Pàgina 3 de 59

Publicat: Dilluns 22/01/2007 20:12
Autor: pokeroms
Hola!

Què tal va això?

Ja s'ha vist algún tren de la sèrie 2100 a la L4 un altre cop? :D

Salutacions!

Publicat: Dimarts 23/01/2007 0:52
Autor: wefer
EUKibo ha escrit:quina vergonya que al segle XXI encara quedin aquestes reliquies fent servei normal!! Les 1000 a un museu on se li fagin honors pel seu servei a la ciutat de Barcelona!!!
Voldria recordar que les unitats 1100 encara no han arribat al seu final de vida teòric, que se situaria al voltant de l'any 2010.
Igualment, també cal puntualitzar que la major part de les xarxes de metro del món tenen trens d'aquesta edat o més antics (30 o 40 anys), inclosos països molt més avançats i rics que nosaltres. Això sí, els trens els tenen ben cuidats, no com en el cas de Barcelona on habitualment trens amb 10 anys a l'esquena ja sembla que siguin ferralla :roll:

Publicat: Dimarts 23/01/2007 2:13
Autor: Vox
Ben dit Wefer.

Les 1100 fins el 2039!!!

Les 1100 efectivament no son tan velles en el mon ferroviari.

Vox

Publicat: Dimarts 23/01/2007 14:06
Autor: EUKibo
¬¬

Pos vale, que deixin les 1000 pero que li treguin el soroll li canviin els ferros del sostre, fagin un vago continu, treguin les finestres, posin pantalletes i termometres de parades, li posin sistemes de seguretat (senyals lluminosos marcant sortida, alarmes i desblocatge de portes), posin tambe botonets per obrir portes com els del tram, canviin seients, terra i finestres i k les pintin de fora una miketa k 100% blanc semblen fantasmes encara més amb el frontal que tenen de tren antic. Ah! i conducció automàtica i reformar portes perque quedin equidistants per poder tancar andanes i un sistema de climatitzacio i de so una miketa mes decent.

... Tot i que potser surt més a compte comprarne de nous

Publicat: Dimarts 23/01/2007 14:17
Autor: Platanito
EUKibo ha escrit:Pos vale, que deixin les 1000 pero que li treguin el soroll
:?:
fagin un vago continu, treguin les finestres, posin pantalletes i termometres de parades
:vomit
posin tambe botonets per obrir portes com els del tram
:nono
canviin seients, terra i finestres i k les pintin de fora una miketa k 100% blanc semblen fantasmes
Si és per ficar seients com els originals de les 1000 i es pinten de blanc i blau, d'acord.
encara més amb el frontal que tenen de tren antic.
:boig
reformar portes perque quedin equidistants per poder tancar andanes
:boig :nono :avall :cop :cop :cop :vomit

Publicat: Dimarts 23/01/2007 14:48
Autor: aarongilp
Platanito ha escrit:
EUKibo ha escrit:Pos vale, que deixin les 1000 pero que li treguin el soroll
:?:
fagin un vago continu, treguin les finestres, posin pantalletes i termometres de parades
:vomit
posin tambe botonets per obrir portes com els del tram
:nono
canviin seients, terra i finestres i k les pintin de fora una miketa k 100% blanc semblen fantasmes
Si és per ficar seients com els originals de les 1000 i es pinten de blanc i blau, d'acord.
encara més amb el frontal que tenen de tren antic.
:boig
reformar portes perque quedin equidistants per poder tancar andanes
:boig :nono :avall :cop :cop :cop :vomit
Em sembla que comparteixo les teves onomatopèies.

Publicat: Dimarts 23/01/2007 15:05
Autor: EUKibo
A veure el tancament d'andanes evitaria accidents,"actos incivicos" i suicidis que implica que molt sovint el metro hagi de tallar un troç de linia.

El soroll em refereixo a que fa molt estruendo, la megafonia de propera parada no s'escolta amb el soroll que foten i has de cridar per parlar

Les finestres s'obren als 1000!! Imagina't que algun boig decideix agafar a algu i treureli el cap

A més a la L4 a l'estiu fa moltissima calor ja que els 1000 es gasten tota l'energia que consumeixen en transformarla en calor, al frenar no retornen energia a la xarxa sino que la transformen en calor i a l'estiu jo almenys evito la L4 o millor dit els 1000 per no anar com un pollo a l'as

I despres ja totes les pijadetes, que a mi m'agraden nous, els trens clàssics son macos en lo seu, es com la casa batllo i el MNAC tots dos son macos en el seu estil, pero el mes modern es sempre mes funcional.

