Nous trens per a la Línia de La Pobla

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3950
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Re: Nous trens per a la Línia de La Pobla

Entrada Autor: UT440_132M » Diumenge 01/05/2016 23:25

davida ha escrit:Toses te mes pendent, arrribant al 45 per mil.
A Pajares encara pugen encara 440 de tres coches i a Toses no han estat mai autoritzades.
Efectivament, el Transpirinenc té puntes de fins a 45 mil·lèsimes, en el tram entre Planoles i Fornells, i entre La Molina i Urtx-Alp. I la mitjana estaria per sobre de les 25/30 mil·lèsimes, i el Transpirinenc com a tal, fa gairebé 50 km. de recorregut. Pajares 42.
El fet de que les 440 de tres cotxes mai arribessin a estar autoritzades en aquesta línia, és per el seu sistema de frenada, ja que al disposar de només un cotxe motor, remolc intermedi, i remolc cabina, feia que la massa a frenar fos superior a la d'una 447, que el fre de les 440 era neumàtic, i no de recuperació dinàmic com el de les 447, a més del neumàtic, fent que l'energia de la frenada de les 447 vagi a parar de nou a la xarxa, mentre que la de les 440 era dissipada per unes resistències al sostre en forma de calor, i era totalment inviable frenar amb seguretat un tren de tres cotxes, i només un cotxe motor, remolc intermig i remolc cabina.
Les sub estacions es van reforçar amb la renovació de la infraestructura i via a finals del 2008, quan les 447 van fer servei comercial per primera vegada fins a LaTour de Carol.
Sense aquest reforç, només era viable enviar material automotor amb dos cotxes, motor cabina, i remolc cabina, prescindint del remolc intermig.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4442
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dilluns 02/05/2016 20:18

Además que las 440 del Transpirinenc, eran de dos coches (como has dicho) y el freno lo cambiaron por uno reostático más potente, no?



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3950
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dilluns 02/05/2016 20:36

Renfe445 ha escrit:Además que las 440 del Transpirinenc, eran de dos coches (como has dicho) y el freno lo cambiaron por uno reostático más potente, no?
Això es una creença errònia. Les 440 no duien un fre reostàtic com les seves antecessores suïses ut800 (438), si no que van reforçar el fre neumàtic i es va afegir un pis més de resistències al sostre del cotxe motor.
Però això aquí no és el lloc de parlar-ho.
Segurament ja hi hagi un fil que parli d'aquestes particulars unitats.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4442
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dilluns 02/05/2016 20:48

UT440_132M ha escrit:Això es una creença errònia. Les 440 no duien un fre reostàtic com les seves antecessores suïses ut800 (438), si no que van reforçar el fre neumàtic i es va afegir un pis més de resistències al sostre del cotxe motor.
Però això aquí no és el lloc de parlar-ho.
Segurament ja hi hagi un fil que parli d'aquestes particulars unitats.
Dejándolo de lado, si viendo que las pendientes del Transpirinenc llegan a los límites de la adherencia, por qué no se habilitan para homologar trenes también?



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dilluns 02/05/2016 21:12

Algú de la zona de Lleida ens pot informar si les 331 ja han començat a fer les proves per territori Adif?



Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2377
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dilluns 02/05/2016 22:45

És oficial que se les emportaran a Pajares? La homologació l'ha de pagar FGC?


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dimarts 03/05/2016 20:17

Adolescent barceloní ha escrit:És oficial que se les emportaran a Pajares? La homologació l'ha de pagar FGC?
No s'ha dit res encara, és una suposició. A veure si algú ens pot desvetllar alguna exclusiva...



oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dimarts 17/05/2016 17:08

Renfe451 ha escrit:
Adolescent barceloní ha escrit:És oficial que se les emportaran a Pajares? La homologació l'ha de pagar FGC?
No s'ha dit res encara, és una suposició. A veure si algú ens pot desvetllar alguna exclusiva...
Si ja s'ha dit que el si el tren queda homologat per FGC a la línia de la Pobla (seguint els estàndarts d'homologació) queda automàticament autoritzat per a circular entre el Pk1,9 i la estació d'Adif a Lleida, i que el problema era que FGC no té llicència per operar per la xarxa estatal, no veig per què s'han d'emportar els trens a Pajares.


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4442
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dimarts 17/05/2016 21:15

Los nuevos trenes podrían hacer servicios Balaguer - La Pobla? O el que haya sólo posibilidad de cruce en Tremp dificultaría la explotación?



Avatar de l’usuari
bigcoaster
N8
N8
Entrades: 953

Entrada Autor: bigcoaster » Dimarts 17/05/2016 21:20

Renfe445 ha escrit:Los nuevos trenes podrían hacer servicios Balaguer - La Pobla? O el que haya sólo posibilidad de cruce en Tremp dificultaría la explotación?
Podrían perfectamente. Y la explotación seria bastante sencilla, incluso cruzando los trenes en Tremp. El único pero (muy pequeño) es que Tremp no está justo entre Balaguer y La Pobla, peroe se soluciona variando las horas de salida de un tren y otro, así que si se puede.


This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.

Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dimarts 17/05/2016 21:34

Se sap alguna cosa sobre com van les proves d'homologació? Ja poden entrar a territori Adif sense anar remolcades per una 333 com en aquests darrers dies?

D'altra banda la gent de Balaguer ja s'ha queixat que per les nits els Stadler xiulen massa...



