La sèrie 211, marginada

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Ferrovi
N8
N8
Entrades: 867

Entrada Autor: Ferrovi » Dimecres 21/06/2006 12:08

David ha escrit:Com us entereu de circulacions de l'estil d'aquest potasser que volies anar a fotografiar? Teniu contactes a FGC? o fa una ruta regular?
aixo ho fan cada dia a martorell vila, cada dia, fen uns horaris per anada, i el seguent dia de tornada, i pots preguntar a martorell vila



metrobaix
N6
N6
Entrades: 185

Entrada Autor: metrobaix » Dimecres 21/06/2006 20:36

A martorell vila???¿¿¿¿ po si per alla no sembla q pari ni deu!!! i menys per preguntar! jajajajaa

Suposo q et referiras a Enllaç no?



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dijous 22/06/2006 0:53

Per cert, parlant del tema del fil: avui hi havia dues 211 fent el servei L8; una d'elles era la 211.04 que m'ha portat de Molí Nou a Barcelona.



metrobaix
N6
N6
Entrades: 185

Entrada Autor: metrobaix » Dijous 22/06/2006 1:09

Es que... nose si volteu gaire per la linia... pero jo q l'agafo cada dia diria q les 211 continuen fent la seva feina... menor... pos si, no ens enganyem es absurd tenint noves unitats a estrenar, adaptades a PMR, fer servir unes UT anticuades amb una manca de serveis q poden oferir les noves.

Per tant jo soc partidari... de no reformar-les o de fer-ne petites adaptacions necesaries (avisos acustisctics i demes) i reservar-les per quan no estiguin disponibles les noves,... ja que es una mica absurd veure una 211 fent un L8 quan al diposit de Martorell tenim mitja dotzena de 213 aturades.

I quan es posin en marxa els metros comarcals, pues nose... les 213 cap als metros, i seria partidari d'invertir en nou material (diferent de les 213... unes 214!!)



Avatar de l’usuari
Fujimaki
N4
N4
Entrades: 41
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Entrada Autor: Fujimaki » Dijous 22/06/2006 2:44

Sip, jo també he anat avui de Pl. Espanya a Sant Boi en una 211. A les 7 de la tarda, em sembla que no era L8 sinó un S, ara no recordo bé, nae atrafegat.

I sí que en pujar he pensat en tot el que es comentava per aquí de que si les tenien apartades i no sé què. La primera sensació que he tingut en pujar a la 211 sense més remei perquè se m'havia escapat un 213 davant dels morros és que l'aire condicionat no seria tan potent.

Però i do, si justament la climatització de les 211 és més bèstia. Ja sigui fred o calor, que algun cop l'estufa aquella ha estat a punt de carbonitzar-me les sabates. :)

Després, un altre atractiu que tenen són les infinites varietats de marró que adquireixen les fundes dels seients. Igual que quan muntes un PC cada ordinador és un món, en les 211 cada seient és també un món vuitantero a la seva manera.

I un altre detall molt important són els seients individuals, per quan vols anar sol. No sé per què ara no en fan, però la seva utilitat tenen.

Entre pitos i flautes, el viatge en 211 ha estat més satisfactori que no pensae en pujar. A més, hi havia l'atractiu de pujar a un tren que ara per ara no corre gaire sovint per allà.

Per cert, que fa temps que no anava per Barcelona, i encara molt més temps que no pujava en línies diferents de la 1. Avui he pogut veure per primer cop uns quants 5000 -encara que no m'ha tocat pujar-hi- a la L3. I també he jugat a trobar l'estació de Ferran. I m'he pogut fixar en moltes coses de les que he après des que vaig aterrar en aquest forum. Quina il.lusió!! Waaai, waaai!! ))) Chachi pilongui, chachi pilongui!! )))



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dijous 22/06/2006 12:42

¡Hermanos, alzaos todos, ha nacido un nuevo freaky del Metro de Barcelona!

:D

Benvingut a l'Associació de Freakys del Metro de Barcelona (AFMB); ens trobaràs tant a mi com al Serie600, al Mortadel·lo, al Fran-Ikarus, al Serie-1000-Metro, al pokeroms, al Vox, i així un llarguíssim etcètera!!!


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dijous 22/06/2006 15:32

JaMiRo! ha escrit:¡Hermanos, alzaos todos, ha nacido un nuevo freaky del Metro de Barcelona!
Apa, una altra persona espatllada :)

Això nostre és contagiós :P



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Divendres 23/06/2006 20:45

Avui divendres 23 de Juny, les unitats 211 continuen fent serveis de la linia L8, en concret una d'elles era la 211.03 amb la que he viatjat aquest matí. Les altres continuen aparcades a les vies mortes de Sant Boi.



Ferrovi
N8
N8
Entrades: 867

Entrada Autor: Ferrovi » Dissabte 24/06/2006 2:27

Fins ara, he vist en servei L8 les 211... 01, 03 i 04, i la resta que?



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dissabte 24/06/2006 2:40

[quote="Ferrovi"][/quote]

Difícil dormir avui a Cornellà...


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dilluns 26/06/2006 22:14

Avui l' L8 de els 19:00 l'he fet amb la 211.02

Tinc la sospita que FGC ha llegit aquest fil, doncs des de que ens queixem de la seva situació, tornen a prestar servei.



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dimarts 27/06/2006 1:18

Suposo que si tornen a circular és perquè no es rovellin :) De tota manera, també entenc que FGC ara que de moment els sobra material prefereixi majoritàriament utilitzar els trens més nous i que a més estan adaptats a PMR. Ara bé, com a aficionat al ferrocarril doncs sempre és més agraït veure varietat que no veure-ho tot igual i homogeni. En fi, veurem què passarà quan es reorganitzi tot amb els metros comarcals.



Avatar de l’usuari
Fujimaki
N4
N4
Entrades: 41
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Entrada Autor: Fujimaki » Dimarts 27/06/2006 2:35

No serà perquè és estiu? :roll:

Igual que a la tele i a la ràdio canvien els professionals principals per suplents, no serà que en una època en la que es preveu un menor trànsit de passatgers, i a més en un altre plan, els va millor treure el "material suplent"?

Per cert, en resposta a alguna indirecta que he vist uns missatges més amunt cap a la meva persona, ja respondré un altre dia sobre fins a quin punt sóc friki o no...

Ara, que m'agradaria fer-ho al fil corresponent, però no he vist cap espai per presentacions i demés. On seria millor d'enrotllar-se?

Per cert, m'he adonat que des de fa uns dies, sense venir a cuentu, em trobo que he posat en els meus llavis frases com ara "Rodalies per Diagonal i Gran Via ja". Per què serà...? :D[/i]



Danzig
N8
N8
Entrades: 761
Ubicació: L'HospiMollet

Entrada Autor: Danzig » Dimarts 27/06/2006 16:28

Aquest migdia he pujat a una 211 fent L8 i m'he creuat amb una altra a Ildefons Cerdà.



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dimarts 27/06/2006 17:23

Fujimaki ha escrit:No serà perquè és estiu? :roll:

Igual que a la tele i a la ràdio canvien els professionals principals per suplents, no serà que en una època en la que es preveu un menor trànsit de passatgers, i a més en un altre plan, els va millor treure el "material suplent"?

Per cert, en resposta a alguna indirecta que he vist uns missatges més amunt cap a la meva persona, ja respondré un altre dia sobre fins a quin punt sóc friki o no...

Ara, que m'agradaria fer-ho al fil corresponent, però no he vist cap espai per presentacions i demés. On seria millor d'enrotllar-se?

Per cert, m'he adonat que des de fa uns dies, sense venir a cuentu, em trobo que he posat en els meus llavis frases com ara "Rodalies per Diagonal i Gran Via ja". Per què serà...? :D[/i]
Vés al fòrum de suggerències i proves, allà pots dir la teva... :D

Per cert, d'indirecta res de res...Més aviat, "directa"... ;)


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
Cahorand
N4
N4
Entrades: 56
Ubicació: Can Bonastre (Piera)

Entrada Autor: Cahorand » Dijous 29/06/2006 4:02

Fujimaki ha escrit:Per cert, m'he adonat que des de fa uns dies, sense venir a cuentu, em trobo que he posat en els meus llavis frases com ara "Rodalies per Diagonal i Gran Via ja". Per què serà...? :D
Tu també has sucumbit, eh? Ningú pot resistir-se als encants d'en Santfeliuenc. Muahahahahah!


Baixador per a Can Bonastre (entre Piera i Masquefa) ja!
Rodalies per Diagonal i Gran Via ja!
TAV per Roma i Aragó ja!

Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dijous 29/06/2006 16:47

Les 211 sempre fan les L8,algún cop farán no se....8,jo només he vist en els últims 3 mesos una 211 fent una altra línia,el 17 de maig fent l'S7 que surt del Palau a les 13.49h.Algú ha vist en aquests darrers mesos algun 211 fent una altra línia,(S principalment)



metrobaix
N6
N6
Entrades: 185

Entrada Autor: metrobaix » Dijous 29/06/2006 20:01

Als matins no es estrany veure 211 fent S8's, el q no crec q veiem pas sera fent S4, algun feien abans a primera hore del mati, pero ara ho fan 213 en doble.



jn4519
N2
N2
Entrades: 19

Entrada Autor: jn4519 » Dijous 29/06/2006 22:56

metrobaix ha escrit:Als matins no es estrany veure 211 fent S8's, el q no crec q veiem pas sera fent S4, algun feien abans a primera hore del mati, pero ara ho fan 213 en doble.
Per cert i com a curiositat, en el Metro del Vallès vinc observant que entre les 21:00 i les 22:30 aprox. dels divendres, altres dies no ho sé, hi ha algun servei S1 i/o S2 que es fa amb unitats 111, coincidint amb serveis L6 fets amb 112, suposo que es tracta d'intercanvis.

Salut!



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dilluns 03/07/2006 18:36

Doncs que facin el mateix pel baix,que per la nit els L8 els facin 213 i els S7/8 els faci 211



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”