Publicat: Dimarts 23/01/2007 15:13
Autor: Mortadel·lo
EUKibo ha escrit:

Les finestres s'obren als 1000!! Imagina't que algun boig decideix agafar a algu i treureli el cap
:martell1 :callat

Publicat: Dimarts 23/01/2007 15:21
Autor: EUKibo
¬¬ vale, XD jo ja imagino massa. El que es cert que no favoreixen a la seguritat les finestres aquestes i que entra molt soroll per elles

Publicat: Dimarts 23/01/2007 15:25
Autor: Mortadel·lo
EUKibo ha escrit:¬¬ vale, XD jo ja imagino massa. El que es cert que no favoreixen a la seguritat les finestres aquestes i que entra molt soroll per elles
suposo que ets una mica jove, ara mateix dels milcents s'obren dues finestres laterals, abans de la reforma s'obrien totes i cada una de les finestres, i anaven pràcticament sempre obertes, d'aquí les enganxines que hi havia a totes les finestres "ES PELIGROSO ASOMARSE | ES PERILLÓS ABOCAR-SE"

Publicat: Dimarts 23/01/2007 19:05
Autor: entfe001
EUKibo ha escrit:Les finestres s'obren als 1000!! Imagina't que algun boig decideix agafar a algu i treureli el cap
Seria tota una innovació. Ara, ja et dic jo que la gent de mal viure no està per fer tantes cabrioles i en tenen prou amenaçant-te amb una navalla.

Publicat: Dimarts 23/01/2007 22:17
Autor: EUKibo
Vaaaaaal L'heu agafat amb tirarse per la finestra del 1000 ehhhhh XD

Publicat: Dimecres 24/01/2007 0:42
Autor: Fran-Ikarus
Mortadel·lo ha escrit:
EUKibo ha escrit:

Les finestres s'obren als 1000!! Imagina't que algun boig decideix agafar a algu i treureli el cap
:martell1 :callat
O el que no és el cap :D

Publicat: Dimecres 24/01/2007 11:01
Autor: EUKibo
Tornant als L4 2100 i als L1 6000!!! Alstom entregarà el primer ja en febrer!!! però posali un parell de mesos fins que li acabin de fer proves i tal.... Jo tinc ganes de veure'l jaaaaa ¬¬ ningu no es pot colar a l'ALSTOM i ferli fotos??? ja el deuen tenir gairebé muntat!

Publicat: Dimecres 24/01/2007 11:30
Autor: davida
Els 6000 els fa CAF i no Alstom. I Caf no te fàbrica a Catalunya, per tant es dificil tenirlos controlats.
Tot els que surt de Alstom Santa Perpetua esta mes controlat i fotografiat (9000, civias, tramvies de Madrid i Parla, etc...)

Publicat: Dimecres 24/01/2007 12:03
Autor: metring
A les hores, podriem fer excursió a Saragossa o a Beasain, per caçar nous trens, tant 6000 com el que hi hagi :D

Com?

Publicat: Dimecres 24/01/2007 21:12
Autor: JaMiRo!
EUKibo ha escrit:Tornant als L4 2100 i als L1 6000!!! Alstom entregarà el primer ja en febrer!!! però posali un parell de mesos fins que li acabin de fer proves i tal.... Jo tinc ganes de veure'l jaaaaa ¬¬ ningu no es pot colar a l'ALSTOM i ferli fotos??? ja el deuen tenir gairebé muntat!
Que tenim muntat què? :x

Els 6000 els fan a CAF... ;)

Publicat: Dimecres 31/01/2007 16:05
Autor: EUKibo
http://www.youtube.com/watch?v=TJjMr0Y923g&NR

Mireu el minut 1:49 d'aquest video, el tren que surt es 6000 sospitos, que n'opineu???

Publicat: Dimecres 31/01/2007 16:10
Autor: UT596001
EUKibo ha escrit:http://www.youtube.com/watch?v=TJjMr0Y923g&NR

Mireu el minut 1:49 d'aquest video, el tren que surt es 6000 sospitos, que n'opineu???
Porta adalt un teleindicador de destinació, cosa no comuna a TMB, no porta l'espai per posar el número de torn; d'altra banda no és massa ample (fa l'efecte òptic de ser-ho al estar "sobreelevat" i sense les rodes). M'inclino que és un dels germans dels 5000 destinats al metro de Roma.

Publicat: Dijous 01/02/2007 0:41
Autor: javi82
EUKibo ha escrit:Mireu el minut 1:49 d'aquest video, el tren que surt es 6000 sospitos, que n'opineu???
Són els 5000 de Roma