TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dimecres 04/07/2007 15:48

Doncs la foto està feta sobre les 3 de la tarda i ningú em va dir absolutament res... De fet tenint en compte que és una estació a l'aire lliure crec que la cosa és una mica diferent i si no sempre pots dir "ah, jo pensava que només estava prohibit en estacions subterrànies" :blah



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimecres 04/07/2007 16:08

Vagi amb compte, a Mercat Nou, de no fotografiar cap res d'ADIF...no fos que li enviessin una patrulleta des de Delícies... :x
Trenscat ha escrit:Doncs la foto està feta sobre les 3 de la tarda i ningú em va dir absolutament res... De fet tenint en compte que és una estació a l'aire lliure crec que la cosa és una mica diferent i si no sempre pots dir "ah, jo pensava que només estava prohibit en estacions subterrànies" :blah


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
oscar440
N8
N8
Entrades: 771
Ubicació: Vilapicina i la Torre Llobeta (Nou Barris, Barcelona)

Entrada Autor: oscar440 » Dijous 05/07/2007 19:44

Ahir per la tarda vaig estar fent una gran qüantitat de fotos a Mercat Nou, sense perdre ni un segon, tal i com va aconsellar el company Platanito. Cap a les 17.30 hores, un vigilant va baixar a l´estació, però era del que es diu una "patrulla mòvil", i s´hi va estar tocant els pebrots mitja hora fins a les 18.00 hores. Durant aquesta estona, vaig guardar la càmera per precaució que aquest pallo no digués res, i em vaig seure en un banc de l´estació. Sort que estava mig ennuvolat, que si no hi hauria un fort contrast de sol per la tarda, amb la qual cosa les fotos no haguéssin sortit molt bé. Quan el vigilant s´en va anar, vaig treure la càmera de nou. A les 18.20, aproximadament, va passar una nova unitat sèrie 6000, direcció Hospital de Bellvitge... :D :!:

Salutacions.



Avatar de l’usuari
Serie9000
N4
N4
Entrades: 74

Entrada Autor: Serie9000 » Dijous 12/07/2007 12:30

Eps!
Se m'ha aparegut un 6000! Crec que pot ser el tercer, ja que anava semi-il·luminat i ha passat sense parar.

Tot això ho he vist des d'una 447 a Plaça Catalunya, quan el metro ja es ficava cap al túnel d'Urquinaona, per tant no li he pogut veure la numeració



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dijous 12/07/2007 13:36

A Mercat Nou actualment han retirat el sostre d'oralita i totes les ornamentacions de TMB, incloenti les plaques amb el nom de l'estació, cosa que ha posat al descovert l'antic letrero de l'estació "Mercado Nuevo"

Salut,



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dilluns 16/07/2007 23:02

Els 2 primers cotxes del tercer 6000 ja hi eren aquesta tarda a Sabadell Sud.



trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Dilluns 16/07/2007 23:05

Si no me equivoco el que bajan este miércoles es el cuarto
UT596001 ha escrit:Els 2 primers cotxes del tercer 6000 ja hi eren aquesta tarda a Sabadell Sud.



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dilluns 16/07/2007 23:11

trainman ha escrit:Si no me equivoco el que bajan este miércoles es el cuarto
UT596001 ha escrit:Els 2 primers cotxes del tercer 6000 ja hi eren aquesta tarda a Sabadell Sud.
Exacte. És el quart 6000.



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dijous 19/07/2007 14:52

Era el quart i com mana la tradició, jo hi vaig ser. :)

Les locomotores encarregades de fer el transport van ser la 319-255 i la 252-030. Finalment em van explicar quina és la funció exacta de la elèctrica: els topalls son a tracció i a compressió, i absorbeix millor la inèrcia del 6000 que la retales.

Imatge

El viatge es va fer força més llarg que altres vegades. Vam xerrar amb gent de CAF i ens va comentar que els 6000 euros són per locomotora i que realment són 12.000 euros per transport, els quals els paga CAF (tot i que bueno, després ells ja els cobren...)

Sobre un quart de tres, vam entrar a Plaça Catalunya. I vam fer la mateixa maniobra de sempre, començant per tallar la plataforma la qual es veu aquí des de la cabina de cua del 6000.

Imatge

Comencem a empènyer el 6000 cap al metro i quan el tallem de la 252, i encara no sé ben bé per què, el tren es va quedar frenat enmig de l'agulla.

Imatge

I aquí des d'una perspectiva una mica més diferent...

Imatge

Un cop sol·lucionat el problema del fre i acoblat al 4000, vam tirar fins passat Plaça Espanya, vam recular per ficar-nos a contravia i vam seguir fins a Plaça de Sants. Allà ens vam haver d'esperar una hora perquè a les obres de Mercat Nou hi ha gent treballant a la via i no hi ha tensió a la catenària, ocasió que vaig aprofitar per fer fotos...

Imatge

Imatge

Imatge

I una visió des de l'estrep...

Imatge

Finalment, cap a les 4.20 de la matinada vam arribar a Santa Eulàlia.

Imatge


El proper viatge serà el dia 5 de setembre. ;)



trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Dijous 19/07/2007 15:27

¿A qué hora llegaron la 319 y la 252 a Sabadell-Sud?¿A qué hora se salió de Sabadell-Sud?

Yo estuve hasta las 22:20 por la estación de Cerdanyola y no vi pasar ni a la 319 ni a la 252



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dijous 19/07/2007 15:31

Llegaron bastante tarde. Entre las 22.30 y las 22.45.

Salimos de Sabadell Sud entre las 0.30 y las 0.45.



Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dijous 19/07/2007 19:26

victorcasta ha escrit:El viatge es va fer força més llarg que altres vegades. Vam xerrar amb gent de CAF i ens va comentar que els 6000 euros són per locomotora i que realment són 12.000 euros per transport, els quals els paga CAF (tot i que bueno, després ells ja els cobren...)
que vaig dir jo?... "Impuestos y transporte incluido".

Per cert, les fotos molt xules.



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dissabte 21/07/2007 12:57

Se'm cau la baba... :o :o :o Bones fotos, Víctor!!! ;)


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dissabte 21/07/2007 17:42

Les cedeixo perquè bonament les publiquin a les web d'en JaMiRo!(quai), Trenscat, Wefer o a qui m'ho demani. Però això sí... són meves eh! :P

PD: Per cert, es poden registrar fotografies al Registre de la Propietat Intel·lectual?



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 21/07/2007 17:55

victorcasta ha escrit:
PD: Per cert, es poden registrar fotografies al Registre de la Propietat Intel·lectual?
Si, tot i que els Drets d'Autor ja els tens, de manera natual, sense que calgui registrar-se.



Vox
N8
N8
Entrades: 1256
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Dissabte 21/07/2007 18:51

Coi, i pensar que fins fa uns quants anys les 4000-3000 i familia (2000 i 2100) eran les noves/modernes!

Bones fotos!! Continuo pensant que al final serà un problema tenir tanta 6000. Suposo que deu passar com amb les 9000 i la L9: la comanda ha complerts els plaços però les estacions/obres, no. I arriven 6000 i les obres a Bellvitge no estan acabades ni les 6 noves estacions de la L1 del PDI.

I si decideixen (un cop enllestides les obres a Bellvitge) posar totes les 4000 i 6000 a correr? quan es façin les ampliacions cap el Prat i cap Badalona, es veurà reduida la freqüència o s'haurien de demanar més trens?

Vox


I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dissabte 21/07/2007 18:57

Aleshores hi haurà menys 4000 perquè les enviaran a reformar. Quan estiguin les 24 unitats de 4000 reformades, les obres de Hospital de Bellvitge ja estaran fetes i potser estarà en construcció alguna prolongació (tandebò!).

Per cert, actualment alguns trens passen la nit en estacions intermitges perquè no tenen lloc a cotxeres i dipòsits.

I a més a més, recordo haver llegit alguna crítica sobre els "topalls" dels 5000 i 6000. Doncs bé, dimecres em van explicar que per dins no estan buits, sinó que hi ha un topall de debò. A més, em van explicar tot el que porten aquests trens per esmorteir l'energia en cas de col·lisió.



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Diumenge 22/07/2007 23:47

M'estava mirant la web del Jamiro, i m'ha recordat que l'altre dia per la nit la gent de TMB comentava que s'estan fent proves d'ATP a la L1 algunes nits de la setmana.... i que falla més que una escopeta de fira... per cert, Òscar, a la L1 no hi ha l'ATO instal·lat. ;)



Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dilluns 23/07/2007 7:08

victorcasta ha escrit:proves d'ATP a la L1 algunes nits de la setmana.... i que falla més que una escopeta de fira.... ;)
"Es que l'ATP i els enclavaments de Bombardier són una caqueta" (tècnics dixit)



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dijous 09/08/2007 21:29

Hola!

Avui he anat a tastar el 6000 (ja tocava :oops: ) i de pas a fer-ne fotografies i vídeos. Dir-vos que avui circulaven dos trens d'aquesta sèrie al tram Plaça de Sants-Fondo, gairebé seguits (torns 111 i 113 si no recordo malament). ;)

Salut!


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”