Metro de Madrid
Re: Metro de Madrid
Jo vaig anar-hi a finals de l'any passat i recordo haver agafat l'equivalent a una T-10, sense necessitat de tenir targeta recarregable. Ara bé, no sé si aquest any ha canviat.
Instagram: Ferrocarril | Aviació
Farà dos anys em vaig agafar la de 10 viatges + el suplement per la targeta contactless. I fa un any vaig tornar a Madrid i vaig recarregar-lo amb 10 viatges i li vaig treure profit.genissimon ha escrit: ↑Dimecres 16/09/2020 9:11Aquest és un dubte tarifari del Metro de Madrid.
Properament hauré de fer un viatge a Madrid i em mouré estrictament per la capital i en metro. Pels viatges que faré, si fos a Barcelona comparia una T-Casual o bé una T-Dia: faré 8 o 10 viatges en un dia o dos. No em mouré de la zona A del Consorcio Regional de Transportes de Madrid (https://www.crtm.es).
Pel que he vist hi ha un abonament turístic d'un dia (8,40€) o una targeta de 10 viatges Metrobús (12,20€) però aquests títols de transports s'han de carregar en una targeta contactless (Targeta Multi) amb un cost addicional de 2,50€.
Això és així o vaig errat?
També tinc preguntes sobre com funciona l'aparcament dissuasiu de l'estadi Wanda Metropolitano, però ho plantejo en el fòrum de transport privat.
Gràcies.
albert28 l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimecres 16/09/2020 19:29, en total s’ha editat 1 vegada.
Correcte, has de tindre una targeta Multi com a suport i allà recarregar el títol que vulgues.
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
- genissimon
- N10
- Entrades: 2726
- Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Gràcies. Pel que vist, renfe cercanías Madrid funciona igual.
Salut !!
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Sí, necessites també una targeta recarregable (a Renfe costen només 50 cèntims), excepte per al CombinatRodalies, que no sé si encara es ven en format magnètic o si la targeta no té cost.
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
- genissimon
- N10
- Entrades: 2726
- Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Gràcies, gràcies a tots.
Salut !!
Salut !!
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
- genissimon
- N10
- Entrades: 2726
- Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
[quote"3/24, 12 de maig de 2022"]
Madrid redueix la freqüència dels metros per rebaixar la factura de la llum
La reducció del 10% del nombre de trens, amb esperes de fins a 15 minuts en algunes franges, desperta queixes dels usuaris
[...]
[/quote]
Madrid redueix la freqüència dels metros per rebaixar la factura de la llum
La reducció del 10% del nombre de trens, amb esperes de fins a 15 minuts en algunes franges, desperta queixes dels usuaris
[...]
[/quote]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.