directe Barcelona-Salamanca, que circularà acoblat a l'Alvia Barcelona-Galícia fins a Burgos (és a dir, sense passar per Palència), el mateix en sentit contrari. Sortida de Sants a les 9:30 del matí, i de Salamanca a les 12:48.

El servei directe amb Astúries segueix sense restablir-se, però s'han modificat els horaris de l'Alvia Gijón-Madrid per donar enllaç oficial al tren Barcelona-Galícia a Lleó.



albe6
N8
N8
Entrades: 979
Ubicació: Almacelles (Lleida)

Entrada Autor: albe6 » Dimarts 12/01/2021 12:36

Que el Salamanca passi a anar acoblat amb el Galicia implica també canvi de material, passsa de 121 a 130.



Respon

Torna a “Ferrocarril en general”