Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Diumenge 06/05/2007 17:17

Gràcies per la informació, company!



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Diumenge 06/05/2007 19:14

Primer de tot, m'extranaya que sigui remolcat per una 252 de Ro. Tenen altres locomotores millors i que no tenen tanta demanda com les 252.

I després, no he acabat d'entendre lo d'evitar les rampes entre Sta Eulalia, Torrassa i Florida, doncs venint de Plaça Catalunya, Sta Eulalia queda abans que aquestes estacions.

Salut,



Avatar de l’usuari
EUKibo
N9
N9
Entrades: 1321
Ubicació: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Entrada Autor: EUKibo » Diumenge 06/05/2007 19:28

El que es voldra evitar es la rampa d'Universitat.

Jo el que no entenc es perque no la fan traccionar a ella soleta.

Igualment la maquina de Renfe entrara a vies de FMB o la 4000 de TMB entrara a vies ADIF? Com sera el canvi justament en el punt del canvi d'agulles? La catenaria d'aquest canvi d'agulles que es de FMB o ADIF?? perque la tensio es diferent oi?



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Diumenge 06/05/2007 20:00

La composició es poru llarga per ferla entrar suficientment perque la pugui recollir un 4000.

Salut,



Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Diumenge 06/05/2007 20:00

us confirmo que el primer tren de la s6000 entrarà a la L1 el dimecres després de l'ùltim tren de passatge. Serà arrosegada per una màquina de renfe fins l'agulla de catalunya i allà s'acoplarà a una unitat 4000 que la remolcarà suposadament fins a Sta Eulàlia o potser fins a Sagrera però es poc probable. Personal de L1 ja ha estat fent pràctiques a la L5 per la qual cosa la circulació del 6000 serà bastant inminent.



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Diumenge 06/05/2007 20:04

Després de l'ultim servei de viatjers de Renfe o de TMB?

Salut,



Alacreu
N4
N4
Entrades: 64
Ubicació: L'Hospitalet del Llobregat // BCN

Entrada Autor: Alacreu » Diumenge 06/05/2007 20:09

En resposta a el post d'en Jordilar, el tema de la 252 a mi també m'ha extranyat, el mes normal seria posar una 269... Pero es el que m'han dit.

Despres, per el tema de la rampa, si no canviessin de via a Espanya, la 6000 hauria d'anar fins a Hospital de B. i allà canviar de direcció, llavors agafaria de ple les rampes mencionades.

Salutacions!



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 06/05/2007 20:26

Ei, doncs, una trobadeta...



Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Diumenge 06/05/2007 21:14

Espero que per la setmana del "concurs" de fotografia ja hagi acabat el període de proves i estigui en servei, així podré fer-li una bona repassada.



Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Diumenge 06/05/2007 21:28

metring ha escrit:Ei, doncs, una trobadeta...
Punts de guaïta sense entrar a instal.lacions ADIF/TMB a aquelles hores tancades al públic. A mi al Terme Municipal de Barcelona costat Llobregat se m'ocurreixen dos :

Entre Plaça de Sants i Mercat Nou a la sortida del túnel on em sembla que hi ha una casa okupa, però crec que hi han obres de LAV per allà.

En un punt indeterminat entre la Ronda del Mig i Santa Eulàlia.

No sé, la veritat es que és espinós el tema.



Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Diumenge 06/05/2007 22:08

Jordilar ha escrit:Després de l'ultim servei de viatjers de Renfe o de TMB?

Salut,
doncs de TMB com es lògic. ( O millor, del FCM de Barcelona)



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Diumenge 06/05/2007 23:25

ai carai!...Ja l'havia llegit a un altre subfòrum... :o

Jo pregaria als companys de Sabadell màxima atenció per localitzar el trasto per aquelles terres... :D


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dilluns 07/05/2007 0:23

Espero que no li pasi res a Sabadell Sud, tenint en compte que per allà les persones que hi volten hauríen d'estar tancades a una zona hermetica per estar aïllades del exterior i de la gent civilitzada.

