5001 a les línies 2, 3, 4 i 5 per proves.

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

5001 a les línies 2, 3, 4 i 5 per proves.

Entrada Autor: El LLOP » Dilluns 08/08/2011 22:30

Us informo que demà dimarts, entre 10 i 11 del matí, sortirà de Vilapicina el tren 5001, per proves d'acceleració roda-via. Primer es dirigirà a L3 i donarà un parell de voltes. Per la tarda tornarà a L5 i després de donar un parell de voltes passarà a L4 per retirar al Triangle. El dimecres sortirà per donar un parell de voltes a L2 i per la tarda a la L4 on seria interessant afotar-lo. Bona caçera.



U-bahn de BCN
N5
N5
Entrades: 91

Entrada Autor: U-bahn de BCN » Dimarts 09/08/2011 0:24

Gràcies per la informació! A veure si el puc aconseguir.



jsantos233
N5
N5
Entrades: 116

Entrada Autor: jsantos233 » Dimarts 09/08/2011 21:13

Ja penjareu fotos! :)



BCN2008
N8
N8
Entrades: 738

Entrada Autor: BCN2008 » Dimarts 09/08/2011 22:47

L'he vist aquesta tarda sobre les 8 a Cornellà Centre. Esperant que el meu tren fes la maniobra ha aparegut amb el torn 888 i amb l'interior a mitja llum. Quan he vist que era el 5501 ja m'havia pensat que estava fent algunes proves. Llàstima que m'ha agafat desprevingut i no li he fet cap foto, ni que sigui amb el mòbil.



Avatar de l’usuari
122-042-132
N9
N9
Entrades: 1631
Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)

Entrada Autor: 122-042-132 » Dissabte 13/08/2011 14:05

Bé sembla que per ara no hi hi cacera d'afotos. Tanmateix, una pregunta Llop?, aquestes proves responen a un possible trasvàs de material. 5000 a d'altres línies?. Merci. Salut!



Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dissabte 13/08/2011 14:20

No, el motiu del pas del tren per totes les línies (-L1 òbviament) correspon al muntatge dels equips per fer els mesuraments, ja que es preferible aprofitar, ara que es pot, fer passar un tren per les diferents línies a haver de muntar i desmuntar tots els equips en un tren de cada línia.



Avatar de l’usuari
metro3001
N5
N5
Entrades: 130

Entrada Autor: metro3001 » Dissabte 13/08/2011 15:10

Seria una veritable llàstima, que no s´hagin pogut fer afotacions varies del 5000 per la línia 4 :D
Pd: seria maco veure els frotacaires afotant 5000´s a la 4 :x
Salut!



Avatar de l’usuari
122-042-132
N9
N9
Entrades: 1631
Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)

Entrada Autor: 122-042-132 » Dissabte 13/08/2011 18:24

El LLOP ha escrit:No, el motiu del pas del tren per totes les línies (-L1 òbviament) correspon al muntatge dels equips per fer els mesuraments, ja que es preferible aprofitar, ara que es pot, fer passar un tren per les diferents línies a haver de muntar i desmuntar tots els equips en un tren de cada línia.
Moltes gràcies El Llop. Salut!



ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 726
Ubicació: Horta L5

Entrada Autor: ferroviario_catalan » Dimarts 07/04/2020 0:08

No es van poder fer fotos?


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”