Seguiment unitats 211 FGC

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
pedrofgc
N5
N5
Entrades: 92
Ubicació: olesa de montserrat

Re: Seguiment unitats 211 FGC

Entrada Autor: pedrofgc » Dijous 04/02/2010 23:21

continua igual de Bruta.molt malament per FGC.
pedrofgc l’ha editat per darrera vegada el dia: Divendres 05/02/2010 22:52, en total s’ha editat 1 vegada.



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Divendres 05/02/2010 17:38

Suposo que ara per ara aquestes unitats es deuen trobar en una situació d'impàs.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23731
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 05/02/2010 18:47

I a Catalunya, impàs = antesala del desballestament.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Serie-1000-metro
N7
N7
Entrades: 506
Ubicació: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
Contacta:

Entrada Autor: Serie-1000-metro » Dissabte 06/02/2010 23:04

A La Molina hi ha una 211 direcció Manresa... Jajaja, o almenys això posa el cartell de Linia. Posaria fotos pero les tinc al movil... No tinc cable.


Vostre.

Lluís.



alkolo89
N6
N6
Entrades: 164

Entrada Autor: alkolo89 » Dissabte 06/02/2010 23:25

Uns quants posts més enrere ja s'ha comenta't, és més vaig ser jo qui ho va comentar, i no només té la destinació Manresa d'un R5, si no algun S8.


Salut



Avatar de l’usuari
Serie-1000-metro
N7
N7
Entrades: 506
Ubicació: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
Contacta:

Entrada Autor: Serie-1000-metro » Dissabte 06/02/2010 23:40

Voste perdoni, no li volia treure el protagonisme de que va ser vos qui u va comentaro.

Numes te la destinacio R5 Manresa. No pot tenir dues destinacions diferents alhora.



alkolo89
N6
N6
Entrades: 164

Entrada Autor: alkolo89 » Diumenge 07/02/2010 15:55

No era per temes de protagonis-me, era per temes de que es va comentar i la gent al cap d'un temps ho va treient com a novetat quant ja fa temps que hi és.
Pel que fa a les destinacions, en un tester té un R5 i als laterals, a cadascún d'ells en té una de diferent, havent 3 destinacions diferents en la 211.09.


Salut



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Diumenge 07/02/2010 16:06

Suposo que això de R5 o S8 té a veure amb les diferent rutes que es podien/poden realitzar al llarg de la mateixa línia.



alkolo89
N6
N6
Entrades: 164

Entrada Autor: alkolo89 » Diumenge 07/02/2010 17:54

Si, ja que aquestes no tenien els indicadors de destinació de Led's, com si que tenen les 111.


Salut



Avatar de l’usuari
Serie-1000-metro
N7
N7
Entrades: 506
Ubicació: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
Contacta:

Entrada Autor: Serie-1000-metro » Diumenge 07/02/2010 23:17

No dic que no, pero el dia que jo vaig anar numes es veia en claretat el de Manresa, ara que es raro, perque el tren numes et deixa posar una destinació, no podies posar mes d'una, sempre anaven tots iguals.

Algu deu haber remanat i les ha cambiat manualment, girant el rodillo a mà.

Vostre.

Lluís.



alkolo89
N6
N6
Entrades: 164

Entrada Autor: alkolo89 » Dilluns 08/02/2010 9:14

Veient l'estat que presenta actualment la unitat podria ser que algú ho hagués fet, però jo soc més partidari de que es va fer als tallers de Martorell, quant a la unitat li van treure tots els equips elèctrics.

Salut



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dilluns 08/02/2010 9:34

Serie-1000-metro ha escrit:No dic que no, pero el dia que jo vaig anar numes es veia en claretat el de Manresa, ara que es raro, perque el tren numes et deixa posar una destinació, no podies posar mes d'una, sempre anaven tots iguals.

Algu deu haber remanat i les ha cambiat manualment, girant el rodillo a mà.

Vostre.

Lluís.
Jo més aviat crec que últimament els indicadors de les 211 ja no anaven gaire bé que diguem, s'encallaven i més d'una vegada veies la destinació que no tocava, així que no m'estranya gens que hi hagi diverses destinacions posades.



pedrofgc
N5
N5
Entrades: 92
Ubicació: olesa de montserrat

Entrada Autor: pedrofgc » Diumenge 28/02/2010 22:58

Algú sap como està la unitat de La Molina??? M´ha semblat veure-la per la tele tota graffitejada.Quin trist final no??????



