Avistaments curiosos de trens

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 726
Ubicació: Horta L5

Re:

Entrada Autor: ferroviario_catalan » Dijous 19/03/2009 21:52

canalcole ha escrit:Avui he vist aquests curiosos avistaments:

- A les 14.37 sortia de Sants direcció SAC la 448.028, la que està sense reformar amb colors RO.
- A Sitges hi havia una dresina de RENFE i, si no m'equivoco, una màquina de les que remouen les pedres de la via.
- Trenhotels i 2 s.103 a Can Tunis.
- La 440.149 (esquema rodalies Renfe original) procedent de Cerebre estacionada a EDF amb els teleindicadors indicant BARNA-SANTS.
- Ànec estacionat a EDF, sobre les 10.30 del matí, amb les portes obertes.
- Aquest migdia a VNG hi havien 2 dresines d'Adif aparcades en una de les vies mortes enfront del TCR.
Per cert, als teleindicadors de VNG hi continua ficant "RENFE RODALIES".
Aquests avistaments no es consideren curiosos, ja que cada dia pasa.
Una cosa ben curisosa: Avui, a Mont.Bifurcacio, 2 450 acoplats! carai quin tros de tren! 12 cotches!!!
Feia molt de temps que veia trens de 2 pisos per allá... i mira tu per on, m'he trobat aixó... Eren les 12.30 del migdia.


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Dijous 19/03/2009 21:54

ferroviario_catalan ha escrit:
canalcole ha escrit:Avui he vist aquests curiosos avistaments:
[...]
Aquests avistaments no es consideren curiosos, ja que cada dia pasa.
Doncs a mi m'ho han paregut. :?



ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 726
Ubicació: Horta L5

Entrada Autor: ferroviario_catalan » Dijous 19/03/2009 22:04

canalcole ha escrit:Doncs a mi m'ho han paregut. :?
Doncs aixó es perque no surts pel dentre de Barcelona, si no, ho veuries cada dia, perque com et dic, cada dia es veu.


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 19/03/2009 23:16

canalcole ha escrit:- Ànec estacionat a EDF, sobre les 10.30 del matí, amb les portes obertes.
Eh? M'he perdut alguna cosa? La 102, un tren d'ample UIC, a l'EDF?


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Lluita1714
N9
N9
Entrades: 1964
Ubicació: Aigüestoses

Entrada Autor: Lluita1714 » Dijous 19/03/2009 23:31

Guigui ha escrit:
canalcole ha escrit:- Ànec estacionat a EDF, sobre les 10.30 del matí, amb les portes obertes.
Eh? M'he perdut alguna cosa? La 102, un tren d'ample UIC, a l'EDF?
Osti tu!
He llegit això, i he recordat haver sentit que els 102 tenen ample variable (és Talgo), però no n'estic gens segur, he anat a http://www.altavelocidad.org/, i veig que aquesta pàgina web ha tancat!
Desde las 00.00 horas del 18 de marzo de 2009, Alta Velocidad - Trenes alrededor del mundo permanecerá fuera de servicio por tiempo indefinido y a causa de razones de tipo profesional. Gracias por la confianza mostrada durante todos estos años, y disculpe las molestias,

Fernando Puente
Així que vaig cercar, vaig trobar a la wikipèdia però cap dels enllaços funciona, i no hi diu res. Tot i així se'm fa extrany un tren d'alta velocitat a la Estació de França (de fet recordo fa anys quan van posar una reproducció d'una cabina de l'Ave 100 a l'EdF i vaig entrar, devia ser el 99-01, quan començaven a dir que l'alta velocitat arribaria a Barcelona.)
http://es.wikipedia.org/wiki/Serie_102_de_Renfe
I si li han canviat l'ample, on ho han fet? que jo sàpiga, a Sants no es pot. Si és així ha d'haver vingut de molt lluny per via convencional.


"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dijous 19/03/2009 23:35

M'imagino que deu parlar d'un S-130, més aviat aneguet que ànec.

En quant a l'ample dels S-102, són trens només en ample UIC.



Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Dijous 19/03/2009 23:47

No serà l'Aneguet (PATITO) en lloc de l'anec (pato) que és el que va a Bilbao crec i és capçal tractor de trens talgo????

(Edito. Exactament el que en diu en Victorcasta és el que deia jo abans de pujar les fotos preses a Vilanova i la G).

Imatge

Imatge



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 20/03/2009 0:24

mikado ha escrit:No serà l'Aneguet (PATITO) en lloc de l'anec (pato) que és el que va a Bilbao crec i és capçal tractor de trens talgo????
Per desviar-nos encara més del tema, a Bilbao no hi van 120 o similars?


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 726
Ubicació: Horta L5

Entrada Autor: ferroviario_catalan » Divendres 20/03/2009 0:35

Guigui ha escrit:
mikado ha escrit:No serà l'Aneguet (PATITO) en lloc de l'anec (pato) que és el que va a Bilbao crec i és capçal tractor de trens talgo????
Per desviar-nos encara més del tema, a Bilbao no hi van 120 o similars?
Los 130,(patitos) hacen servicios euromed Barcelona-Valencia-Alicante, a parte de otras muchas relaciones fuera de Catalunya.
Los trenes que salen para Bilbao, como bien dice Guigui, son los 120, sin similares.


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Divendres 20/03/2009 6:28

ferroviario_catalan ha escrit:
Guigui ha escrit:
mikado ha escrit:No serà l'Aneguet (PATITO) en lloc de l'anec (pato) que és el que va a Bilbao crec i és capçal tractor de trens talgo????
Per desviar-nos encara més del tema, a Bilbao no hi van 120 o similars?
Los 130,(patitos) hacen servicios euromed Barcelona-Valencia-Alicante, a parte de otras muchas relaciones fuera de Catalunya.
Los trenes que salen para Bilbao, como bien dice Guigui, son los 120, sin similares.

