4 cotxes del TH Pendular de TALGO viatgen a Rússia

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

4 cotxes del TH Pendular de TALGO viatgen a Rússia

Entrada Autor: canalcole » Dimecres 27/01/2010 15:22

Cuatro coches del Tren Hotel Pendular de Talgo viajan a Rusia

Con el objetivo de homologar el sistema de cambio ancho para su uso en el enlace Moscú-Berlín
A mediados del presente mes de enero cuatro coches del tren laboratorio Tren Hotel Pendular de Talgo salieron de la factoría de Las Matas con destino al anillo de pruebas de Vniizht, situado en Sherbinka, en la región de Moscú.

http://www.vialibre-ffe.com/noticias.as ... 80&cs=mate


Imatge


Las pruebas se enmarcan en el acuerdo de colaboración firmado entre Talgo y los Ferrocarriles Rusos (RZD) en octubre de 2008, que contempla el suministro de trenes nocturnos de última generación con sistema de cambio de ancho y para velocidades de 220 km/h.

En Sherbinka, el tren será instrumentado para ser sometido durante tres meses a severas pruebas de rodadura, frenado y, muy especialmente, de cambio del ancho ruso al internacional. Asimismo, está previsto hacer una prueba del tren a 250 km/h en la línea de alta velocidad entre Moscú y San Petersburgo, recientemente inaugurada.

Los tests que se realizarán bajo las extremas condiciones meteorológicas del invierno ruso, tienen como objetivo la homologación del sistema de cambio de ancho, Talgo RD, para poder emplear trenes Talgo en el transporte de pasajeros entre Moscú y Berlín.

Junto con el tren se desplaza un equipo de Talgo integrado por diez personas que participarán en las distintas fases del proyecto, asegurando en todo momento la disponibilidad del tren y del cambiador de ancho Talgo, propiedad de RZD, hasta cumplir el programa de pruebas previsto.



marc
N8
N8
Entrades: 666
Ubicació: Vic, Osona, Catalunya

Entrada Autor: marc » Dimecres 27/01/2010 22:22

canalcole de quan es aquesta noticia, perque tinc un llibre del Talgo i fa referencia a aquesta intenció de la DB, ara aquesta intenció era al 2005, quan es va imprimir el llibre, perque tenia un parell de branques de trenhotel parades i estaven mirant de fer o un trehotel Berlin-Moscu o un Berlin-Barcelona


De nou al FTC

Avatar de l’usuari
cristian26
N7
N7
Entrades: 544
Ubicació: Granollers

Entrada Autor: cristian26 » Dimecres 27/01/2010 22:37

La notícia de l'enllaç que ha posat en canalcole data d'avui 27 de gener de 2010.


Qui té el cul llogat, no seu quan vol.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 27/01/2010 22:46

marc ha escrit: o un Berlin-Barcelona
Amb el que triguen a arribar a Zuric, és il·lús pensar que puguin passar de Munic o Frankfurt, fins i tot circulant per LAV.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

marc
N8
N8
Entrades: 666
Ubicació: Vic, Osona, Catalunya

Entrada Autor: marc » Dijous 28/01/2010 15:44

Jo nomes dic el que vaig llegir :ok


De nou al FTC

Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dijous 28/01/2010 23:35

Però l'ample de via rus és igual que l'ibèric?



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 29/01/2010 0:04

No. És de 1520 mm, és a dir, entre l'UIC i l'ibèric.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Divendres 29/01/2010 2:11

I no necessita aquest tren algun tipus de preparació previa abans de passar a la via russa? O... potser el sistema RD ja permet col·locar els eixos de les rodes en diveros amples de via?



marc
N8
N8
Entrades: 666
Ubicació: Vic, Osona, Catalunya

Entrada Autor: marc » Divendres 29/01/2010 11:53

Talgo des del moment que va dissenyar els eixos RD, ja els va dissenyar perque els cotxes poguessin circular per amples Iberic, Rus i UIC, i que amb unes senzilles modificacions els trens tambe podrien passar a ample metric (aquest detall no el vaig entendre gaire be) i al xines. Ara be el que si que s'ha modificat en aquest tren es el cambiador d'ample que es deu haver adaptat a les baixes temperatures


De nou al FTC

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 29/01/2010 13:32

marc ha escrit:[...] i que amb unes senzilles modificacions els trens tambe podrien passar a ample metric (aquest detall no el vaig entendre gaire be)
Si ho dius perquè no veus línies d'ample mètric on teòricament puguin fer servei els Talgos, al Japó n'hi ha.

Una altra cosa és que la indústria ferroviària nipona sàpiga valer-se perfectament per si sola per a cobrir les necessitats del país.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

marc
N8
N8
Entrades: 666
Ubicació: Vic, Osona, Catalunya

Entrada Autor: marc » Divendres 29/01/2010 23:32

Ara entenc perque segons aquest llibre els eixos RD per a vagons de mercaderies es van provar per vies de FGC el que no esmenta es perque les proves no van passar de ser proves. Ara Guigui m'has deixat amb les ganes de veure un talgo pendular, un 130, la travaca o un elipsos per la llobregat Anoia i traccionat per una 254 :)


De nou al FTC

Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dissabte 30/01/2010 1:01

M'esteu dient que s'ha prot material Talgo RD per la Llobregat-Anoia?