Avatar de l’usuari
Peter
N5
N5
Entrades: 153

Entrada Autor: Peter » Dimarts 02/03/2010 18:28

pedrofgc ha escrit:Algú sap como està la unitat de La Molina??? M´ha semblat veure-la per la tele tota graffitejada.Quin trist final no??????
Així estava el dissabte 27/02 a la tarda en mig d'una tempesta de vent, tota grafitejada i amb uns pams de neu al sostre.
Fitxers adjunts
lamolina.jpg
lamolina.jpg (42.48 KiB) Visualitzat 8603 cops



pedrofgc
N5
N5
Entrades: 92
Ubicació: olesa de montserrat

Entrada Autor: pedrofgc » Dimecres 03/03/2010 0:13

Quina llastima,i el frontal pintat de verd????FGC cada vegada pitjor... :avall



oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dimecres 03/03/2010 0:37

pedrofgc ha escrit:Quina llastima,i el frontal pintat de verd????FGC cada vegada pitjor... :avall
Potser més que FGC, que probablemennt en uns dies la tinguin bastàn més neta, s'hauria de dir en contra dels grafiters, ja que veient la teva tònica de missatges contra ells, FGC al final poc hi pot fre en aquest cas ,més que repintar-la...


Salutacions,

Oriol

marc
N8
N8
Entrades: 666
Ubicació: Vic, Osona, Catalunya

Entrada Autor: marc » Dimecres 03/03/2010 22:17

Veig que la 211.09 esta força fotuda, pero la resta on paren i com estan? Perque totes estan a Martorell o les tenen repartides per tota la linia?


De nou al FTC

pedrofgc
N5
N5
Entrades: 92
Ubicació: olesa de montserrat

Entrada Autor: pedrofgc » Dimecres 03/03/2010 22:55

oriolp13 ha escrit:
pedrofgc ha escrit:Quina llastima,i el frontal pintat de verd????FGC cada vegada pitjor... :avall
Potser més que FGC, que probablemennt en uns dies la tinguin bastàn més neta, s'hauria de dir en contra dels grafiters, ja que veient la teva tònica de missatges contra ells, FGC al final poc hi pot fre en aquest cas ,més que repintar-la...
tens raó,més bé en contra d´ells però si vols felicito als graffiters...



ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 726
Ubicació: Horta L5

Entrada Autor: ferroviario_catalan » Dijous 04/03/2010 13:24

marc ha escrit:Veig que la 211.09 esta força fotuda, pero la resta on paren i com estan? Perque totes estan a Martorell o les tenen repartides per tota la linia?
Y tanto, la 211.09, pronto a desguace...El resto de uts.211, no tengo ni idea de donde pueden estar, salvo como bien dices, las de Martorell-Enllaç, pero faltan si no me equivoco, 5 unidades en paradero desconocido, y en la linea LL-A, doy fé que no están.


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

PoLeTe124
N7
N7
Entrades: 458
Facebook: pol.bielsa
Ubicació: Sant Andreu de la Barca (El Palau)
Contacta:

Entrada Autor: PoLeTe124 » Diumenge 14/03/2010 22:41

ferroviario_catalan ha escrit:
marc ha escrit:Veig que la 211.09 esta força fotuda, pero la resta on paren i com estan? Perque totes estan a Martorell o les tenen repartides per tota la linia?
Y tanto, la 211.09, pronto a desguace...El resto de uts.211, no tengo ni idea de donde pueden estar, salvo como bien dices, las de Martorell-Enllaç, pero faltan si no me equivoco, 5 unidades en paradero desconocido, y en la linea LL-A, doy fé que no están.
En Martorell-Enllaç vi hace 1 mes aproximadamente, una UT211 que se movia dirección Igualada, y habia otra delante de ella, una 211, que marcaba un R6 - Igualada, no se que deben hacer con ellas, almenos que mejoren las que hay, la pintura, los asientos y tambien, si es posible, añadan lavabos y accesos directos entre vagón y vagón...

PD: Tengo un vídeo subido a Youtube donde se ve un poco el movimiento detrás de la primera UT211 que se ve, si quereis, lo añado.



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”