FI de la serie 596 "tamagochis"

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Xesco 593
N4
N4
Entrades: 57
Ubicació: La Pobla de Segur

FI de la serie 596 "tamagochis"

Entrada Autor: Xesco 593 » Dilluns 18/01/2010 1:06

Semble ser que renfe operadora esta retirant del servei aquesta serie de petits i simpatics trens ,molts de ells encara els i quede molta vida util i estan sen retirats prematurament ja que no porten porten molts anys circulant.
Tambe sa de dir que aquest automotors tenien molts problemes amb els automatas deixanlos inutils molts cops, amb el fi d'aquesta serie tambe es posa fi a la transmisio mecanica FIAT.

El que em va fer sospitar va ser la retirada del 596-008 a la linia de la pobla, per aver complert el seu kilometratge.
tambe es va retirar del servei el 596-007 a causa d'un accident
Fa poc tambe es va retirar el 596-022 que tambe operave la linia de la pobla, feie poc que li havien enganxat els logos de FGC, ara aquesta unitat es trobe a Saragosa apartada.



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dilluns 18/01/2010 15:22

I el servei a la línia de La Pobla com es fa ara, tot amb 592.200? :nose



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dilluns 18/01/2010 17:48

Quina pena que els retirin... i no s'ha pensat en un algun tipus d'automotor de les mateixes característiques per a substituir-los?



Avatar de l’usuari
sigfrid440s
N6
N6
Entrades: 292
Facebook: ssygger
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: sigfrid440s » Dilluns 18/01/2010 23:33

Normal que els retirin.
Son uns automotors nefastos y deficitaris. Se supossa que debien servir per linies de débil trafic , pero ni plens son rentables... el seu manteniment es molt dificultos i car, a més registren masses avaries i defectes en el seu funcionament.
A mi personalment sempre m'han fet gracia aquests automotors , pero la realitat es que son uns mataserveis de campionat.
Goodbye Gochi.



Avatar de l’usuari
Oriol
N6
N6
Entrades: 218
Ubicació: Cerdanyola del Vallès (Barcelona)

Entrada Autor: Oriol » Dimarts 19/01/2010 1:29

Recordo baixar de Canfranc en un 596. Passat Osca, semblava una llauna de sardines!


Només els ases viatgen en vagons!
Estació Tancada

Avatar de l’usuari
Archie-250
N6
N6
Entrades: 208
Ubicació: La Roca del Vallès

Entrada Autor: Archie-250 » Dimarts 19/01/2010 15:04

No se que opinar. Potser per el manteniment si hagués sigut més bo haurien durat més. Sino els ferrocarrils Italians els ALn com és que encara van molts d'ells? I no només aquests trens sinó molts d'altres que no tenen manteniment. I les locomotores de mercaderies la majoria pintades per els de sempre... Ara possaràn tot de 592.2 o vindràn també 594?

Salutacions. :hola


Imatge

Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dimarts 19/01/2010 17:12

Ja n'havia sentit parlar de que els tamagotxis fins i tot anant plens són deficitaris pel que fa al manteniment...



Xesco 593
N4
N4
Entrades: 57
Ubicació: La Pobla de Segur

Entrada Autor: Xesco 593 » Dimarts 19/01/2010 18:02

Responen a trenscat ara mateix a la linia de la pobla en el lloc dels 2 tamagochis el 022 i del 008 hi han 2 composicions de 592-200 , que en total son 4 supermans , que vol dir que tot els serveis cap a la pobla es cubreixen amb aquestes unitats, a mes tambe fan serveis cap a cervera ja que a lleida ara es podrie dir que sobren trens



marc
N8
N8
Entrades: 666
Ubicació: Vic, Osona, Catalunya

Entrada Autor: marc » Dijous 21/01/2010 18:33

Lògic que sobrin trens diesel amb la de 598 i 599 que esta comprant renfe, les 592 estan quedan relegades a serveis de 2a. El que no entenc es com la generlitat s'ha deixant entabanar amb els 592 podent demanar a renfe que fes els serveis en 599 i de passada a mes de tenir trens nous la linia estaria adaptada.


De nou al FTC

Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dijous 21/01/2010 18:45

Home, llògic serà que ho facin ara. Més que res perquè les 599 encara no existien quan es va haver remodelat el tram Balaguer - La Pobla i els Superman van entrar en servei.



marc
N8
N8
Entrades: 666
Ubicació: Vic, Osona, Catalunya

Entrada Autor: marc » Divendres 22/01/2010 13:36

No se, crec que en comptes de substituir els tamagotxis per 592 els podien haver substituit per 599, perque tenint en compte que fgc es un defensor a ultrança dels trens adaptats (no cal que us recordi perque no circulen les 211), no entenc com en aquella linia on totes les estacions estan adaptades (be Balaguer no ho se segur) fan circular trens no adaptats


De nou al FTC

Avatar de l’usuari
594-001-0
N6
N6
Entrades: 296

Entrada Autor: 594-001-0 » Dissabte 23/01/2010 15:20

Los 599, están ya todos asignados. Primero hay relaciones en los que la demanda es mucho más alta que en la línea de La Pobla (Madrid-Salamanca, Vigo-Coruña, Salamanca-Valladolid, Valencia-Murcia-Cartagena o Sevilla-Málaga/Granada-Almería), y después otras que aunque la demanda no sea tan alta (aunque mayor aún que en La Pobla) se pueden aprovechar muy bien sus características, cosa que en la de La Pobla ni tan siquiera los 592.2 llegan a su velocidad máxima. (Teruel-Zaragoza (Teruel-Valencia se aprovecharía mucho mejor un 598) o Madrid-Extremadura).

Por las características de esta línea (demanda, perfil de línea...) los trenes que mejor irían son los 594.1 (TRD basculantes).



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Diumenge 24/01/2010 15:33

Doncs a veure si en comencem a veure aviat...



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”