:ok Pensaba que el Barcelona - Bilbao se hacía también con "Patitos" pero ahora recuerdo en imágenes de TV3 el día de la inauguración del servicio que en efecto se hace con 120



Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Diumenge 22/03/2009 20:32

Guigui ha escrit:
canalcole ha escrit:- Ànec estacionat a EDF, sobre les 10.30 del matí, amb les portes obertes.
Eh? M'he perdut alguna cosa? La 102, un tren d'ample UIC, a l'EDF?
No, tranquil, em referia a un "minipato" 130.
Per cert, acaba de passar (20:30) direcció SVC una 451 en simple, això vol dir que en el servei cap a EDF (21:10) anira la mateixa ut, i en simple.



visir_5713
N3
N3
Entrades: 34
Ubicació: 78704

Entrada Autor: visir_5713 » Diumenge 22/03/2009 20:39

canalcole ha escrit:
Guigui ha escrit:
canalcole ha escrit:- Ànec estacionat a EDF, sobre les 10.30 del matí, amb les portes obertes.
Eh? M'he perdut alguna cosa? La 102, un tren d'ample UIC, a l'EDF?
No, tranquil, em referia a un "minipato" 130.
Per cert, acaba de passar (20:30) direcció SVC una 451 en simple, això vol dir que en el servei cap a EDF (21:10) anira la mateixa ut, i en simple.
¿Que tienes una tienda de campaña en la estación de Calafell ?
Ya que siempre nos tienes tan bien informados de todos y cada uno de los movimientos de trenes por esta estación ? :) :)


Estación NO INCLUIDA en el trayecto.

Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Diumenge 22/03/2009 20:45

visir_5713 ha escrit:
canalcole ha escrit:¿Que tienes una tienda de campaña en la estación de Calafell ?
Ya que siempre nos tienes tan bien informados de todos y cada uno de los movimientos de trenes por esta estación ? :) :)
No, es la ventaja de vivir delante de la via del tren, a pocos metros de la estación de Segur de Calafell. :D :)
Solo me faltaria una tienda de campaña, y estar atento 24 horas... xD



Avatar de l’usuari
Archie-250
N6
N6
Entrades: 208
Ubicació: La Roca del Vallès

Entrada Autor: Archie-250 » Dilluns 23/03/2009 14:19

mikado ha escrit: :ok Pensaba que el Barcelona - Bilbao se hacía también con "Patitos" pero ahora recuerdo en imágenes de TV3 el día de la inauguración del servicio que en efecto se hace con 120
Segons he llegit, els 120 que ara fan el servei a Bilbao, els canviaràn per 130. :blah

Salutacions. :hola


Imatge

ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 726
Ubicació: Horta L5

Entrada Autor: ferroviario_catalan » Dilluns 23/03/2009 19:08

Archie-250 ha escrit: Segons he llegit, els 120 que ara fan el servei a Bilbao, els canviaràn per 130. :blah
Salutacions. :hola
Eso será cualdo los 130 estén homologados a velocidades mas elevadas en LAV, ya que de momento no pueden superar los 200km/h


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

fubang
N5
N5
Entrades: 149
Ubicació: vic

Entrada Autor: fubang » Dijous 26/03/2009 12:32

Bon dia.

A l'estació de Vic hi ha apartat des de aquesta nit un tren carriler, sense locomotora, que no pot estar destinat a la renovació Tosses-Puigcerdà, ja es és molt més llarg que els que pugen cap allà.

Pot ser que vagi per renovar els carrils en direcció Balenyà-Montcada?



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3950
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dijous 26/03/2009 12:58

fubang ha escrit:Bon dia.

A l'estació de Vic hi ha apartat des de aquesta nit un tren carriler, sense locomotora, que no pot estar destinat a la renovació Tosses-Puigcerdà, ja es és molt més llarg que els que pugen cap allà.

Pot ser que vagi per renovar els carrils en direcció Balenyà-Montcada?
El carriler que dius anava buit? Aquesta tarda passaré per allà, a veure que puc esbrinar. Dir que a Balenyà hi ha una batonadora estacionada, des de fa una setmana, aproximadament, sota les sitges de gra. Potser deuen renovar els carrils de les estacions.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

fubang
N5
N5
Entrades: 149
Ubicació: vic

Entrada Autor: fubang » Dijous 26/03/2009 13:01

Bon dia.
UT440_132M ha escrit:[
El carriler que dius anava buit? Aquesta tarda passaré per allà, a veure que puc esbrinar. Dir que a Balenyà hi ha una batonadora estacionada, des de fa una setmana, aproximadament, sota les sitges de gra. Potser deuen renovar els carrils de les estacions.
El carriler està carregat de rails.



Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Dissabte 28/03/2009 16:20

Desconozco si es normal en fin de semana, pero R5 que pasa sobre las 10.45 por Sant Josep , destino manresa, iba hoy én doble de 213. Quedando el 6º vagón en la zona de obras en cola de estación y con un pasillo mínimo.



Avatar de l’usuari
evarujo
N6
N6
Entrades: 187

Entrada Autor: evarujo » Diumenge 29/03/2009 19:53

Avistat 448R a l'Arboç a les 16:28 sentit BCN i sentit TGN s101 Euromed i el 448-028 darrere l'Euromed. A Martorell abans de les 17:30 s490 alaris destinació BCN. Per culpa d'atropellament per la zona de Gavà.



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”