Unitat 444 accidentada als tallers de st. Andreu

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
tren250

Re: Unitat 444 accidentada als tallers de st. Andreu

Entrada Autor: tren250 » Divendres 02/01/2009 20:25

Val, merci. Ara mateix edito el meu missatge.



express
N4
N4
Entrades: 55

Entrada Autor: express » Dijous 29/01/2009 0:07

El dimarts 27 de gener, a l'estació de Mora la Nova hi havia una 444 amb els colors pantone, estava apartada a la última via de totes de l'estació. A ver si puc anar un dia amb més tranquilitat i puc preguntar haver perquè està alli jejeje



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dijous 29/01/2009 1:10

express ha escrit:El dimarts 27 de gener, a l'estació de Mora la Nova hi havia una 444 amb els colors pantone, estava apartada a la última via de totes de l'estació. A ver si puc anar un dia amb més tranquilitat i puc preguntar haver perquè està alli jejeje
Se l'ha quedada l'associació d'amics del ferrocarril de Móra la Nova, doncs es va donar de baixa a finals de desembre.



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dijous 29/01/2009 10:14

Queda alguna UT 444 en actiu en servei comercial o ja han estat donades totes de baixa?



Avatar de l’usuari
Archie-250
N6
N6
Entrades: 208
Ubicació: La Roca del Vallès

Entrada Autor: Archie-250 » Dijous 29/01/2009 12:11

Trenscat ha escrit:Queda alguna UT 444 en actiu en servei comercial o ja han estat donades totes de baixa?
Per desgràcia estàn donades de baixa. Sort que la 444.002 l'ha custodiat APPFI. :reve :plas . Les altres dues unitats que han fet el servei fins ara, estàn apartades a Castejón de Ebro, i diuen que no tenen previst que surtin.. Serà una versió nova del Platanito? :cop

Salutacions. :D


Imatge

Avatar de l’usuari
Archie-250
N6
N6
Entrades: 208
Ubicació: La Roca del Vallès

Entrada Autor: Archie-250 » Dijous 29/01/2009 12:13

victorcasta ha escrit:
express ha escrit:El dimarts 27 de gener, a l'estació de Mora la Nova hi havia una 444 amb els colors pantone, estava apartada a la última via de totes de l'estació. A ver si puc anar un dia amb més tranquilitat i puc preguntar haver perquè està alli jejeje
Se l'ha quedada l'associació d'amics del ferrocarril de Móra la Nova, doncs es va donar de baixa a finals de desembre.
Per cert, no es va donar a finals de desembre, ja que el dia 24 de Gener va fer un servei a Flix. Fins fa poc ha estat actiu. ;)


Imatge

tren250

Entrada Autor: tren250 » Dijous 29/01/2009 13:42

La gestió de la APPFI és impressionant últimament :reve . Ara només falta que la decorin amb els colors 'catalans' com els hi dic jo, que funcioni i que no la duguin a chile. Desitgo molta sort a l'associació.



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dijous 29/01/2009 14:26

Archie-250 ha escrit:Les altres dues unitats que han fet el servei fins ara, estàn apartades a Castejón de Ebro, i diuen que no tenen previst que surtin..
A Miranda de Ebro.



Avatar de l’usuari
Archie-250
N6
N6
Entrades: 208
Ubicació: La Roca del Vallès

Entrada Autor: Archie-250 » Dijous 29/01/2009 15:13

victorcasta ha escrit:
Archie-250 ha escrit:Les altres dues unitats que han fet el servei fins ara, estàn apartades a Castejón de Ebro, i diuen que no tenen previst que surtin..
A Miranda de Ebro.
en un principi estaven a Miranda, però les han portat a Castejón ;)


Imatge

Avatar de l’usuari
593Dromedario
N6
N6
Entrades: 225
Ubicació: BCN Sant Andreu

Entrada Autor: 593Dromedario » Dijous 29/01/2009 15:26

Vaja, doncs ara m'assabento jo que les han donat de baixa. Amb el que me les estimava jo :'( , en fi, agraeixo la feina d'aquesta associació, ja que la 002 era la meva preferida.



