Tren auscultador? a Girona

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
MRS
N4
N4
Entrades: 59
Ubicació: Girona

Tren auscultador? a Girona

Entrada Autor: MRS » Dimarts 24/10/2006 16:48

Hola,

Pel vostre interès i coneixement i si algú vol fotografiar-lo, avui a la tarda, al voltant de les 16.30 h, he vist des de casa meva com circulava pel viaducte de Girona (C/ Bonastruc de Porta) una locomotora 319 amb 3 tres cotxes (un de color blau cel i dos de color blanc o al revés) en direcció a Portbou. No n'estic segur, però em sembla que es un tren auscultador. Algú seria tan amable de confirmar-ho? Gràcies.



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dimarts 24/10/2006 17:00

Doncs sí, és molt probable...llàstima que no hagi sigut aquest matí quan hi he estat per allà...una 319 a Girona!!!


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dimecres 25/10/2006 12:47

A les 9.36 l'he vist baixar direcció BCN, i efectivament, portava el cotxe laboratori-auscultador de catenària. No hi ha foto perquè jo era abaix a l'estació de busos i al escoltar el zum-zum de la 319 m'he girat i l'he vist passar...per cert...Quin goig de so que feia la 319, posant tots els punts de tracció a la sortida de l'estació!!!


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

MRS
N4
N4
Entrades: 59
Ubicació: Girona

Entrada Autor: MRS » Dimecres 25/10/2006 22:38

aarongilp ha escrit:A les 9.36 l'he vist baixar direcció BCN, i efectivament, portava el cotxe laboratori-auscultador de catenària. No hi ha foto perquè jo era abaix a l'estació de busos i al escoltar el zum-zum de la 319 m'he girat i l'he vist passar...per cert...Quin goig de so que feia la 319, posant tots els punts de tracció a la sortida de l'estació!!!
Ja m'ho pensava que aquest tren auscultador passaria avui. Per cert, amb quina freqüència hi sol passar per Girona? Mesos, anys?



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dimecres 25/10/2006 22:41

MRS ha escrit:
aarongilp ha escrit:A les 9.36 l'he vist baixar direcció BCN, i efectivament, portava el cotxe laboratori-auscultador de catenària. No hi ha foto perquè jo era abaix a l'estació de busos i al escoltar el zum-zum de la 319 m'he girat i l'he vist passar...per cert...Quin goig de so que feia la 319, posant tots els punts de tracció a la sortida de l'estació!!!
Ja m'ho pensava que aquest tren auscultador passaria avui. Per cert, amb quina freqüència hi sol passar per Girona? Mesos, anys?
És el primer cop que el veig o en sento a parlar, pesò suposo que deu passar un cop a l'any, o així...espero que el proper cop estigui més preparat i no només el senti passar...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”