Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Vox
N8
N8
Entrades: 1256
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Dimarts 12/06/2007 20:51

metring ha escrit:A Lleida??? I què fa allà??
Tinc entés que la reforma dels 3000 i 4000 es fa/farà fora de BCN.

Vox


I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23222
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 12/06/2007 20:52

Si la del primer 3000, la van fer a les cotxeres del Triangle...



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dimarts 12/06/2007 20:53

Crec recordar que Talleres Rocafort, va tancar.



marcel
N7
N7
Entrades: 399

Entrada Autor: marcel » Dimecres 13/06/2007 18:12

victorcasta ha escrit:Crec recordar que Talleres Rocafort, va tancar.

Tradinsa és l'empresa hereva.



Miquel
Administrador
Entrades: 4425
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dijous 14/06/2007 16:52

A Lleida (no se si es a la ciutat) hi deu haver una fabrica de trens. La primera unitat 3000 va anar a Lleida i quan va tornar tenia problemes, i que avui encara no s'ha sol·lucionat (Dilluns i Dimarts vaig veure personal de CAF per les cotxeres). Crec que quan va arrivar a Sant Genis li van posar la enganxina al frontal (com la del 2021). El 3009-3012 es apunt d'arrivar a Barcelona i el 3017-3020 marxarà quan l'altre arrivi.
Demoment els 2 3000 que han marxat han sortit desde el Triangle Ferroviarai i arrivaran per el mateix lloc.
Per tornar a la L-3 fan servir l'intercanvi de línia de Passeig de Gràcia. Crec que van i tornen remolcats per un altre tren.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Miquel
Administrador
Entrades: 4425
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimecres 20/06/2007 9:54

El segon 3000 reformat ja és a Sant Genis. És igual que el altre però amb una diferència, aquest no té l'aire acondicionat individual a la cabina del conductor.
Amb el primer continuen treballant.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dimecres 20/06/2007 11:43

Ayer cogi el 6000 de Marina a Torrassa. Tiene unos agarraderos curiosos: Imatge



Miquel
Administrador
Entrades: 4425
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimecres 20/06/2007 18:32

Per a mi aquets agafadors em són molt emprenyadors, però tenen una bona funció. També podrien estar horitzontalment amb una tub que pengi del sostre, com els que hi han a Renfe. D'aquesta manera el 6000 tindria encara més espai.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23733
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 20/06/2007 18:59

Miquel ha escrit:Per a mi aquets agafadors em són molt emprenyadors, però tenen una bona funció. També podrien estar horitzontalment amb una tub que pengi del sostre, com els que hi han a Renfe. D'aquesta manera el 6000 tindria encara més espai.
Però interferirien o bé amb els monitors o bé amb les cames dels passatgers asseguts.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Miquel
Administrador
Entrades: 4425
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimecres 20/06/2007 19:20

Hostres, no ho havia pensat, aquestes grans pantalles que no serveixen de gaire. Fàcil sol·lució:És fa un doble tub que passi per els laterals de les grans pantalles d'anuncis de TMB. Com a el funicular de Montjuïc, que la via és bifurca per el mig del recorregut i uns metres més endavant és torna a ajuntar.
Hi han sol·lucions per a tot, però al moment d'aplicar-les....


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23733
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 20/06/2007 19:29

Seguint la història, interferiria amb la visió. Ara, les pantalles almenys estan disposades de tal manera que es puguin veure de tot arreu.

Ja sé que, en la configuració actual, de poc serveix veure què diu, però ho dic per si un dia es dignen a posar-hi coses realment útils.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Miquel
Administrador
Entrades: 4425
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimecres 20/06/2007 19:37

Dons que les posin dobles als costats de les pantalles, 2 tubs paral·lels entre ells a una distància raonable per a que tothom hi pugui veure el que s'hi posa. I si no hi ha prou que les posin transparents.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dijous 21/06/2007 9:22

La xarxa de metro que han posat als 6000 es de les pitjors que he vist, ja que està molt distorsionada en vertical. Fixeu-vos amb la L2 i L3 al seu pas pel Raval:
Imatge



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dijous 21/06/2007 9:30

Recomano que el fil http://transport.cat/viewtopic.php?t=5748&start=160 i aquest s'ajuntin ja que els missatges sobre els 6000 es troben repartits entre els 2 fils. O si no, potser es pot crear un nou fil nomes pels 6000 i copiar-hi tots els misstges que hi tinguin a veure.



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dijous 21/06/2007 10:57

La idea era passar-se a l'altre fil i deixar de postejar aquí dades exclusives dels 6000. I no ho dic perquè l'altre el creés jo, ei?

:tancat :escoba


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23733
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 21/06/2007 11:13

Ecomobisostrans ha escrit:La xarxa de metro que han posat als 6000 es de les pitjors que he vist, ja que està molt distorsionada en vertical. Fixeu-vos amb la L2 i L3 al seu pas pel Raval:
Imatge
D'una banda, segons el que veig per la imatge, em sembla clavat al plànol dels 5000; de l'altra, ha de servir per fer-se una idea de la situació, en cap moment està pensat per ser interpretat amb precisió geodèsica.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Miquel
Administrador
Entrades: 4425
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dijous 21/06/2007 11:29

El problema son les estacions del Trambesòs, els noms són llargs i no hi caben,(mireu la L-4 per el tram de poblenou) a més el mapa ja esta equivocat, la T-5 arriva fins a Sant Joan Baptista, i encara veurem si el següent que posin arrivi fins a Gorg.
Quan la L-9/10 entri en servei aquests mapes els hauran de fer més grans, la línia i les estacions no hi cabran.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dijous 21/06/2007 12:09

Sobre el plano: Una cosa es que sigui per fer-se una idea, i una altra que sembli que Catalunya esta mes prop de Sant Antoni que de Liceu. Ara que, veien el nou plano que han fet a Madrid, aquest sembla una meravella.

Sobre els noms de les estacions del tramvia: Trobo que no va ser gens encertat posar Samt Marti de Provençals, hauria sigut millor Agricultura que es com s'anava a dir al principi. En canvi si que va estar be que la que s'anava a dir Clot de la Mel es digui Can Jaumandreu. Es per que no s'assemblin tant a les del metro.



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dijous 21/06/2007 12:40

EDITADO PARA INCLUIR LA 2ª FOTO:
Ecomobisostrans ha escrit:Ayer cogi el 6000 de Marina a Torrassa. Tiene unos agarraderos curiosos:
Imatge

Imatge



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dijous 21/06/2007 13:16

Aquest fil s'ha de tancar, o bé traslladar els comentaris sobre la sèrie 6000 (que ja té un altre fil) i editar el títol, que per cert està en majúscules.


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”