Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 726
Ubicació: Horta L5

Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Entrada Autor: ferroviario_catalan » Dijous 07/10/2010 23:10

canalcole ha escrit:Si han fet un canvi a una estació, referint-se a 465>447, trobo que és una (...)... :x
Opino lo mismo... pero no será la primera vez que se hacen trasbordos de tren a tren en Bifircació...


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Dijous 07/10/2010 23:46

El Martorell (18:49)-Manresa (20:37) lo he visto llegar a Cerdanyola con 447 en simple. Normalmente va con 447 en doble.

El 465-247 ha hecho el L'Hospitalet (18:28)-Martorell (19:29) y el Martorell (20:34)-L'Hospitalet (21:35). Y al 465-253 lo he visto haciendo el Martorell (19:34)-L'Hospitalet (20:35), L'Hospitalet (21:08)-Cerdanyola Universitat (21:48) y el Cerdanyola Universitat (22:02)-L'Hospitalet (22:41).



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Divendres 08/10/2010 0:04

ferroviario_catalan ha escrit:
oriolp13 ha escrit: OT vol dir Operaciones Terminadas, i diria que vol dir que ja pot tancar portes, el que no sé exactament és la diferència que hi ha amb el MT (Marche Tren)
No creo que haya diferécia, pues en algunas estaciones sale lo de MT, y en otras OT. Alguien no creería que OT, es Operación triumfo no?? xD
La funcion del MT y el OT es la misma. El MT solo se da en las estaciones origen del tren o en aquellas en que canvia el numero de circulacion. El OT en el resto.

El MT, a parte de pantalla si no se dispone de ella se presenta con banderin y silbato (farolillo verde si es de noche o estacion subterranea), independentemente del tipo de bloqueo, el OT se presenta con paleta verde-blanca excepto con Bloqueo Telefonico y BEM si no mal recuerdo que entonces se debe presentar tambien con banderin/farolillo y silbato.

Esto es lo que recuerdo, los expertos en materia de circulacion ya me corregiran. :D



Jacob.CH

Entrada Autor: Jacob.CH » Divendres 08/10/2010 10:58

Mako448 ha escrit:
Jacob.CH ha escrit:El Martorell-Manresa de les 19:35 servit per la 465.253M en simple. Poc després ha arribat, (no he pogut veure si de l'Hospitalet o Manresa) el 465.247M, també en simple.

.
I per qué avui m'he quedat a casa? :'(

Aixó és veritat?,suposo que serà el Martorell-Manresa de les 19.35 per Sant Andreu Arenal,no?que és directe de Terrassa a Sant Vicenç de Castellet(o sigui que no s'atura als baixadors amb andanes baixíssimes).

I el 247M a quina direcció anava?Si va direcció Hospitalet segurament sigui un R7 procedent de Cerdanyola Universitat,i si anava direcció sortida del túnel doncs potser era el Hospitalet-Terrassa que surt a les 19.22 d'origen.

Aixó del Civia a Manresa,simplement :o

EDITO;el sospitòs tren a Manresa que s'ha fet amb Civia,de rodalia.info:
Tren Martorell (18:49) - Manresa (20:37) circula amb demora de 20 minuts per logística ferroviària. via @gencat
Casualitat?Potser han fet un canvi de tren en alguna estació?

No he tingut temps de mirar l'horari, però sé que el primer Civia, el 253 anava a Manresa. Ara em feu dubtar...



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Divendres 08/10/2010 11:26

Jacob.CH ha escrit:El Martorell-Manresa de les 19:35 servit per la 465.253M en simple. Poc després ha arribat, (no he pogut veure si de l'Hospitalet o Manresa) el 465.247M, també en simple.
Jacob.CH ha escrit:
No he tingut temps de mirar l'horari, però sé que el primer Civia, el 253 anava a Manresa. Ara em feu dubtar...
trainman ha escrit: El 465-247 ha hecho el L'Hospitalet (18:28)-Martorell (19:29) y el Martorell (20:34)-L'Hospitalet (21:35). Y al 465-253 lo he visto haciendo el Martorell (19:34)-L'Hospitalet (20:35), L'Hospitalet (21:08)-Cerdanyola Universitat (21:48) y el Cerdanyola Universitat (22:02)-L'Hospitalet (22:41).
Hauràs vist a la 465.253 a les 19.35 a Martorell i t'has pensat que avana a Manresa quan anava a Hospitalet fent un R7.I al cap de poca estona arriba al 247 procende de L'Hospitalet,tot encaixa.

