Vist el nou metro de Barcelona circulant (sèrie 5000)

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
hugobcn
N3
N3
Entrades: 29

Entrada Autor: hugobcn » Diumenge 27/11/2005 19:50

a la cabina hi han 2 pantalles. Una a la dreta que habitualment (per no dir SEMPRE) dona imatge del retrovisor, i una a l'esquerra que dona senyal de les diferents càmeres dels cotxes. :|



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5705
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dilluns 28/11/2005 1:19

Doncs quan vaig feure el meu viatge inaugural, durant tot el trajecte aquestes dues pantalles mostraven la imatge dels respectius retrovisors. Amb la qual cosa anaves veient ambdues parets del túnel "corrent cap enrera" constantment.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dilluns 28/11/2005 23:18

Avui, tornava a casa amb la L2 (síííí, avui el tren ha parat a Sagrada Família :D ) i quan ja pujava les escales entrava un tren procedent d'Encants, amb el silenci habitual que proporciona la corba d'entrada a Sagrada Família.
Jo estava d'esquena pensant en les meves coses, però quan ha iniciat la frenada el tren ha començat a fer un escàndol més que considerable. Ja sabem que els 2100 tenen tendència a vibracions extranyes als bogies a l'hora de frenar, però és que aquest sonava pitjor que tots els que havia sentit fins ara.
Aleshores m'he girat i... sí. Era un 5000!!! :?
Doncs si essent nous, ja fan més soroll que un 1000 després d'estar 30 anys circulant... anem bé.



Avatar de l’usuari
Carlos L'H
N6
N6
Entrades: 161
Ubicació: Hospitalet - Florida (L1) Pubilla Cases (L5)

Entrada Autor: Carlos L'H » Dimecres 30/11/2005 14:58

Hoy Miércoles 30 de Nov he visto tres 5000 sin admitir pasajeros que iban casi seguidos. No he podido ver el numero del los trenes, bueno si solo un vagón de los 15 que han pasado en total, casi seguidos era un 5034.
Creo que han traído otros tres 5000 para la L5. Esto ha sido entre las 07:25 y las 07:45 entre Pubilla Cases y Plaça de Sants.
Carlos L'H l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimecres 30/11/2005 18:19, en total s’ha editat 2 vegades.



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5705
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimecres 30/11/2005 15:18

:o
Pues se ha adelantado 2 meses y medio a las "breaking news" :P
http://www.tramvia.org/ELMETRO/ELMETRO5000.htm


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5705
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimecres 30/11/2005 15:23

Ah, y a todo esto... ¿Cómo han pasado de seguidos? Lo pregunto porque creía que los sistemas de seguridad impiden que pueda haber dos trenes en el mismo tramo entre estaciones. ¿O eso se puede desactivar para "comitivas" como ésta?


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Carlos L'H
N6
N6
Entrades: 161
Ubicació: Hospitalet - Florida (L1) Pubilla Cases (L5)

Entrada Autor: Carlos L'H » Dimecres 30/11/2005 18:15

Para la gente que quizá no lo ha interpretado bien también quizá puede que no me haya explicado bien, cuando me refería a " tres 5000 seguidos " me refería que han pasado primero un 5000, luego un 1000, y así sucesivamente. En la L5 entre Pubilla Cases y Plaça de Sants



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dijous 01/12/2005 23:19

5è 5000 en servei comercial a la L3. Gaudit personalment entre Lesseps i Diagonal, després de gaudir del servei de tarda de l'A6 de Sarbus (Sant Cugat - Barcelona per l'Arrabassada).



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5705
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Divendres 02/12/2005 9:00

Debut personal en el 5137-5140. A hora bastante punta, así que no he podido fijarme en demasiados detalles. Eso sí, el scroll de las pantallas está configurado de forma distinta: comienza a la misma "velocidad de caracol" que en los anteriores, pero de repente, bruscamente, toda la leyenda "Pròxima estació: Tetuan" (por ejemplo) se desplaza hacia el centro de la pantalla, para no moverse más de allí.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

metrobaix
N6
N6
Entrades: 185

Entrada Autor: metrobaix » Divendres 02/12/2005 20:51

Awui e pillat per primer cop el 5000, a sigut a la L3. A sigut flipant xq quan entrava a Espanya la gent a començat a aplaudir i a cridar " Andaaaa un tren nuevoooo, ueeee!!! " Quna gracia jajajajajajaj me partia

Per cert els trens tan molt xulus sobretot l'interior, estava impecable i la cabina del conductor es veia xfectament. Nomes una cosa, son una mica alts per a les andanes de la L3, he trobat que l'esgalo dentrada es una mica mes alt q els del 2100 i 3000.



Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Dilluns 05/12/2005 9:38

L'altre dia vaig agafar un 5000 a la L5, quan es va aturar a Entença, al cap d'uns moments d'estar aturat, a les pantalles va passar a posar "Mensaje nosequé" (no recordo ben bé què), i la megafonia va dir amb una veu femenina pregravada "Este tranvia estará unos minutos parado por motivos técnicos"
(no eren aquestes paraules ben bé però lo de tramvia sí eh!)
i sí sí, vam estar encara un minutet aturats

:o


ES PELIGROSO ASOMARSE

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dilluns 05/12/2005 12:50

Un sèrie 5000 [i]parlanchín[/i] ha escrit:"Este tranvia estará unos minutos parado por motivos técnicos"
Calla calla, que potser el foten a circular per la xarxa Tram...Quin festival no? Com es topi amb un cotxe...Adéu cotxe... )))3

Salut!


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

xevi
N7
N7
Entrades: 608

Entrada Autor: xevi » Dilluns 12/12/2005 16:55

Jo del que estic fart és del color blanc dels metros.
Al primer moment quan veus els 5000 desde el devant semblen molt guapos. A mi m´agradaria que tinguessin una mica de vermell, per exemple les portes vermelles, rollo FGC que són blancs i amb portes taronges.



Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Entrada Autor: abegot » Dilluns 12/12/2005 17:26

Jo esls possaria topos vermells i/o negres. També és podrien possar estrelletes. (moltes, ... moltíssimes, ... 8) :o :) xD :oops:
abegot l’ha editat per darrera vegada el dia: Dilluns 12/12/2005 17:30, en total s’ha editat 1 vegada.


El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)

Avatar de l’usuari
Loyster
N5
N5
Entrades: 134
Ubicació: Hospital de Sant Pau - L5

Entrada Autor: Loyster » Dilluns 12/12/2005 18:48

abegot ha escrit:Jo esls possaria topos vermells i/o negres. També és podrien possar estrelletes. (moltes, ... moltíssimes, ... 8) :o :) xD :oops:
ya ademes del k dius li afediria FOTOS DE GOSOS CAIGUTS PER LES VIES :) :) :) :D



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5705
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dilluns 12/12/2005 19:04

Després de que fa setmanes apareguessin les primeres ratllades al tabic de separació amb la cabina, reporto (observada ahir) la primera ratllada vista en un vidre de porta dels 5000: concretament del 5133 :evil:

No sé què apostaria a que abans del Nadal ja cantarem "línia!" perquè hauran completat el trio amb algun vidre dels grans ratllat :(


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

metrobaix
N6
N6
Entrades: 185

Entrada Autor: metrobaix » Dilluns 12/12/2005 20:45

A mi magrada la idea de pintar les portes de color vermell a l'estil FGC, nose donaria un toc mes modern als ja pesats blancs enmerdats de tmb!! I una altra cosa que faria seria pintar tots els frontals i les franges superiors de totes les unitats de color vermell, com algunes 2000 i les 5000.

Per cert xq algunes 2000 o 2100 (ara nose) tenen el frontal de color vermell i la resta no???¿¿ Ovelles "vermelles"??? jajajajajajaj

Vagi bee!



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dilluns 12/12/2005 21:33

I que ja de pas els posin els logotips de "Transports Públics de Catalunya". Que el metro és menys català que els FGC? A Madrid crec que al metro a les finestres porten la bandera de la CAM.



metrobaix
N6
N6
Entrades: 185

Entrada Autor: metrobaix » Dilluns 12/12/2005 21:39

Sisi es cert, haurien de dur el logo de TPC i el de la ATM, em sembla q el porten,... el nou material de FGC els porta, weno els cremalleres i les cabines de l'aeri d'esparreguera, les untitats 213 no, no se xq?



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5705
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dilluns 12/12/2005 22:24

I un altre detall: hi han UT de la línia Llobregat dels FGC batejades (penso que són les 213, però no em feu massa cas). Estaria molt bé estendre-ho al Metro (línies TMB i línies FGC). En aquest cas, amb denominacions de caire més urbà, és clar.

Pel que fa al 2000 amb el tester vermell, se suposa que era precisament un test de cara a decidir l'aspecte dels 5000. Un test gens reeixit, al meu parer, i sortosament l'aspecte definitu dels 5000 és molt millor que aquella mena de "pegote".


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”