Pàgina 2 de 2

Re: Podria anar per Rodalies BCN el Talgo 22?

Publicat: Dilluns 23/08/2010 13:18
Autor: calisay
canalcole ha escrit: 450 i 451 se'n han vist a l'R1, però ja fa uns quants anys, ara ja no...

PROVES!!!!!!!!

Re: Podria anar per Rodalies BCN el Talgo 22?

Publicat: Dilluns 23/08/2010 14:15
Autor: canalcole
calisay ha escrit:
canalcole ha escrit: 450 i 451 se'n han vist a l'R1, però ja fa uns quants anys, ara ja no...

PROVES!!!!!!!!
Extret d'un documental de TVE de 1999 sobre trens presentat per la Rosa Maria Sardà:

Imatge

La destinació de la 450 era MATARÓ. ;)

Re: Podria anar per Rodalies BCN el Talgo 22?

Publicat: Dilluns 23/08/2010 14:47
Autor: calisay
canalcole ha escrit:
calisay ha escrit:
canalcole ha escrit: 450 i 451 se'n han vist a l'R1, però ja fa uns quants anys, ara ja no...

PROVES!!!!!!!!
Extret d'un documental de TVE de 1999 sobre trens presentat per la Rosa Maria Sardà:

Imatge

La destinació de la 450 era MATARÓ. ;)
:oops: :plas :plas

aceptamos pulpo....

Re: Podria anar per Rodalies BCN el Talgo 22?

Publicat: Dilluns 23/08/2010 14:53
Autor: iFercat
I jo fa molts anys vaig anar am un 450 o 451 n'idea la veritat, de santpol a calella, lo que nose si era un transport especial ja que a calella es feia una trobada de penyes del barça, parlu de fara uns 10 anys.

Re: Podria anar per Rodalies BCN el Talgo 22?

Publicat: Dilluns 23/08/2010 16:07
Autor: genissimon
iFercat ha escrit:I jo fa molts anys vaig anar am un 450 o 451 n'idea la veritat, de santpol a calella, lo que nose si era un transport especial ja que a calella es feia una trobada de penyes del barça, parlu de fara uns 10 anys.
Bastant més de 10 anys.... crec que era pel 94 ... ens fem vells (jo, també, per descomptat).

Per aquella època també havien circulat portant a la línia de sortida els atletes que competien en una marató que sortia de Mataró i acabava a Barcelona.

Salut !!

Re: Podria anar per Rodalies BCN el Talgo 22?

Publicat: Dilluns 23/08/2010 18:18
Autor: victorcasta
ferroviario_catalan ha escrit:
canalcole ha escrit:A veure... :roll:
El problema dels trens de dos pisos és a l'estació de Plaça de Catalunya, on tenen una restricció de 10 km/h pel pont sobre la línia de Metro.
450 i 451 se'n han vist a l'R1, però ja fa uns quants anys, ara ja no...
Les 450/451, com ja vaig informar, han circulat també per la R4 en puntuals ocasions. La limitació a 10 km/h de Pl. Catalunya, no té res a veure amb el que podin circular aquestes unitats, perque poder, poden. A mes, algú sap perqué les limiten a 10 km/h? Alçada? Pes? Problemes de gàlib? Mai he entés perqué d'aquesta limitació, no obstant, sigui pel motiu que sugui, potset amb aquest talgo22, no hi habría aquest problema.
La limitació és pel pes per eix.

Re: Podria anar per Rodalies BCN el Talgo 22?

Publicat: Dimarts 24/08/2010 20:57
Autor: ferroviario_catalan
Pues si el problema de Pl.Catalunya, es por el peso por eje, con el talgo 22, no habría problema, pues tiene los ejes muy juntos, lo cual aguantan menos peso.

Re: Podria anar per Rodalies BCN el Talgo 22?

Publicat: Diumenge 05/09/2010 13:58
Autor: solde13
Quan comencin a donar de baixa les 450/1 (que espero que sigui d'aquí molts anys) ja es veurà si renfe vol renovar la flota de trens de dos pisos i si només aposta per civia.