Pàgina 16 de 23

Publicat: Dilluns 22/01/2007 14:21
Autor: orique
Mortadel·lo ha escrit:ah, i una cosa que m'agrada dels 9000 és que tot i que tenen l'absurda barra davant de les portes, en tenen una altra al mig des seients, així que són una mica més "habitables" que els 5000
Si et refereixes a la barra central, va bé per agafar-se a les hores punta si no vols fer un remake d'un anunci de l'ONCE de fa un temps...

Publicat: Dilluns 22/01/2007 18:04
Autor: metring
Per cert, sobre el tema de les frenades, avui he agafat el 9013-9014-9504-9015-9016, i el soroll de la frenada no era gens bo...

Publicat: Dimarts 23/01/2007 21:34
Autor: Alacreu
El dissabte anterior vaig agafar per primera vegada un 9000, va ser el 9001 - 9004 i les portes de vidre de les cabines s'anaven obrint amb el vaivé del tren, quan frenava i accelerava. Em vaig quedar alucinat de veure que les portes s'obrissin amb tanta facilitat.

Munteu a una CAFetera...

Publicat: Dimecres 24/01/2007 21:06
Autor: JaMiRo!
Ep, si no us agraden els 9000s, deixeu-los passar i munteu a una CAFetera... :) :D

Re: Munteu a una CAFetera...

Publicat: Dimecres 24/01/2007 21:42
Autor: pokeroms
JaMiRo! ha escrit:Ep, si no us agraden els 9000s, deixeu-los passar i munteu a una CAFetera... :) :D
A mi si m'agrada els 9000s, l' unic que no m'agrada es la separació (mampara) que hi ha entre la cabina i els vagons :(

Salutacions!

Publicat: Dissabte 27/01/2007 14:04
Autor: Izo
Ara que es comenta això de les mampares dels 9000s... Tots sabem que a la L9 els trens aniran sense conductor, pero fa poc vaig sentir que, tot i això, als 9000s de la L9 no els hi treuran les mampares i, simplement, els trens aniran amb la cabina buida. Jo sempre he pensat que als 9000s de la L9 els treurien les mampares i la cabina i enlloc d'allò hi posarien seients o ho deixarien buit, per estar's-hi dret.

Què doncs, com serà el tema?

Publicat: Dissabte 27/01/2007 16:40
Autor: EUKibo
Als paisos civilitzats fan els metros nous sense cabina davant i perque la gent hi pugui estar i veure per la finestra, a més acceleren molt mes ràpid que els nostres. A més a l'estar mecanitzat poden treballar sense fastidiar a cap treballador per nadal, cap d'any, diumenges...

Publicat: Dissabte 27/01/2007 20:11
Autor: Mako448
Avui a Paral.lel cap a les 18:57 he vist el 9009-9005????
PS:Nomès m'he fixat en la nimeració 9009,ja que anava dintre d'n 3000 de la L3 direcció Plaça Espanya.

Publicat: Dissabte 27/01/2007 20:19
Autor: Denisuko
EUKibo ha escrit:...a l'estar mecanitzat poden treballar sense fastidiar a cap treballador per nadal, cap d'any, diumenges...
Home, fastidiaran als treballadors que estiguin al centre de control :)

Publicat: Diumenge 28/01/2007 17:13
Autor: javi82
Izo ha escrit:Ara que es comenta això de les mampares dels 9000s... Tots sabem que a la L9 els trens aniran sense conductor, pero fa poc vaig sentir que, tot i això, als 9000s de la L9 no els hi treuran les mampares i, simplement, els trens aniran amb la cabina buida. Jo sempre he pensat que als 9000s de la L9 els treurien les mampares i la cabina i enlloc d'allò hi posarien seients o ho deixarien buit, per estar's-hi dret.

Què doncs, com serà el tema?
Imatge

Imatge

Imatge

Info

Publicat: Dilluns 29/01/2007 17:35
Autor: JaMiRo!
hola!

Ja ho vaig comentar però cap problema per tornar-ho a dir. Quan les 9000s vagin en mode ATC (sense conductor), caldrà canviar la seva configuració retirant la cabina, substituïnt-la per seients i per una porta d'emergència frontal en cas d'evacuació. 8)

Bé, això és la teoria, altra cosa és la pràctica. Ja veurem què voldrà TMB. :roll:

Per cert, avui hi havia un tren llest aquí a Santa Perpètua per baixar al Triangle Ferroviari. Aquest tren incorporava la unitat 9033 (cotxe amb cabina). ;)

Salut!

Publicat: Dilluns 29/01/2007 20:55
Autor: 437.001
A mi no m´agradaria que no es pogués tenir l´opció de circular amb conductor.
Més que res per si de cas.
De fet, a mí m´agradaria que els 9000 es quedéssin com estan, i que la L9 fos sense mampares.

Publicat: Dilluns 29/01/2007 21:22
Autor: entfe001
437.001 ha escrit:A mi no m´agradaria que no es pogués tenir l´opció de circular amb conductor.
Més que res per si de cas.
Ni crec que la perdin, el que passa és que en funcionament normal els controls de conducció estaran amagats.

Si fes falta, fins i tot els funiculars de Vallvidrera i Montjuïc podrien anar amb maquinista. L'únic "inconvenient" és que haurà de treballar de peu.

Publicat: Dimarts 30/01/2007 8:48
Autor: Ecomobisostrans
Vaig llegir en una nota tecnica dels 9000 que hi ha un pupitre de conducció amagat en aquests armaris grisos que hi ha sota el parabrisa que es pot treure en cas de que sigui necessari. En quan a lo d'anar de peu, em sembla que es pot evitar si de la part de baix hi surt un seient retractil (potser fins i tot hi es).

Publicat: Dimarts 30/01/2007 15:46
Autor: metring
Ecomobisostrans ha escrit:Vaig llegir en una nota tecnica dels 9000 que hi ha un pupitre de conducció amagat en aquests armaris grisos que hi ha sota el parabrisa que es pot treure en cas de que sigui necessari. En quan a lo d'anar de peu, em sembla que es pot evitar si de la part de baix hi surt un seient retractil (potser fins i tot hi es).
Doncs compte amb això, no sigui que, quan els 9000 vagin sense cabina, algún "espontani" l'obri i faci el "fitipaldi" amb el tren! :x

Publicat: Dimarts 30/01/2007 16:04
Autor: Platanito
Ecomobisostrans ha escrit:En quan a lo d'anar de peu, em sembla que es pot evitar si de la part de baix hi surt un seient retractil (potser fins i tot hi es).
Clar que hi és, home! De fet, també és ejectable, de manera que si el conductor veu que va a xocar, el pot apretar, i llavors el sostre s'obre automàticament, evidentment amb una mica d'angle perquè no s'estampi contra el tercer carril, i el conductor salva la pell.





:P

Publicat: Dijous 01/02/2007 11:59
Autor: Ecomobisostrans
No ho entenc, aixo. Que el pot apretar? Cap a on? I que significa ejectable?

Publicat: Dijous 01/02/2007 12:07
Autor: Mortadel·lo
no doy crédito a mis ojos :osti

Publicat: Dijous 01/02/2007 12:11
Autor: Platanito
:D
xD
:riure

Publicat: Dijous 01/02/2007 12:13
Autor: Guigui
Clar, com que no heu explicat que ha de dur casc per no estampar-se contra el sostre del túnel...

:riure :martell1