Si els Civia crec que ni en proves han arribat a Manresa.



Altaria_Trianilla
N7
N7
Entrades: 454
Ubicació: Sabadell ( Barcelona )
Contacta:

Entrada Autor: Altaria_Trianilla » Divendres 08/10/2010 16:53

oriolp13 ha escrit:
Jacob.CH ha escrit:El Martorell-Manresa de les 19:35 servit per la 465.253M en simple. Poc després ha arribat, (no he pogut veure si de l'Hospitalet o Manresa) el 465.247M, també en simple.

Per cert, les indcacions que deuen ser per al maquinista, com per exemple amb una O i amb una T, què volen dir? També he vist una que té una fletxa com si indiqués via lliure, que tampoc sé què vol dir.
OT vol dir Operaciones Terminadas, i diria que vol dir que ja pot tancar portes, el que no sé exactament és la diferència que hi ha amb el MT (Marche Tren)

La ratlla blanca es una IS-nº de via, és a dir, una Indicadora de Salida. S'instal·la a les estacions on la visibilitat del semàfor de sortida de l'estació és dificultosa o nul·la, sigui perquè està en corva i no es veu, perquè està massa lluny, etc... i s'encèn quan el semàfor dòna via lliure al tren (no sé si amb el semàfor en groc també s'encèn...)
La Ratlla blanca, com bé dius és la indicadora de sortida, però si el que es veu és una fletxa, es una IA (indicadora d'agulla), que com bé diu el nom, indica la posició de les agulles, normalment quan indica desviada sol portar un numeret, per exemple 5, que vol dir que aquelles agulles s'han de pasar com a màxim a 50 km/h.
Tornant a la indicadora de sortida, si no recordo malament, si que s'obre encara que la sortida marqui anunci de precaució/parada, nomès s'apaga quan la sortida esta tancada.

Imatge


Imatge

Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Divendres 08/10/2010 17:33

UT596001 ha escrit:
ferroviario_catalan ha escrit:
oriolp13 ha escrit: OT vol dir Operaciones Terminadas, i diria que vol dir que ja pot tancar portes, el que no sé exactament és la diferència que hi ha amb el MT (Marche Tren)
No creo que haya diferécia, pues en algunas estaciones sale lo de MT, y en otras OT. Alguien no creería que OT, es Operación triumfo no?? xD
La funcion del MT y el OT es la misma. El MT solo se da en las estaciones origen del tren o en aquellas en que canvia el numero de circulacion. El OT en el resto.

El MT, a parte de pantalla si no se dispone de ella se presenta con banderin y silbato (farolillo verde si es de noche o estacion subterranea), independentemente del tipo de bloqueo, el OT se presenta con paleta verde-blanca excepto con Bloqueo Telefonico y BEM si no mal recuerdo que entonces se debe presentar tambien con banderin/farolillo y silbato.

Esto es lo que recuerdo, los expertos en materia de circulacion ya me corregiran. :D

L'OT només existeix i es dóna en aquelles estacions on hi ha Blocatge Automàtic (BLAU, BAU, BAB o BAD) on els trens hi efectuen parada comercial, com a indicació de parada ja realitzada i disposició per a sortir. Només en aquelles estacions on hi hagi personal de circulació i no estigui suprimida l'operació per consigna, com ja és el cas de moltes.
En blocatge automàtic només es presenta MT a l'estació d'origen del tren, sempre i quan hi hagi personal de circulació.

La resta de senyals que es presenten en un tren a la resta de blocatges, (BEM i BT) conforme el tren pot sortir és sempre MT.



Jacob.CH

Entrada Autor: Jacob.CH » Divendres 08/10/2010 20:28

Mako448 ha escrit:
Jacob.CH ha escrit:El Martorell-Manresa de les 19:35 servit per la 465.253M en simple. Poc després ha arribat, (no he pogut veure si de l'Hospitalet o Manresa) el 465.247M, també en simple.
Jacob.CH ha escrit:
No he tingut temps de mirar l'horari, però sé que el primer Civia, el 253 anava a Manresa. Ara em feu dubtar...
trainman ha escrit: El 465-247 ha hecho el L'Hospitalet (18:28)-Martorell (19:29) y el Martorell (20:34)-L'Hospitalet (21:35). Y al 465-253 lo he visto haciendo el Martorell (19:34)-L'Hospitalet (20:35), L'Hospitalet (21:08)-Cerdanyola Universitat (21:48) y el Cerdanyola Universitat (22:02)-L'Hospitalet (22:41).
Hauràs vist a la 465.253 a les 19.35 a Martorell i t'has pensat que avana a Manresa quan anava a Hospitalet fent un R7.I al cap de poca estona arriba al 247 procende de L'Hospitalet,tot encaixa.

