Avistaments curiosos de trens

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 726
Ubicació: Horta L5

Re: Avistaments curiosos

Entrada Autor: ferroviario_catalan » Dilluns 19/01/2009 14:42

genissimon ha escrit:Devia ser algun dels 592 (MAN) de Lleida que ha baixat a Barcelona a fer manteniment.
Un 593 (FIAT), segur que no, perquè ja no en circula cap.
Ambós son gairebé idèntics des de fora: composició de 3 cotxes MRM dièsel. Si bé el cotxe R te un grup electrògen per alimentar la instal·lació d'aire condicionat.
Salut !!
Quieres decir que los automotores MAN de Lleida bajan a Barcelona para hacer mantenimiento? Cada cuanto se ve alguno por aqui? Se sabe las fechas por cuando viene? Hay alguna foto de este tren por Sants, o alguna estacion centricas de estas? En donde les realizan el matenimiento, SAC?


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

visir_5713
N3
N3
Entrades: 34
Ubicació: 78704

Entrada Autor: visir_5713 » Dilluns 19/01/2009 15:19

ferroviario_catalan ha escrit:
genissimon ha escrit:Devia ser algun dels 592 (MAN) de Lleida que ha baixat a Barcelona a fer manteniment.
Un 593 (FIAT), segur que no, perquè ja no en circula cap.
Ambós son gairebé idèntics des de fora: composició de 3 cotxes MRM dièsel. Si bé el cotxe R te un grup electrògen per alimentar la instal·lació d'aire condicionat.
Salut !!
Quieres decir que los automotores MAN de Lleida bajan a Barcelona para hacer mantenimiento? Cada cuanto se ve alguno por aqui? Se sabe las fechas por cuando viene? Hay alguna foto de este tren por Sants, o alguna estacion centricas de estas? En donde les realizan el matenimiento, SAC?
Es cierto que des de que la linea de la Pobla pertenece a FGC, cuando se tiene que hacer una reparación, o simplemente tornear ruedas a los 592 o 596 los bajan hasta Barcelona-San Andrés Condal.
Aun así, atendiendo a que no pueden circular por los túneles urbanos de Barcelona siempre los bajan mediante la linea de Vilafranca hasta Martorell donde los meten por la línea Papiol-Mollet hasta Cerdanyola del Vallès y de ahi hasta San Andrés por el ramal de enlace de Montcada Bifurcación a San Andrés ó ramal de les aigües


Estación NO INCLUIDA en el trayecto.

ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 726
Ubicació: Horta L5

Entrada Autor: ferroviario_catalan » Dilluns 19/01/2009 17:30

Porque no pueden pasar por los tuneles de Barcelona??
Si que dan vuelta para llegar SAC no??
Espero poder algun dia, ver uno de estos por aqui...


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 19/01/2009 17:59

ferroviario_catalan ha escrit:Porque no pueden pasar por los tuneles de Barcelona??
Per la fumarada que hi deixarien. Per això, donen la volta pel Vallès, ja que és l'única opció.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 726
Ubicació: Horta L5

Entrada Autor: ferroviario_catalan » Dilluns 19/01/2009 18:10

Guigui ha escrit:
ferroviario_catalan ha escrit:Porque no pueden pasar por los tuneles de Barcelona??
Per la fumarada que hi deixarien. Per això, donen la volta pel Vallès, ja que és l'única opció.
Cert, no habia caigut... :cop Aveure si algun dia em trobo un d'aquests per aqui...


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

wertymetrotren
N5
N5
Entrades: 106

Entrada Autor: wertymetrotren » Dilluns 19/01/2009 18:48

les 592 no deixen tant fum per jo un dia vaig estar ha valencia el cabanyal i per aquesta estacio pasa-en TRD I 592 el cabanyal es subterranea que lo que diu aquest noi potser que tingui rao o no si ens ensenyes alguna foto


wertymetrotren via 2 sector A efectuara la sortida en breus moments

davida
N9
N9
Entrades: 1800
Contacta:

Entrada Autor: davida » Dilluns 19/01/2009 19:05

Jo crec que una unitat diesel pot circular puntualment pel tunels de Barcelona com a Valencia Cabanyal, 4 trens al dia. Una altre cosa es que sigui habitual. Jo fins hi tot he vist circular la locomotora de de vapor "Mataró" , pel Clot Arago engegada pero remolcada per una 276 fara 4-5 anys.



wertymetrotren
N5
N5
Entrades: 106

Entrada Autor: wertymetrotren » Dilluns 19/01/2009 19:23

davida ha escrit:Jo crec que una unitat diesel pot circular puntualment pel tunels de Barcelona com a Valencia Cabanyal, 4 trens al dia. Una altre cosa es que sigui habitual. Jo fins hi tot he vist circular la locomotora de de vapor "Mataró" , pel Clot Arago engegada pero remolcada per una 276 fara 4-5 anys.
tens tota la rao del mon per que si no per on pasaria la locomotora del centenari per anar ha bcn estacio de frança o ha vilanova


wertymetrotren via 2 sector A efectuara la sortida en breus moments

Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Dilluns 19/01/2009 19:30

Si dieu que passen per la C4, com es que va passar per la C2?
A Internet, vaig veure fa poc una foto d'un 592.200 passant per l'estació de Sitges, porto una estona buscant-la i no la trobo.



