Avistaments curiosos de trens

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Cortina de fum

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 10/04/2011 23:38

Pere ha escrit:Evidentment el tren s'ha tarificat com Regional.
Per tant, i com deia dos missatges més amunt, la història del material rodant per a justificar tarifes més cares és menys creïble. Perquè no em diran que no tenien cap altra unitat a mà.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Diumenge 10/04/2011 23:41

Jo l'he agafat de baixada per fer Granollers-Barcelona (he perdut el tren a Montmeló) i he tornat gratis, ja que a aquelles hores la taquilla estava tancada, l'autovenda no ven bitllets de la meva tarifa (reducció amb família monoparental) i l'interventor no ha passat, és clar que hi havia un munt de gent que ha fet el trajecte de peu dret de lo ple que anava.



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Diumenge 10/04/2011 23:41

Guigui ha escrit:
Pere ha escrit:Evidentment el tren s'ha tarificat com Regional.
Per tant, i com deia dos missatges més amunt, la història del material rodant per a justificar tarifes més cares és menys creïble. Perquè no em diran que no tenien cap altra unitat a mà.
Doncs no. Precisament he tingut una petita conversa amb l'interventor i m'ha comentat que la 470 que havia de fer el tren s'havia quedat inútil instants abans de sortir de Bellvitge, i han hagut de tirar del que tenien més a mà : un 449. De tota manera no ho trobo malament...mentre no passi a l'inversa.



BCN2008
N8
N8
Entrades: 738

Entrada Autor: BCN2008 » Dilluns 11/04/2011 20:24

Des de fa un parell de setmanes s'estàn deixant veure per aquí algunes Takargo, que surten de Castellbisbal amb un tren de Tramesa Steels. Avui per exemple, m'han comentat que hi era la 6006.



Enric
N7
N7
Entrades: 438

Entrada Autor: Enric » Dimarts 12/04/2011 19:22

Ahir a la tarda a las 18'00 h. a Sant Vicenç es van creuar la Takargo 6006 amb el Tramesa Stell i la Traxx de Comsa 253-103, la mateixa que avui tornaba aillada direcció Tarragona.


Deixo el enllaç per si algú vol mirar-la.

http://www.flickr.com/photos/enric436/5 ... hotostream



Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 3181
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Dimecres 13/04/2011 9:31

Cap al 1988-89 es va fer la "revolució" de rodalia Madrid (*), després dels amotinaments dels viatgers i d'un incendi en una 436 "suïssa" per generació espontània. La revolució a Madrid va consistir, en una primera fase, en sostreure totes les 440 de tot Espanya i portar-les a Madrid. A canvi, ens van portar les 436 que, segons horari, trigaven entre Girona i Barcelona 1h45', quan una 440 amb les mateixes parades trigava entre 1h25 i 1h35'.

Com que les 436 fallaven més que una escopeta de fira barata, més d'una vegada havia anat en primera d'una 432 o una 444 pagant tarifa general, com si fos una "vulgar" 436 o 440. Suposo que els 432 o 444 eren els que prestaven serveis a la xarxa de Pullmans, originats a partir del Pullman Empordà (**), i que als anys noranta van donar lloc als Catalunya Exprés.

* Després de Madrid van venir els altres nuclis. I d'aquella revolució n'han sorgit, entre moltes altres millores, les actuals sèries de trens específiques per a rodalia: 446, 447, civia, 450 i 451.

** Pullman l'Empordà, tarificat com a tren de Llarg Recorregut, sortia de Sants, parava a Passeig de Gràcia, Girona i Figueres. De Ps. de Gràcia a Girona trigava molt poc més d'una hora. Habitualment servit per 432 o bé 444 de color vermell. També van existir els Pullmans Ripollès, Bages (de poca durada), i Cerdanya. Aquest darrer servit per locomotora i cotxes convencionals.

Salut !!
Pere ha escrit:
Guigui ha escrit:
Pere ha escrit:Evidentment el tren s'ha tarificat com Regional.
Per tant, i com deia dos missatges més amunt, la història del material rodant per a justificar tarifes més cares és menys creïble. Perquè no em diran que no tenien cap altra unitat a mà.
Doncs no. Precisament he tingut una petita conversa amb l'interventor i m'ha comentat que la 470 que havia de fer el tren s'havia quedat inútil instants abans de sortir de Bellvitge, i han hagut de tirar del que tenien més a mà : un 449. De tota manera no ho trobo malament...mentre no passi a l'inversa.


Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 13/04/2011 9:51

genissimon ha escrit:** Pullman l'Empordà, tarificat com a tren de Llarg Recorregut, sortia de Sants, parava a Passeig de Gràcia, Girona i Figueres. De Ps. de Gràcia a Girona trigava molt poc més d'una hora. Habitualment servit per 432 o bé 444 de color vermell. També van existir els Pullmans Ripollès, Bages (de poca durada), i Cerdanya. Aquest darrer servit per locomotora i cotxes convencionals.
No se'ls havia arribat a anomenar Electrotrén, almenys durant un cert temps? Recordo haver-ne agafat algun cap a Girona.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 3181
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Dimecres 13/04/2011 14:33

És possible que apliquessin la tarifa Electrotrén. De fet, els 432 i 444 habitualment prestaven servei Electrotrén. Però el seu nom era Pullman Empordà (o l'Empordà, no ho recordo del tot). Es va posar en servei el 1987.

Salut !!
Guigui ha escrit:
genissimon ha escrit:** Pullman l'Empordà, tarificat com a tren de Llarg Recorregut, sortia de Sants, parava a Passeig de Gràcia, Girona i Figueres. De Ps. de Gràcia a Girona trigava molt poc més d'una hora. Habitualment servit per 432 o bé 444 de color vermell. També van existir els Pullmans Ripollès, Bages (de poca durada), i Cerdanya. Aquest darrer servit per locomotora i cotxes convencionals.
No se'ls havia arribat a anomenar Electrotrén, almenys durant un cert temps? Recordo haver-ne agafat algun cap a Girona.


Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 13/04/2011 14:35

Jo parlo del començament dels anys 80.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 3181
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Dimecres 13/04/2011 15:04

A Girona, que jo recordi, el "Valencia Expreso" anava tarificat com un electrotrén, tot i anar servit per japonesa i 9000's en colors "nueva imagen" blaus i grocs a l'època que parles. Recordo un Sitges-Figueres l'estiu del 1982 amb Bitllet Hugin blau (enlloc dels típics grocs) de cartulina amb la inscripció ELECTROTREN al mig.
Guigui ha escrit:Jo parlo del començament dels anys 80.


Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.

Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Dijous 14/04/2011 18:12

Ahir, al voltant de les 11 de la nit, va passar l'herbicida per Segur de Calafell, direcció Cunit. ;)



Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 3181
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Divendres 15/04/2011 11:01

L'anomenen El Atila, perquè per allà on passa no torna a créixer l'herba, com se li atribuïa al rei dels huns.

Salut !!
canalcole ha escrit:Ahir, al voltant de les 11 de la nit, va passar l'herbicida per Segur de Calafell, direcció Cunit. ;)


Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.

aso111
N5
N5
Entrades: 98
Ubicació: Térmens (Lleida)
Contacta:

Entrada Autor: aso111 » Dissabte 16/04/2011 10:59

ahir a la nit una de les "noies" de Continental Rail fent nit a la estació de pla de vilanoveta a lleida :P



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Diumenge 17/04/2011 15:05

No sé si considerar-ho com a avistament curiós... ahir el rodalies Aeroport (12.38)-Sant Celoni anava servit per les unitats 447.103+071, enlloc del doble 465+463 habitual. Els caps de setmana la línia R2 Nord està servida pràcticament només per trens Civia.



Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Diumenge 17/04/2011 18:19

canalcole ha escrit:Ahir, al voltant de les 11 de la nit, va passar l'herbicida per Segur de Calafell, direcció Cunit. ;)
Si es el herbicida de SINTRA, ayer estaba haciendo noche en Can Tunis con una 319. Se veía desde la Ronda litoral.



Enric
N7
N7
Entrades: 438

Entrada Autor: Enric » Dimarts 19/04/2011 11:46

Ahir per allà las 8 del vespre la Traxx de Comsa, 253-103 passant per Sant Vicenç amb el "drapaire" cap a Castellbisbal, el maquinista al veure tants aficionats va fer unas enormes piatades!

;)



PoLeTe124
N7
N7
Entrades: 458
Facebook: pol.bielsa
Ubicació: Sant Andreu de la Barca (El Palau)
Contacta:

Entrada Autor: PoLeTe124 » Dimarts 19/04/2011 20:18

Avui el Tramesa Steel ha sortit de Castellbisbal a les 12h, amb la 335.001 de Comsa



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dimarts 19/04/2011 21:43

Demà entre els diferents trens especials que hi ha per la final de la Copa del Rei hiha un 449 Barcelona València amb sortida de Barcelona a les 12:30.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Enric
N7
N7
Entrades: 438

Entrada Autor: Enric » Dijous 21/04/2011 20:05

De fet al meu Flickr tinc fotos de tant el doble 130 com de el doble 449, aquet últim el maquinista va fer unas bones pitades pasant per Sant Vicenç...tots dos van pasar amb una diferència de 5 minuts.



ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 726
Ubicació: Horta L5

Entrada Autor: ferroviario_catalan » Dilluns 25/04/2011 19:15

Enric ha escrit:De fet al meu Flickr tinc fotos de tant el doble 130 com de el doble 449, aquet últim el maquinista va fer unas bones pitades pasant per Sant Vicenç...tots dos van pasar amb una diferència de 5 minuts.
Solo fueron estos 2 trenes de ida y vuelta a Valencia? Creí que tal vez serían 4-5...


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”