Si els Civia crec que ni en proves han arribat a Manresa.
En efecte, m'havia equivocat, enlloc de buscar a l'horari aquest tren he mirat els indicadors i no sé com m'he confós i em vaig apuntar que anava a Manresa.
És el primer missatge de segument dels civies que faig i mai havia pensat que els Civies no arriben a Manresa...
Per cert, gràcies per la informació sobre els indicadors a tots ;)



Avatar de l’usuari
Archie-250
N6
N6
Entrades: 208
Ubicació: La Roca del Vallès

Entrada Autor: Archie-250 » Diumenge 10/10/2010 14:09

Ahir vaig veure a l'alçada del pont del treball, un R1 amb destinació Mataró, fet per el 465.255.


Imatge

UT447Barcelona
N6
N6
Entrades: 188

Entrada Autor: UT447Barcelona » Dilluns 18/10/2010 18:17

Archie-250 ha escrit:Ahir vaig veure a l'alçada del pont del treball, un R1 amb destinació Mataró, fet per el 465.255.
Son dels nous aquests Civies!



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dimarts 19/10/2010 12:25

Avui he vist el Martorell(8.54)-L'Hospitalet(9.56)amb 15 mintus de retard i servit per la 465.248 sense el capo a la cabina costat nord.Fins d'aquí res extrany,ja són molt habituals els Civia a l'R7(de fet excepte a primera hora del matí i última de la tarda/nit és molt díficil veure una 447 a l'R7,alguns dies fins i tot quasi impossible).El problema que si aquest servei és fa amb Civia,en teoria la mateixa unitat(o sigui,el 248M en qüestio)hauria de haver fet el Molins de Rei(7.26)-Martorell(8.44)i el Terrassa(6.09)-Molins de Rei(7.14).Per tant desde fa poc tenim un servei més a l'R4 que és fa amb Civia.



UT447Barcelona
N6
N6
Entrades: 188

Entrada Autor: UT447Barcelona » Dimarts 26/10/2010 19:11

Fa uns 15 o 20 minuts he vist un Civia a l´Aeroport servit per 213M de 3 cotxes i la 227M de 5 cotxes!



oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dimarts 26/10/2010 21:43

Ahir vaig veure el 465.259 estacionat a Montcada-Bif.


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dimecres 27/10/2010 22:17

UT447Barcelona ha escrit:Fa uns 15 o 20 minuts he vist un Civia a l´Aeroport servit per 213M de 3 cotxes i la 227M de 5 cotxes!
Aixó és molt normal ;)



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dissabte 30/10/2010 22:44

Avui hi havia una 464 en simple(464.204M concretament)fent serveis a l'R7.L'últim cop que vaig veure una 464 a l'R7 era abans del tall del túnel de la Meridiana.465 a l'R7 és molt normal,peró 464 és poc habitual.



trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Diumenge 31/10/2010 0:13

El martes y el jueves estuvo la 464-219 prestando servicios en la R7



UT447Barcelona
N6
N6
Entrades: 188

Entrada Autor: UT447Barcelona » Dilluns 01/11/2010 14:11

He llegit a tranvia.org que s´en van a Asturies alguns 463!



trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Dimarts 02/11/2010 22:56

Esta tarde he visto al 465-255 haciendo el Martorell (17:48)-Terrassa (19:06) y el Terrassa (19:24)-Martorell (20:42). Posteriormente ha hecho el Martorell (21:14)-L'Hospitalet (22:14)



PoLeTe124
N7
N7
Entrades: 458
Facebook: pol.bielsa
Ubicació: Sant Andreu de la Barca (El Palau)
Contacta:

Entrada Autor: PoLeTe124 » Dimecres 03/11/2010 13:25

Per fi hi han més serveis a l'R4 què es fan en Civia!
Però encara em segueixo preguntant... perquè han tret els Civia de cop i volta, a l'R4 quan fins a Terrassa poden circular perfectament?



UT447Barcelona
N6
N6
Entrades: 188

Entrada Autor: UT447Barcelona » Dimecres 03/11/2010 18:54

Segons la premsa, Renfe han intercanviat Civies 463,Saragossa i Barcelona. Els que han arribat a Saragossa, han arribat en mal estat, ja de Barcelona!



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”