Sèrie 9000 en circulació!

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Divendres 20/10/2006 20:56

Vox ha escrit:
Mako448 ha escrit:Avui una mica més tard de les 18:00,ha passat el 9000 direcció Pep Aventura,i pel qual he pujat.Per cert,quan baixava per les escales un 2000 marxant i el següent,tren,paf!Un 9000!Això si que és tindre sort.
No sé si considerarlo que m'ha tocat a la primera o a la segona.
Lo més curiós;la cabina,la veritat,sembla una joguina.
Em sembla que he pujat en el viatge anterior doncs jo l'he agafat a Gorg sobre 17:30.

Havia agafat una 2100 a Pep Ventura i al creuarme amb la 9000 he baixat a Gorg i l'he esperada. Moment emocionant :D

He pujat al 9003 fins Clot, gitanos inclosos de Sant Roc a Sant Martí, fent els seus pam pam i donant cops, en fi, :evil:

M'ha agradat el 9000 encara que estic 100% segur que la majoria ni s'ha enterat i creuen que es un més dels que ja hi havia nous (els 5000), doncs per dins es igualet, les senyals acústiques etc

No m'acaba de fer el pes el lateral del tren, amb les finestres i allò negre però va prou fi i se'l nota quelcom "més tren" que un 5000. I sí, arrancant patina una mica. Semblen les pèrdues de tracció d'un cotxe amb tracciò al davant i 200CV de potencia :D:D:D

El sorollet que fa m'ha agradat :D

I després un Civia i una 5000 again a la L2. Tarda completa :D

Vox
Per cert,hauries vist casualment al 1rvago(cap a Pep aventura),que hi havia una vomitada .Esque he entrat i he flipat,han vomitat en el 9000?Esper oque no,perqué un comboy nou i mira com el respecten :evil:
Per lo menys en el viatge que jo he fet ho he vist,potesr eren els gitanos que dius.



Vox
N8
N8
Entrades: 1256
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Divendres 20/10/2006 21:06

Mmmm No no, al meu viatge no ha estat doncs els he vist entrar i sortir, a més que jo estava al 9003, cap la meitat vaja.

Potser la vomirada estava ja desde abans, ves a saber, sent TMB i havent un sol 9000, podem fer un seguiment de la vomitada.

Jo crec que la netejaran el 31/3/2009 i perque algú del servei de neteja de FGC es confondrà de tren :D

Vox



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Divendres 20/10/2006 21:38

Jo anava avui al 9000 que ha passat poc despres de les 18:00 per Sagrada Familia cap a Pep Ventura



Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Divendres 20/10/2006 22:06

A les 14:20 no hi havia cap vomitada al primer vagó. Potser com que he estat enganxat tota l'estona al vidre de la cabina no m'hi he fixat...



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Divendres 20/10/2006 22:09

Pere ha escrit:Jo anava avui al 9000 que ha passat poc despres de les 18:00 per Sagrada Familia cap a Pep Ventura
Em sembla que hem coincidit amb el mateix tren en el tram "Sagrada Família-Clot",jo al principi estava al primer vagó,peró després me'n vaig anar al final,per veure tota la 9000,per cert,al vagó 9001 has vist la vomitada aquella o lo que sigui?(estava brut)



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Divendres 20/10/2006 22:43

Si, hi era. Si has vist un noi amb una carpeta blava i amb un magnetòfon a la ma era jo. :D



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dissabte 21/10/2006 1:16

Per cert,hauries vist casualment al 1rvago(cap a Pep aventura),que hi havia una vomitada .Esque he entrat i he flipat,han vomitat en el 9000?Esper oque no,perqué un comboy nou i mira com el respecten :evil:
Per lo menys en el viatge que jo he fet ho he vist,potesr eren els gitanos que dius.
Algu que no assimilat prou bé filosofia de TMB...

Ja parlant de coincidències, he agafat a les 14:30 en punt un 2100 cap a Sagrada Familia. El seguent convoi era un 9000, però no l'he esperat ja que anava tart i a més, ja el vaig agafar un el dia anterior.

Salut,



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 21/10/2006 8:43

Però, qui osa vomitar damunt un 9000???? Això és un sacrilegi!!!!!!!!!!! >:( :D



Avatar de l’usuari
Carlos L'H
N6
N6
Entrades: 161
Ubicació: Hospitalet - Florida (L1) Pubilla Cases (L5)

Entrada Autor: Carlos L'H » Dissabte 21/10/2006 10:02

Tengo una duda:
-Ahora solo hay un 9000 en circulación?
-De aquí a final de año tiene que haber siete 9000 circulando?
-Como será la integración de esta unidad uno al mes, dos, tres?



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dissabte 21/10/2006 13:36

I jo he vist un xiclet fresc enganxat al vidre d'un 5000...

El vòmit podria ésser un mareig, però el xiclet no té perdó.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 21/10/2006 20:47

Cert, cert, no ha ha excusa possible per una guarrada com aquesta.



alex86bcn
N5
N5
Entrades: 111
Ubicació: Pels voltants d'Hospital Clinic

Entrada Autor: alex86bcn » Diumenge 22/10/2006 22:38

9000 caçat avui sobre les 5 de la tarda a sagrada familia direccio pep ventura amb el torn E10..JA L'HE CAÇAT!!!!!!! UEEEEEE :D Es la canya...molt mes wapo k el 5000 xo de llarg...finalment, te barres de subjeccio entre els seients...no com el 5000 que nomes te a les plataformes, fent que tothom s'agafi alla i en hores puntes tinguis t'obliga a practicar la tecnica coneguda com a "cop de colze i disculpi disculpi, amb permis" per tal d'entrar.