Enric
N7
N7
Entrades: 438

Entrada Autor: Enric » Dilluns 19/01/2009 19:58

Algún cop si que hi vist pasar per la C-4 súd un 592, normalment deuen anar a St. Andreu C.

I no fá gaire temps un doble 592 amb peregrins, crec que anaben a Lourdes, va pasar per El Vendrell, tant al anar com al tornar, si no vaig errat venian de Valencia.



Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Dilluns 19/01/2009 20:04

Enric ha escrit:I no fá gaire temps un doble 592 amb peregrins, crec que anaben a Lourdes, va pasar per El Vendrell, tant al anar com al tornar, si no vaig errat venian de Valencia.
Això quan va ser?



ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 726
Ubicació: Horta L5

Entrada Autor: ferroviario_catalan » Dilluns 19/01/2009 20:30

canalcole ha escrit:Si dieu que passen per la C4, com es que va passar per la C2?
A Internet, vaig veure fa poc una foto d'un 592.200 passant per l'estació de Sitges, porto una estona buscant-la i no la trobo.
Haber si encuentras la foto canalcole, yo jamas he visto ni en fotos ni en persona, ningun 592 en Barcelona ni en área metropolitana...
Supongo que cuando vienen a SAC, se estaran unos dias, asi que para la proxima ocasion que alguien vea uno en esa direccion, que avise, y nos acercaremos a verlo en perona alli!


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Divendres 23/01/2009 19:48

19:47: Civia per la R2 sense servei direcció SVC.



wertymetrotren
N5
N5
Entrades: 106

Entrada Autor: wertymetrotren » Dissabte 24/01/2009 12:13

els civies ja estan començan ha circular pe la C-2 pero esveuen molt pocs


wertymetrotren via 2 sector A efectuara la sortida en breus moments

Avatar de l’usuari
Archie-250
N6
N6
Entrades: 208
Ubicació: La Roca del Vallès

Entrada Autor: Archie-250 » Dissabte 24/01/2009 17:02

El Tren de Peregrins va pasar al Juny, no se el dia exacte, però m'enrecordo que va passar quan Espanya va marcar el 3 gol de la final de Campions d'Europa. Aquí us poso unes captures del video. El tren tindría que haver passat a les 19 hores y va passar a les 22:23:
Imatge
Imatge
Imatge
Les fotos son de Granollers-Centre.
Juny 2008.

Salutacions. :hola


Imatge

Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Dissabte 24/01/2009 21:33

wertymetrotren ha escrit:Els civies ja estan començant a circular per la C-2 però es veuen molt pocs.
Doncs jo no n'he vist cap per Segur... i es la C2 Sud.



ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 726
Ubicació: Horta L5

Entrada Autor: ferroviario_catalan » Dissabte 24/01/2009 21:45

Hoy, viniendo por la A2, dirección Barcelona, en el tramo de mercancias hacia can tunis, a la altura de Sant feliu-Sant Joan d'Espí, 2 trenes de mercancias, "tirados en plena via" con los pantografos de sus 269 bajados... me resultó curioso y extraño, se quedaron sin tension en catenaria?


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

Avatar de l’usuari
Archie-250
N6
N6
Entrades: 208
Ubicació: La Roca del Vallès

Entrada Autor: Archie-250 » Dissabte 24/01/2009 22:00

canalcole ha escrit:
wertymetrotren ha escrit:Els civies ja estan començant a circular per la C-2 però es veuen molt pocs.
Doncs jo no n'he vist cap per Segur... i es la C2 Sud.
Jo tampoc n'he vist cap. Nomès en proves ;) .

Salutacions :hola


Imatge

Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Dissabte 24/01/2009 22:09

A veure si efectivament tornen els Civies a la R2 per el 31/1.
Gràcies per les fotos de la 592.2, Jacob. ;)



oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Diumenge 25/01/2009 0:04

ferroviario_catalan ha escrit:Hoy, viniendo por la A2, dirección Barcelona, en el tramo de mercancias hacia can tunis, a la altura de Sant feliu-Sant Joan d'Espí, 2 trenes de mercancias, "tirados en plena via" con los pantografos de sus 269 bajados... me resultó curioso y extraño, se quedaron sin tension en catenaria?
En el fil d'incidències a FGC es comenta també que hi havien UT tirades a plena línia sense ningú, ja que s'han quedat "aïllades" per la culpa dels arbres i la falta de tensió. Potser al tallar la C4 o més endavant hi ha hagut una incidència i s'han quedat allà "tirades"


Salutacions,

Oriol

Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”