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 18/05/2016 8:41

Renfe451 ha escrit:D'altra banda la gent de Balaguer ja s'ha queixat que per les nits els Stadler xiulen massa...
Doncs res, caldrà soterrar, que és el que en aquest país saben fer tan bé, sobretot quan es tracta de tocar la butxaca a altri.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Sky
N9
N9
Entrades: 1915
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: Sky » Dimecres 18/05/2016 9:14

Els alcaldes temen un altre retard d’un mes dels trens de la Pobla

Els alcaldes dels municipis per on passa la línia de la Pobla de Segur temen que el retard de l’homologació de la circulació dels dos nous trens pel tram d’1,9 quilòmetres de la xarxa ferroviària d’interès general (RFIG), al seu pas per la capital del Segrià, acabi perjudicant el territori i els usuaris que "després de tant temps ja s’han creat unes expectatives que de moment no es veuen complertes", va assegurar Lluís Bellera, alcalde de la Pobla de Segur. FGC no té un calendari perquè els dos nous combois entrin en servei, a l’espera que l’Agència Estatal de Seguretat Ferroviària (AESF) validi la circulació d’aquests trens.

No obstant, es preveu que les validacions trigaran al voltant d’un mes i mig, segons fonts properes als ajuntaments. "És una situació sobrevinguda que ens obliga a esperar perquè es resolgui com més aviat millor amb una il·lusió continguda", va dir Bellera. L’alcalde de Balaguer, Jordi Ignasi Vidal, va assenyalar que les prestacions dels trens seran tan evidents que esperar un o dos mesos serà "anecdòtic". Per la seua banda, l’alcalde de Tremp, Joan Ubach, va lamentar que el retard sigui a causa d’una qüestió "administrativa". Va destacar que afecta tot un territori al tractar-se "d’una qüestió social i "és molta la gent que es beneficiarà del tren i no pot demorar-se gaire més". Els trens havien d’entrar en servei el passat 30 d’abril, però falta homologar-los per al tram estatal.

El sector turístic, estudiants i els serveis també esperen el tren

La línia del tren de la Pobla de Segur no ofereix un servei únicament turístic, encara que es va reforçar el 2009 amb el Tren dels Llacs, per donar un impuls a aquest trajecte. En aquest sentit, els nous combois i prestacions han estat llargament esperats pel territori perquè "permetran beneficiar tant el sector turístic i els serveis de restauració, com estudiants o persones grans que l’utilitzen per anar al metge". Per al president del consell del Jussà, Constante Aranda, serà difícil tenir una data, quan la que es va donar va ser precipitada.

http://www.lleida.com/noticia_canal/els ... e-la-pobla



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dimecres 18/05/2016 16:51

Gràcies per la informació Sky! Això significa que no els tindrem en servei ja fins quasi Sant Joan...



Avatar de l’usuari
Danilleida
N7
N7
Entrades: 578
Ubicació: 6 Mercat Bordeta - Arnau de vilanova... 7 costa Magraners - av.st. Pere / Seca.

Entrada Autor: Danilleida » Dijous 19/05/2016 17:47

Si seguin la previsio que van fer anteriorment i que no es va complir...
:roll:



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Divendres 20/05/2016 17:26

Danilleida ha escrit:Si seguin la previsio que van fer anteriorment i que no es va complir...
:roll:
Veig massa pessimisme últimament... esperem un mes després a veure que passa. No avancem esdeveniments.



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4442
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Divendres 20/05/2016 17:32

Hombre, pues teniendo un largo tramo, el de Balaguer a La Pobla de Segur, yo creo que ya podrían empezar a hacer algo con los 331/531.



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Divendres 20/05/2016 17:35

Renfe445 ha escrit:Hombre, pues teniendo un largo tramo, el de Balaguer a La Pobla de Segur, yo creo que ya podrían empezar a hacer algo con los 331/531.
Es que es pura lógica!! Para compensar el retraso almenos...



Avatar de l’usuari
bigcoaster
N8
N8
Entrades: 953

Entrada Autor: bigcoaster » Divendres 20/05/2016 18:36

Renfe451 ha escrit:
Renfe445 ha escrit:Hombre, pues teniendo un largo tramo, el de Balaguer a La Pobla de Segur, yo creo que ya podrían empezar a hacer algo con los 331/531.
Es que es pura lógica!! Para compensar el retraso almenos...
Pero les cotxeres estan al Pla de la Vilanoveta, i no les deuen voler fer dormir a Balaguer o La Pobla perquè en dos dies li fan un disseny nou! :)


This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.

Avatar de l’usuari
Danilleida
N7
N7
Entrades: 578
Ubicació: 6 Mercat Bordeta - Arnau de vilanova... 7 costa Magraners - av.st. Pere / Seca.

Entrada Autor: Danilleida » Divendres 20/05/2016 22:32

bigcoaster ha escrit:
Renfe451 ha escrit:
Renfe445 ha escrit:Hombre, pues teniendo un largo tramo, el de Balaguer a La Pobla de Segur, yo creo que ya podrían empezar a hacer algo con los 331/531.
Es que es pura lógica!! Para compensar el retraso almenos...
Pero les cotxeres estan al Pla de la Vilanoveta, i no les deuen voler fer dormir a Balaguer o La Pobla perquè en dos dies li fan un disseny nou! :)
Els trens dormen a balaguer... almenys aprofitarien els trens de balaguer a la pobla de segur i el 592 de renfe que fes el servei lleida balaguer... o l'altra opcio seria lleida alcoletge amb bus i alcoletge a la pobla amb tren... aixo si ho podrien fer...



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”