Salut,



Alacreu
N4
N4
Entrades: 64
Ubicació: L'Hospitalet del Llobregat // BCN

Entrada Autor: Alacreu » Dilluns 07/05/2007 8:57

Segons fonts meves dins del metro (L1), està previst que el comboi de locomotora renfe + 6000 de FMB arribi a l'estació de Pl. Catalunya de Adif cap a les 00:30 de la nit.

Salutacions



davida
N9
N9
Entrades: 1797
Contacta:

Entrada Autor: davida » Dilluns 07/05/2007 9:11

Segons els horaris de la C3, amb el tall de Ribes, l'ultim tren surt de Catalunya a les 00:27 per tant podriem estar presents amb la excusa que esperem un tren ;-)



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dilluns 07/05/2007 10:57

A més aquest tren ha d'esperar un autocar que arriba de Sants i Hospitalet :D

Jo hi vaig estar un diumenge i l'ultim tren a mataró que a la vegada és l'ultim rodalies que surt de Pl. Catalunya i ho fa a les 0:10h. Doncs bé, esperant els autocars vem sortir a les 0:35h.

Així, molt probablement es pot coincidir amb l'arribada del 6000

Salut,



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dilluns 07/05/2007 12:36

mikado ha escrit:
metring ha escrit:Ei, doncs, una trobadeta...
Punts de guaïta sense entrar a instal.lacions ADIF/TMB a aquelles hores tancades al públic. A mi al Terme Municipal de Barcelona costat Llobregat se m'ocurreixen dos :

Entre Plaça de Sants i Mercat Nou a la sortida del túnel on em sembla que hi ha una casa okupa, però crec que hi han obres de LAV per allà.

En un punt indeterminat entre la Ronda del Mig i Santa Eulàlia.

No sé, la veritat es que és espinós el tema.
La casa és Can Vies, i no sé si us hi deixarien accedir. On no hi haurà cap problema és a dalt de l'escala d'accès a Mercat Nou (al carrer Riera de Tena), on, si allargueu el braç, fins i tot el podreu tocar, si és cert que hi passa a contravia. També se'l pot fotografiar en contrapicat quan passi el pont de ferro.

A la Ronda del Mig, costat mar (s'hi accedeix pel carrer Constitució o bé pel de Burgos, però aquest no és gaire recomanable de nit). Al mateix carrer Burgos hi ha un petit descampat on s'acaben els tallers de TMB on hi ha molt bona visibilitat.

A la Riera Blanca, cantonada Santiago Ramón y Cajal (Hospitalet), però em temo que hi ha un tros de mur i no el veurieu sencer.


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Alacreu
N4
N4
Entrades: 64
Ubicació: L'Hospitalet del Llobregat // BCN

Entrada Autor: Alacreu » Dilluns 07/05/2007 12:52

Jo visc a Stgo. Ramón y Cajal, al costat de les cotxeres... Us invitaria però fer pujar un grup nombrós de gent a casa meva a les tantes de la nit em suposaria una bona bronca ! :D :D

Salutacions



Avatar de l’usuari
BRILL 18
N7
N7
Entrades: 632
Ubicació: Sant Quirze del Valles

Entrada Autor: BRILL 18 » Dilluns 07/05/2007 13:11

Dimecres al mati, tinc un temps lliure, m'acostare a Sabadell Sud per si es veu quelcom, si puc fare fotos, de totes maneres tot depen de la feina, al vespre, segur que no podre anar



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dilluns 07/05/2007 13:37

Alacreu ha escrit:Jo visc a Stgo. Ramón y Cajal, al costat de les cotxeres... Us invitaria però fer pujar un grup nombrós de gent a casa meva a les tantes de la nit em suposaria una bona bronca ! :D :D

Salutacions
També hi viuen els meus pares, però quedar-m'hi a passar la nit em suposaria una bona bronca de part de la meva parella! :oops: :oops:


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”