UN detall...la frenada MOLT sorollosa (anava en ATO, amb una motorista i suposo que, un tecnic d'alstom, ja que anava amb una llibreta apuntant coses) i...com pot ser que un tren TANT NOU ESTIGUI TANT GUARRO!??? Per fora fot pena de la caqueta que te enganxada...i per dins el terra una mica warro ja...i sense tenir en compte la potada que heu esmentat per aqui!!!

Pero bueno...ja esta caçat...una altra victima a la meva llista!xD



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Diumenge 22/10/2006 23:22

alex86bcn ha escrit:com pot ser que un tren TANT NOU ESTIGUI TANT GUARRO!??? Per fora fot pena de la caqueta que te enganxada...i per dins el terra una mica warro ja...i sense tenir en compte la potada que heu esmentat per aqui!!!
Ja hi som altre cop, TMB amb trens marranos com no... :?

Com sempre, TMB ens ven la moto amb +càmeres, +chicas de oro, +trens, +freqüència...Però s'oblida que també ens fot +caqueta als trens... >:(

No cal parlar de l'estat dels 4000s...Doncs ja vegeu, prou normal que un 9000 nou de trinca ja tingui una bona capa de ronya. Patètic... :(


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
Mr. Baricentro
N6
N6
Entrades: 311
Ubicació: España
Contacta:

Entrada Autor: Mr. Baricentro » Dilluns 23/10/2006 1:36

Deixemnos de 4000 que els pobres han de pagar amb al guarreria de la gent, de 2000 que foten unes frenades que no vegis, i de 5000 que tenen un frontal mes lleig que els de els 2000 burbujas de madrid...

El cas dels 9000 es algo que, sincerament ma decebut i molt. Aaprt de fer un soroll tremendo desde l'exterior, ma apssat una cosa bastant extranya. A Paral·lel, vaig poder tancar i obrir la porta, estan aquesta oberta a l'andana. Vaig agafar la fulla de la porta, i amb tota trankilitat, desplaçar aquesta, sense fer força. Si algu em pot explicar si aixó es normal, perfavr,que mo expliqui. No crec que sigui normal que es pugui fer aixo amb una orta, estan akesta en un estat normal, sense haber estat desbloquejada ni forçada.

Detall apart, avui n'he agafat un i me fixat que en els montors TFT, en petit, es llegia la seguent frase: PROXIMA ESTACION: CLOT. Ara m'entero que a Metro Barcelona s'utilitza el castellà er defecte en els seus avisos. Un error que es pot passar per alt, pero no el de les portes.


Les noves generacions de metro(reestayling) no son el que era. Molt diseny i poca teca.


Sincerament, com els 3000 i els 4000 no hi ha res :)



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 23/10/2006 9:12

Que només movent la porta ja es tancava???? Doncs això pot portar molts problemes, amb el tema del vandalisme, no és gens bó que un tren permeti fer això tan fàcilment.



Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dilluns 23/10/2006 10:58

les portes dels 5000 també ho fan .No costa gens tancar-les empenyent una mica.



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dilluns 23/10/2006 11:37

ho provarem :)



Ferrovi
N8
N8
Entrades: 867

Entrada Autor: Ferrovi » Dilluns 23/10/2006 12:03

Ja m'immagino el proper titular dels diaris...
Onada de vandalisme al metro
·Aquestes setmanes ha passat una gran onada de vandalisme
·Pel que sembla, es una banda organitzada que es dedica a trencar les portes dels nous convois del FCMB
·Es dediquen desde fa anys a fer fotos als transports publics, i diuen que estan planejant un robatori per enportar-se un dels trens més antics del metro de Barcelona.

Desde fa una setmana, una banda organitzada de internet està provocant danys als nous convois del metro de Barcelona, trenquen les portes metre que el tren està parat a les estacions, i es dediquen a obrir i tancar manualment les portes per enportar-se una.
Ja se sap de la existència de aquesta banda desde fa més de un any, quan es va obrir un forum a internet, on presuntament, s'organitzen. Van es masa per la ciutat, i acostumen a fotografiar estacions i trens de tota Catalunya.
Els mossos d'Esquadra diuen que es posible que proximament robin un dels trens més antics del FCMB, el qual restà a punt de desapareixer.



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dilluns 23/10/2006 22:49

:):riure:):riure:)

Per cert, a banda de la vegada que hi he pujat el dia que tenia pressa, el 9000 sempre me'l creuo al túnel Encants - izquierdasasarrrrrás - Sagrada Família :x



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dilluns 23/10/2006 22:58

Comprovat lo de les portes. No cal fer gaire esforç per moura-les. No us penseu que l'he tancat completament, si no que l'he mogut uns quants centímetres. Es relativament fàcil. Al moure'n una es mou també l'altre degut al mecanisme d'obertura.

Ara, no proveu tancan-la tota per si acás a l'hora de tancar portes es tanquin totes menys la que has tocat :twisted:



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”