Topada frontal de trens a Sardenya

Serveis de RENFE fora de Catalunya i resta de companyies i països, així com temes ferroviaris sense ubicació geogràfica concreta.
Servicios de RENFE fuera de Cataluña y resto de compañías y paises, así como temas ferroviarios sin ubicación geográfica concreta.
Respon
liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Topada frontal de trens a Sardenya

Entrada Autor: liniadelRipollés » Divendres 15/06/2007 12:28

Dos trens han topat aquest matí a la línia Macomer-Nuoro, de la Ferrovie della Sardegna (via estreta de 0,95m)

Concretament un tren composat per locomotora i un altre automotor. Han mort el maquinista de l'automotor i dos turistes anglesos.

Una autèntica desgràcia en la línia més retro de l'illa. Caldrà modernitzar el blocatge, és una línia sense senyals i amb blocatge per temps.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Divendres 15/06/2007 13:16

Molt lamentable notícia.

Espero que amb aquest accident, s'instauri un sistema de seguretat eficaç i que per res afecti l'oci ferroviari.

Sap greu que les coses s'hagin de fer degut als accidents i no al enginy per prevenir-los.

Salut,



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Divendres 15/06/2007 13:56

Crec que d'aquí uns dos anys tindran STADLERs segons van dir-me i deixaran el material històric per allò per al que ho han de fer servir: els turistes.

Malgrat tot, és sorprenent que encara hi hagi línies que funcionin pel costum.

Aquesta línia agrada pel saber ferroviari que té, entre obsolet i encantador, i és clara senyal que dos morts siguin anglesos que anéssin a primera hora del matí al davant.

Personalment, vaig disfrutar molt de la línia ara fa un parell de mesos i lamento que passin coses d'aquestes.

Jordilar ha escrit:Molt lamentable notícia.

Espero que amb aquest accident, s'instauri un sistema de seguretat eficaç i que per res afecti l'oci ferroviari.

Sap greu que les coses s'hagin de fer degut als accidents i no al enginy per prevenir-los.

Salut,


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Divendres 15/06/2007 13:57

Crec que d'aquí uns dos anys tindran STADLERs segons van dir-me i deixaran el material històric per allò per al que ho han de fer servir: els turistes.

Malgrat tot, és sorprenent que encara hi hagi línies que funcionin pel costum.

Aquesta línia agrada pel saber ferroviari que té, entre obsolet i encantador, i és clara senyal que dos morts siguin anglesos que anéssin a primera hora del matí al davant.

Personalment, vaig disfrutar molt de la línia ara fa un parell de mesos i lamento que passin coses d'aquestes.

Jordilar ha escrit:Molt lamentable notícia.

Espero que amb aquest accident, s'instauri un sistema de seguretat eficaç i que per res afecti l'oci ferroviari.

Sap greu que les coses s'hagin de fer degut als accidents i no al enginy per prevenir-los.

Salut,


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Respon

Torna a “Ferrocarril en general”