Serà qüestió de preguntar...
Per cert, la via encara arriba a Ceret o ja es queda només al Voló?
Millora de frequencies a la linia de la Tor de Queol
M'estranyaria moltíssim, però sempre ho podeu intentar.liniadelRipollés ha escrit:Creus que la SNCF ens llogaria un tren per aquests ramalets?entfe001 ha escrit:En servei comercial de viatgers
Le progrès ne vaut que s'il est partagé par tous (SNCF, 1992).
Em penso que hi ha un tren turístic que va de Rivesaltes fins a Axat.
volen inclús tornar a posar via fins a Quillan.
A veure si tenen sort.
volen inclús tornar a posar via fins a Quillan.
A veure si tenen sort.
Per una ràpida implantació generalitzada de l'ample de via UIC 1435 a tota la Península Ibèrica.
Si es torna a posar via entre Quillan i Axat, seria un encert, qualsevol accident sobre la línia entre Salses i Narbona (penso en una inundació), la inutilitzaria totalment. A més, un TER Carcassona-Limoux-Perpinyà, apart de ser útil, donaria un bon servei a una zona turística com les Corberes i els castells de Perapertusa, Puillorenç i Queribús...
És la mateixa situació que al tram Nimes-Montpeller St.Roc, on cal travessar el pont sobre el riu Vidourle, à Vergèze-Codognan, que dóna molts disgustos, però com que es va tancar la línia Montpeller-Sommières-Nimes, doncs...
És la mateixa situació que al tram Nimes-Montpeller St.Roc, on cal travessar el pont sobre el riu Vidourle, à Vergèze-Codognan, que dóna molts disgustos, però com que es va tancar la línia Montpeller-Sommières-Nimes, doncs...
Efectivament, el Tren del País Càtar i de la Fenolleda.Bauvilla ha escrit:Em penso que hi ha un tren turístic que va de Rivesaltes fins a Axat.
volen inclús tornar a posar via fins a Quillan.
A veure si tenen sort.
Le progrès ne vaut que s'il est partagé par tous (SNCF, 1992).
Sobre la linia de El Voló a Ceret he llegit fa poc a http://www.trains-en-voyage.com que s'ha aprobat el aixecament de la linia. Per tant es posible que encara hi hagi carril encara que sigui per poc temps