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dijous 29/01/2009 16:53

Vaja doncs així hauré de treure les 444 dels trens que recorren habitualment Catalunya... :) Quina llàstima... Espero poder afegir aviat les 449 :P



ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 726
Ubicació: Horta L5

Entrada Autor: ferroviario_catalan » Dijous 29/01/2009 20:05

Los 449 aun tardarn en venir a catalunya, aunque vendran!
Una verdadera lástima lo de las 444... un tren comodo, bonito y eficaz...


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

tren250

Entrada Autor: tren250 » Dissabte 07/02/2009 13:24

Recordo que amb la celebració dels 125 anys del tren a Vilanova van fer un viatge de Vilanova a Valls, i es va fer en la 444 de Sant Andreu aopartada. Surt en una hobbytren. :D



express
N4
N4
Entrades: 55

Entrada Autor: express » Dimarts 10/02/2009 12:49

Hola!!! Vaig estar parlant amb un amic meu que es de la FPPFI i hem van dir que estaven devatint de quin color pintar la 444. Estan entre pintar amb colors danone o "chorizo".


Jo personalment me decanto més pels colors "chorizo" però dintre d'un temps la comensarant a pintar.

Tinc que dir que els "grafiteros" de la zona aprofinten per dissenyar els seus "dibuixos" en aquesta unitat, per la banda que dona entre la unitat i el moll. Que i farem...

Jo proposaria que entre tots fessim un devat o votacions i segurament que algu veuria quins son els colors que a la gent li agrada més per aquesta unitat.

Salutacions!



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dimarts 10/02/2009 15:11

Jo si pugués votar optaria per la decoració "Revilla" que va ser la primera que van dur. De tota manera, l'important és que pugui seguir operativa i que faci viatges especials!



Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Dimarts 10/02/2009 18:17

Encara que la decoració en l'època que l'he conegut jo ha estat amb els colors Cat.Exprés, em decntaria per la primera que van portar, la "cangrejo" o com li volgueu dir.



Avatar de l’usuari
593Dromedario
N6
N6
Entrades: 225
Ubicació: BCN Sant Andreu

Entrada Autor: 593Dromedario » Dimarts 10/02/2009 18:30

Efectivament, l'important és que es conservi, més que no pas com. Però, si per preferència personal és, jo voto decididament per l'esquema Cat.Exprés. Així és com les vaig conèixer, com hi vaig fer uns quants viatges i com més anys s'han estat (per poc i depenent de la unitat, però em sembla que és així).

Ara bé, en qualsevol esquema excepte l'actual, que no s'oblidin dels números 1 i 2 (1a i 2a classe).



Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dimarts 10/02/2009 21:35

A mi tant me fa l'esquema de pintura que li posin mentre la facin funcionar i no la deixin allà fins que es podreixi.


Instagram: Ferrocarril | Aviació

ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 726
Ubicació: Horta L5

Entrada Autor: ferroviario_catalan » Dimarts 10/02/2009 21:55

aim ha escrit:A mi tant me fa l'esquema de pintura que li posin mentre la facin funcionar i no la deixin allà fins que es podreixi.
Donde se encuentra esta unidad que van a pintar?
Y donde se la llevaran para pintarla?
-voto por la decoracion original "revilla"


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dimarts 10/02/2009 23:48

ferroviario_catalan ha escrit:
aim ha escrit:A mi tant me fa l'esquema de pintura que li posin mentre la facin funcionar i no la deixin allà fins que es podreixi.
Donde se encuentra esta unidad que van a pintar?
Y donde se la llevaran para pintarla?
-voto por la decoracion original "revilla"
Me parece que se encuentra a la playa de vías de Móra, ya que la asociación no tiene sitio cubierto y cerrado para guardarla.


Salutacions,

Oriol

Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”