Metro TMB: Sèries 7000 i 8000

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon

Què us semblen els trens que apareixen als renders?

Espero que siguin iguals, m'encanten!!
18
55%
Espero que no siguin exactament així, que canviïn alguna cosa
7
21%
Lletjos de nassos!
3
9%
Falta interiorisme Ikea, sala de descans...
4
12%
Altres (expliqueu)
1
3%
 
Vots totals: 33
Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4545
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Re: Nous trens per substituïr 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000

Entrada Autor: Renfe445 » 15 maig 2021, 15:01

Fran-Ikarus ha escrit: 15 maig 2021, 11:05 Si us plau, que per millor l' "experiència de viatge" (sic) algú els digui que l'avís acústic d'obertura de portes dels 5000 nous és massa estrident :( i no l'implantin a dojo per la resta de la nostra vida.
Sort que no han posat l'avís acústic estàndard europeu de sortida que, curiosament, hi és a tot arreu a Gran Bretanya, i als nous trens de Berliner S-Bahn l'han posat en detriment de l'avís clàssic.


Crònica del Transport al Barcelonès Nord
frankrodriguez.net
Bitte seien Sie achtsam. Andere brauchen ihren Sitzplatz vielleicht notwendiger.

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5809
Ubicació: La Gran Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » 17 maig 2021, 08:42

I d'aquí a que comencin a desballestar 3000, si es compleixen els períodes expressats en el llistat del tema "Seguiment 3000 i 4000", ja s'haurà transformat la crisàlide en mariposa? (la maqueta de 7000 en trens reals)

Pels 8000 queda més marge.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23642
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » 21 feb. 2022, 12:22

En quan poguem penjarem més fotos, però hem estat a la presentació dels nous trens 7000 i 8000

En trobareu més al nostre Twitter @transportcat



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 7319
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » 21 feb. 2022, 14:32

Algunes fotografies dels nous trens:
20220221_111002.jpg
20220221_111002.jpg (317.3 KiB) Visualitzat 12354 cops
20220221_114250.jpg
20220221_114250.jpg (274.88 KiB) Visualitzat 12354 cops
20220221_114728.jpg
20220221_114728.jpg (232.35 KiB) Visualitzat 12354 cops
20220221_111029.jpg
20220221_111029.jpg (202.04 KiB) Visualitzat 12354 cops
20220221_110813.jpg
20220221_110813.jpg (198.16 KiB) Visualitzat 12354 cops
20220221_114642.jpg
20220221_114642.jpg (256.06 KiB) Visualitzat 12354 cops
20220221_110252.jpg
20220221_110252.jpg (320.07 KiB) Visualitzat 12354 cops



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4545
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » 21 feb. 2022, 14:43

És que JA SABIA que això sortiria per sorpresa.


Crònica del Transport al Barcelonès Nord
frankrodriguez.net
Bitte seien Sie achtsam. Andere brauchen ihren Sitzplatz vielleicht notwendiger.

Miquel
Administrador
Entrades: 4440
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » 21 feb. 2022, 18:39

Ja era hora que es veiés alguna cosa, van amb força retard però veig que avancen! La separació de la cabina amb el passatge és transparent? Pensava que era blanca però a les fotos es veu com als 9000, no se si ho han canviat o es que és encara en construcció!


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
M1171-M1172-M1169...
N7
N7
Entrades: 380
Ubicació: Esperant al M1171-M1172--M1169-R1418-M1170

Entrada Autor: M1171-M1172-M1169... » 21 feb. 2022, 22:37

Són més horrorosos del que pensava, haurem de posar pressió per no perdre els 3000 i 4000.
Sandy


Atenció! Atención! Attention!
És perillós abocar-se.
Es peligroso asomarse
Do not lean out of the windows

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23642
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » 22 feb. 2022, 16:08

M1171-M1172-M1169... ha escrit: 21 feb. 2022, 22:37 Són més horrorosos del que pensava, haurem de posar pressió per no perdre els 3000 i 4000.
Sandy
Els 3000 i 4000 els trauran agradi o no. I encara gràcies si guarden 2 composicions de tres cotxes.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23642
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » 29 abr. 2022, 14:04

Avui ja ha arribat el primer tren 7000 a Barcelona. Al Twitter ja han penjat algun missatge.



ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 737
Ubicació: Horta L5

Entrada Autor: ferroviario_catalan » 29 abr. 2022, 15:52

Curiosamente, por la foto que he visto, primera unidad entregada, pero la Segunda de la serie… algo se me escapa


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4545
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » 29 abr. 2022, 16:31

Se parece cuando entregaron los 5000, cuando pusieron el 5133-5136 en la línea 2 en el mismo año 2005. :)
Imatge


Crònica del Transport al Barcelonès Nord
frankrodriguez.net
Bitte seien Sie achtsam. Andere brauchen ihren Sitzplatz vielleicht notwendiger.

Miquel
Administrador
Entrades: 4440
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » 30 abr. 2022, 08:29

ferroviario_catalan ha escrit: 29 abr. 2022, 15:52 Curiosamente, por la foto que he visto, primera unidad entregada, pero la Segunda de la serie… algo se me escapa
La 7001-7004 està (suposo encara) a França fent proves. https://noticies.tmb.cat/transport/foto ... 3-de-metro


El metro de Barcelona amb motoristes!

ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 737
Ubicació: Horta L5

Entrada Autor: ferroviario_catalan » 01 maig 2022, 12:10

Desconocía el dato de la 7501 en Francia haciendo pruebas. Ya no se me escapa nada ;) gracias!


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23642
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » 20 maig 2022, 11:37

Primera foto d'un 7000 circulant per la L3. No sabem si és nocturna o ja donant servei als passatgers



ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 737
Ubicació: Horta L5

Entrada Autor: ferroviario_catalan » 25 maig 2022, 07:10

Esa foto es del día que lo trasladaron de La Pau a Vall d’hebron.
Hasta que empiece a circular comercialmente aún quedan semanas.


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 737
Ubicació: Horta L5

Entrada Autor: ferroviario_catalan » 29 jul. 2022, 14:16

Segundo 7000 ya entregado, me lo confirma un amigo ;)


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

xergi
N3
N3
Entrades: 37

Entrada Autor: xergi » 30 jul. 2022, 12:27

ferroviario_catalan ha escrit: 29 jul. 2022, 14:16 Segundo 7000 ya entregado, me lo confirma un amigo ;)
Què bé! Tinc curiositat per veure com funcionen les pantalles...



ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 737
Ubicació: Horta L5

Entrada Autor: ferroviario_catalan » 30 jul. 2022, 17:22

Yo también… sobretodo megafonía, aunque no creo que sea diferente a la de los 5000/9000…
Tendremos que seguir esperando unas cuantas semanas más para ver el primero en servicio, pues se ve que está dando bastantes problemas…


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

Avatar de l’usuari
M1171-M1172-M1169...
N7
N7
Entrades: 380
Ubicació: Esperant al M1171-M1172--M1169-R1418-M1170

Entrada Autor: M1171-M1172-M1169... » 31 jul. 2022, 01:00

ferroviario_catalan ha escrit: 30 jul. 2022, 17:22 Tendremos que seguir esperando unas cuantas semanas más para ver el primero en servicio, pues se ve que está dando bastantes problemas…
I així tindrem més 3000 per més temps!
Sandy


Atenció! Atención! Attention!
És perillós abocar-se.
Es peligroso asomarse
Do not lean out of the windows

Avatar de l’usuari
122-042-132
N9
N9
Entrades: 1864
Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)

Entrada Autor: 122-042-132 » 31 jul. 2022, 07:09

Com a mínim fins la tardor, no tindrem els primers 7000 en servei comercial. Salut
122-042-132 l’ha editat per darrera vegada el dia: 31 jul. 2022, 09:34, en total s’ha editat 1 vegada.



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari”