Reforma de la sèrie 2000

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
victorromo99
N5
N5
Entrades: 112

Reforma de la sèrie 2000

Entrada Autor: victorromo99 » Divendres 05/12/2014 23:24

Hola, aquesta nit he vist una foto on surt una unitat de la sèrie 2000 a un camió góndola a Vilapicina
La foto: https://m.flickr.com/#/photos/miniautob ... 765757908/



davida
N9
N9
Entrades: 1793
Contacta:

Entrada Autor: davida » Dissabte 06/12/2014 9:18

El 2000 son de entre el 1992 i el 1997 (el 1992 eren Mc R Mc i el 1997 van pasar a Mc M R M Mc). Per tant ja els toca la reforma de la meitat de la vida util.



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dissabte 06/12/2014 10:11

Entenc que vols dir que ja els toca Gran Reparació, no?, però no pas necessàriament "reforma".

M'explico: els 3000 i 4000 els van reformar fortament pel que fa a interiorsme, per una banda, i a la pròpia configuració de "cotxes separats" a "intercomunicats amb la limitació de les cabines intermitges", per una altra (el "restyling" dels testers ja entenc que és un detall estètic que pot agradar més o menys, però superflu en tot cas)

En el cas dels 2000, una de les dues coses és òbviament innecessària (inaplicable, més aviat), perquè ja és un tren continu. L'altra (reforma de l'interior) penseu que seria necessària? A mi em faria llàstima, ja que els 2000 i 2100 em semblen molt més còmodes que els 3000 i 4000 reformats, però malauradament sospito que serà difícil que se n'escapin. Massa importància, continua tenint la "imatge de nou".


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dissabte 06/12/2014 11:53

Fran-Ikarus ha escrit:Entenc que vols dir que ja els toca Gran Reparació, no?, però no pas necessàriament "reforma".

M'explico: els 3000 i 4000 els van reformar fortament pel que fa a interiorsme, per una banda, i a la pròpia configuració de "cotxes separats" a "intercomunicats amb la limitació de les cabines intermitges", per una altra (el "restyling" dels testers ja entenc que és un detall estètic que pot agradar més o menys, però superflu en tot cas)

En el cas dels 2000, una de les dues coses és òbviament innecessària (inaplicable, més aviat), perquè ja és un tren continu. L'altra (reforma de l'interior) penseu que seria necessària? A mi em faria llàstima, ja que els 2000 i 2100 em semblen molt més còmodes que els 3000 i 4000 reformats, però malauradament sospito que serà difícil que se n'escapin. Massa importància, continua tenint la "imatge de nou".
El que cal de veritat es un sanejament del tren tant per dins com per fora. Jo no crec que sigui necessari fer cap tipus de reforma, però si deixar-lo com nou.
Espero que deixin el tren ben blanc, espero.... :'( :'(


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dissabte 06/12/2014 15:23

Jo tinc prou coll avall que el tren deixarà de ser tot blanc...


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 726
Ubicació: Horta L5

Entrada Autor: ferroviario_catalan » Dissabte 06/12/2014 15:33

De cuando es la foto?


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 726
Ubicació: Horta L5

Entrada Autor: ferroviario_catalan » Dimecres 09/09/2015 8:03

Alguien sabe para cuando está prevista la entrega de la primer 2000 reformada? Ya hace mucho tiempo que se la llevaron y no hay noticias de ella...


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 09/09/2015 11:02

Abans hauríem de saber si el van portar a reformar a Tradinsa o si ho fa la mateixa TMB.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 09/09/2015 12:32

Ja tenim resposta de l'Oriol Pàmies (això és eficiència! :D ):
Oriol Pàmies ha escrit:En efecte s’està reformant el primer tren 2000, com vam explicar aquí http://horapunta.tmb.cat/seccio/mon-met ... serie-2000

Com que és el prototip que servirà de referència a la reforma de tota la sèrie, la feina s’alllargarà encara uns mesos. No comptem que estigui enllestit fins a final d’any, després es faran proves i tornarà a la línia.



Avatar de l’usuari
Renfe445  
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dimecres 09/09/2015 12:43

metring ha escrit:Ja tenim resposta de l'Oriol Pàmies (això és eficiència! :D ):
Oriol Pàmies ha escrit:En efecte s’està reformant el primer tren 2000, com vam explicar aquí http://horapunta.tmb.cat/seccio/mon-met ... serie-2000

Com que és el prototip que servirà de referència a la reforma de tota la sèrie, la feina s’alllargarà encara uns mesos. No comptem que estigui enllestit fins a final d’any, després es faran proves i tornarà a la línia.
Pues como hagan la misma jugarreta...

Hay unificaciones que hacen daño físico al cuerpo.



Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimecres 09/09/2015 14:58

Això vol dir que no seran com els 3000? :nose

Jo ja feia un parell de mesos que em preguntava que havia passat amb el tren, com a mínim encara es poden gaudir de cinc trens amb seients normals i de color blanc al frontal!


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimecres 09/09/2015 15:12

Idèntics segur que no, perquè les "rampes" de la zona anexa als anells d'intercomunicació no caldrà (per exemple)


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimecres 09/09/2015 16:23

Fran-Ikarus ha escrit:Idèntics segur que no, perquè les "rampes" de la zona anexa als anells d'intercomunicació no caldrà (per exemple)
Ja hi comptava, però tampoc pensava que calgués un prototip per no tenir un desnivell. Tota la resta si fa no fa anirà igual, per si fos poc el tren ja està adaptat a PMR. En fi, aviam que passa.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Markitus
N4
N4
Entrades: 48
Ubicació: Sant Andreu de Palomar

Entrada Autor: Markitus » Dimarts 29/12/2015 13:19

Ahir a la tarda, cap a quarts de sis, vaig veure un camió amb un cotxe de la sèrie 2000 baixant pel carrer Lepant a l'altura de Gran Via, on hi ha la Plaça Monumental. El vaig veure de lluny i no em va donar temps de fer foto. Quantes unitats han marxat ja? Dues?

I una altra pregunta: per on han tret aquest tren a la superfície perquè hagi de passar per aquella zona? No els treien per Vilapicina? :?

PD: No, no és una innocentada :)



Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimarts 29/12/2015 13:31

Markitus ha escrit:Ahir a la tarda, cap a quarts de sis, vaig veure un camió amb un cotxe de la sèrie 2000 baixant pel carrer Lepant a l'altura de Gran Via, on hi ha la Plaça Monumental. El vaig veure de lluny i no em va donar temps de fer foto. Quantes unitats han marxat ja? Dues?

I una altra pregunta: per on han tret aquest tren a la superfície perquè hagi de passar per aquella zona? No els treien per Vilapicina? :?

PD: No, no és una innocentada :)
En teoria la 2001-2004 porta tot un any fora, si se n'han endut una, la primera ja l'hauran portat, suposo. Sobre la zona que esmentes, si baixava per Lepant, deu haver sortit per la cotxera de Sant Genís, que recordem que te una via per entrar i treure material a la vía pública però rarament s'utilitza doncs usualment entren i treuen el material per Vilapicina o el Triangle Ferroviari.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Markitus
N4
N4
Entrades: 48
Ubicació: Sant Andreu de Palomar

Entrada Autor: Markitus » Dimarts 29/12/2015 13:58

Miquel ha escrit:En teoria la 2001-2004 porta tot un any fora, si se n'han endut una, la primera ja l'hauran portat, suposo. Sobre la zona que esmentes, si baixava per Lepant, deu haver sortit per la cotxera de Sant Genís, que recordem que te una via per entrar i treure material a la vía pública però rarament s'utilitza doncs usualment entren i treuen el material per Vilapicina o el Triangle Ferroviari.
:o :o :o

Ja intuïa que vindria de Sant Genís, però em costa imaginar un camió d'aquests passant pel túnel de la Rovira i agafant la forta baixada del carrer Lepant entre Ronda Guinardó i Travessera de Gràcia (que és l'única ruta imaginable per creuar el Carmel sense fer una volta de mil dimonis). Visc just allà i em sembla tot un repte! :martell1



Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2373
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dimarts 29/12/2015 14:22

Miquel ha escrit:deu haver sortit per la cotxera de Sant Genís, que recordem que te una via per entrar i treure material a la vía pública però rarament s'utilitza
[off-topic]
Hi ha una via que surt a la superfície? És a dir, una via que comença a la superfície i baixa fins al nivell de la cotxera? El mateix pregunto per al Triangle i per Vilapicina. Són vies que arriben a la superfície, o és algun tipus de fossar des d'on s'eleven els cotxes amb alguna grua o ascensor?


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
Renfe445  
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dimarts 29/12/2015 15:25

Adolescent barceloní ha escrit:
Miquel ha escrit:deu haver sortit per la cotxera de Sant Genís, que recordem que te una via per entrar i treure material a la vía pública però rarament s'utilitza
[off-topic]
Hi ha una via que surt a la superfície? És a dir, una via que comença a la superfície i baixa fins al nivell de la cotxera? El mateix pregunto per al Triangle i per Vilapicina. Són vies que arriben a la superfície, o és algun tipus de fossar des d'on s'eleven els cotxes amb alguna grua o ascensor?
Creo que el Triangle es semisoterrado, hay una parte descubierta en forma de trinchera, segun lo que vi en una fotografía. ¿Es cierto?

Vilapicina en un spot de promoción de los entonces nuevos 5000 se veían como entraban en la cochera.



Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimarts 29/12/2015 17:03

Renfe445 ha escrit:
Adolescent barceloní ha escrit:
Miquel ha escrit:deu haver sortit per la cotxera de Sant Genís, que recordem que te una via per entrar i treure material a la vía pública però rarament s'utilitza
[off-topic]
Hi ha una via que surt a la superfície? És a dir, una via que comença a la superfície i baixa fins al nivell de la cotxera? El mateix pregunto per al Triangle i per Vilapicina. Són vies que arriben a la superfície, o és algun tipus de fossar des d'on s'eleven els cotxes amb alguna grua o ascensor?
Creo que el Triangle es semisoterrado, hay una parte descubierta en forma de trinchera, segun lo que vi en una fotografía. ¿Es cierto?

Vilapicina en un spot de promoción de los entonces nuevos 5000 se veían como entraban en la cochera.
A Triangle hi ha una rampa per baixar al nivell de vies. I si, es semisoterrada en trinxera, igual que les vies d'Adif, tot i que un pis per sota en aquest cas.

A Vilapicina, a causa del desnivell, les cotxeres són a nivell de carrer i integrament cobertes, tot i que pel costat estació crec que ja és on inicia el túnel pròpiament dit, algú que s'hi hagi passejat per dins et podria ajudar. Al pati de la cotxera (cantó Virrei Amat), hi ha una plataforma giratòria per encarar els trens de vertical (cotxera) a horitzontal (preparat per carregar i sortir al Passeig per la porta).

A Sant Genís, també a causa del desnivell, les cotxeres de L3 són a nivell de carrer (Basses d'Horta), i hi ha una vía que surt al carrer per fora dels murs de la cotxera, de fet pots estar-hi al damunt tranquilament. https://www.google.es/maps/@41.4253097, ... 312!8i6656

Aquesta via connecta amb la via 10, i posteriorment amb tot el feix de sortida pel costat Penitents. Sota el carrer, hi ha el dipòsit de L5, aquest sí, soterrat.


El metro de Barcelona amb motoristes!

ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 726
Ubicació: Horta L5

Entrada Autor: ferroviario_catalan » Dimarts 29/12/2015 21:32

Que raro que el primer 2000 reformado haya llegado y no lo haya visto nadie de nosotros... Y más aún me extraña que sin haber llegado de hayan llevado otro... Se supone que es un "prototipo" y debe "homologarse" y entrar en servicio comercial y una vez realizado ese proceso, pueden proceder a la reforma de los posteriores... Pero vamos, TMB sabrá... Yo soy usuario diario de L3, si veo el nuevo 2000 avisare ;)


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”