I per l'intercanviador? xD



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dissabte 30/01/2010 1:11

Jordi Freixas ha escrit:M'esteu dient que s'ha prot material Talgo RD per la Llobregat-Anoia?
No. El fil anterior diu una cosa diferent.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dissabte 30/01/2010 2:35

Ehm...
marc ha escrit:Ara entenc perque segons aquest llibre els eixos RD per a vagons de mercaderies es van provar per vies de FGC el que no esmenta es perque les proves no van passar de ser proves.
No sé què hi veus tu de diferent. Com enlloc de la Llobregat - Anoia no s'haguessin endut aquests vagons al Cremallera de Núria... doncs no sé xD



marc
N8
N8
Entrades: 666
Ubicació: Vic, Osona, Catalunya

Entrada Autor: marc » Dissabte 30/01/2010 11:09

No jordi, aquests vagons, concretament dues plataformes de models diferents i amb eixos RD de tipus diferents, procedents d'una cessió de material per part de RENFE es van provar durant algun temps a la llobregat-anoia, si no vaig errat durant el 2003. Per tant no han desaparegut, simplement se'ls va tornar a posar els bogis originals i a correr, i talgo com de costum s'ha tornat a quedar amb un pam de nas amb els seus utils invents


De nou al FTC

Avatar de l’usuari
calisay
N7
N7
Entrades: 321
Ubicació: LLacuna L4

Entrada Autor: calisay » Dilluns 01/02/2010 11:23

marc ha escrit:Ara entenc perque segons aquest llibre els eixos RD per a vagons de mercaderies es van provar per vies de FGC el que no esmenta es perque les proves no van passar de ser proves. Ara Guigui m'has deixat amb les ganes de veure un talgo pendular, un 130, la travaca o un elipsos per la llobregat Anoia i traccionat per una 254 :)

Per als TALGO-adictes, ens podries donar + detall sobre aquest llibre?? Titol? Editorial? ISBN?

Gracies per endavant :ok


El licor Calisay no se bebe, se saborea

Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dilluns 01/02/2010 12:16

marc ha escrit:No jordi, aquests vagons, concretament dues plataformes de models diferents i amb eixos RD de tipus diferents, procedents d'una cessió de material per part de RENFE es van provar durant algun temps a la llobregat-anoia, si no vaig errat durant el 2003. Per tant no han desaparegut, simplement se'ls va tornar a posar els bogis originals i a correr, i talgo com de costum s'ha tornat a quedar amb un pam de nas amb els seus utils invents
El que no entenc és que s'haguessin anat a provar a la Llobregat-Anoia, i no en una línia d'ample mètric a on hi existís possblitat de fer-los passar per un intercanviador d'ample.

N'hi han fotos a algun lloc?

PD: I amb tot plegat una altra cosa. Qui ha dit que haguessin desaparegut?
Jordi Freixas l’ha editat per darrera vegada el dia: Dilluns 01/02/2010 12:19, en total s’ha editat 1 vegada.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 01/02/2010 12:18

Jordi Freixas ha escrit:El que no entenc és que s'haguessin anat a provar a la Llobregat-Anoia, i no en una línia d'ample mètric a on hi existís possblitat de fer-los passar per un intercanviador d'ample.
Segons la pàgina anglesa de la Viquipèdia, els únics intercanviadors d'ample amb via mètrica del món es troben a Bolívia i Tunísia. Tanmateix, dubto de la seva compleció ja que no hi figuren els intercanviadors que hi ha a l'interior d'Espanya.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 726
Ubicació: Horta L5

Entrada Autor: ferroviario_catalan » Dilluns 01/02/2010 15:12

Jordi Freixas ha escrit:M'esteu dient que s'ha prot material Talgo RD per la Llobregat-Anoia?
ai carai!... Ahora me entero de esas pruebas!! Por cierto, no hay ninguna foto?? Tiene que dar morvillo verlo por la línea Llobregat-Anoia...


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

marc
N8
N8
Entrades: 666
Ubicació: Vic, Osona, Catalunya

Entrada Autor: marc » Dilluns 01/02/2010 21:14

Les fotos jo porto un parell d'anys buscant-les i no les trobo per enlloc, cosa que em fa dubtar de si realment aquest llibre del talgo en aquest punt es fiable o no ja que mai mes cap talgo ha circulat per vies d'ample metric, el que si que es veritat es que fins fa uns anys la pagina web de talgo deia que els seus eixos podien circular per vies russes, espanyoles, internacionals i metriques, tot i que aquestes ultimes van desapareixer amb la nova web. I una altre cosa no necesariament havien d'entrar per un canviador d'ample aquests vagons, podria ser que talgo instal·les el canviador mobil que te a martorell, pero es molt especular, jo soc mes del parer que els van caviar d'ample manualment com en el talgo que va inaugurar el NAFA


De nou al FTC

Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”