Nous trens per a la Línia de La Pobla

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Re: Nous trens per a la Línia de La Pobla

Entrada Autor: Miquel » Dilluns 08/08/2016 13:04

Nono, comprar-li, no llogar-lo.

Si FGC hagués comprat tres o quatre 592 quan va obtenir el trasspas, no s'hagués pagat el que s'ha pagat de lloguer. Però ja sabem que li era més rentable a Renfe, després aquests no tenen gaires problemes per vendre-les a Portugal :roll:

Clar està, un cop comprat el nou material, l'assenyat eren 3 trens i no dos.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dilluns 08/08/2016 13:11

Miquel ha escrit:Nono, comprar-li, no llogar-lo.

Si FGC hagués comprat tres o quatre 592 quan va obtenir el trasspas, no s'hagués pagat el que s'ha pagat de lloguer. Però ja sabem que li era més rentable a Renfe, després aquests no tenen gaires problemes per vendre-les a Portugal :roll:

Clar està, un cop comprat el nou material, l'assenyat eren 3 trens i no dos.
Jo els 592 en la meva opinió els veia massa grans per la línia de La Pobla. A nivell d'aficionat et podria dir-te que són molt bonics sobretot de cara a les fotos i tot això. Però des d'una altra òptica per una línia de baixa densitat no són massa aptes. Ha fet bé FGC en comprar els GTW, perquè Stadler té una tradició des de fa anys en dissenyar trens en línies de baixa densitat arreu d'Europa, i penso que han encertat en triar un tren com aquest, ja que s'adapta perfectament a les característiques de la línia. El problema és que no hagin fet abans, molt abans...



Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dilluns 08/08/2016 13:29

Renfe451 ha escrit:
Miquel ha escrit:Nono, comprar-li, no llogar-lo.

Si FGC hagués comprat tres o quatre 592 quan va obtenir el trasspas, no s'hagués pagat el que s'ha pagat de lloguer. Però ja sabem que li era més rentable a Renfe, després aquests no tenen gaires problemes per vendre-les a Portugal :roll:

Clar està, un cop comprat el nou material, l'assenyat eren 3 trens i no dos.
Jo els 592 en la meva opinió els veia massa grans per la línia de La Pobla. A nivell d'aficionat et podria dir-te que són molt bonics sobretot de cara a les fotos i tot això. Però des d'una altra òptica per una línia de baixa densitat no són massa aptes. Ha fet bé FGC en comprar els GTW, perquè Stadler té una tradició des de fa anys en dissenyar trens en línies de baixa densitat arreu d'Europa, i penso que han encertat en triar un tren com aquest, ja que s'adapta perfectament a les característiques de la línia. El problema és que no hagin fet abans, molt abans...
Qui diu un 592, diu un parell de 596, que aquests també van estar circulant un temps.

El que vull referir-me, es que FGC havia de tenir un tercer tren, ja fos per la compra d'un 592 o 596 a Renfe per tenir-lo de reserva o un tercer 331. FGC hauria d'haver estat previsora fent una de les dos.


El metro de Barcelona amb motoristes!

komatek
N5
N5
Entrades: 86

Entrada Autor: komatek » Dilluns 08/08/2016 13:59

Tampoc sabem les condicions que calia complir per ampliar una comanda existent, potser 3 a Stadler no li interessava i 2 sí. Més vendes no vol dir més negoci per a una empresa



albe6
N8
N8
Entrades: 1035
Ubicació: Almacelles (Lleida)

Entrada Autor: albe6 » Dilluns 08/08/2016 14:50

I el Atómico? Encara ronda per aquí.
No m'extranyaria que sigui el tren de reserva; sobretot que ara s'han posat en marxa més combinats en un únic bitllet (tots els destins possibles d'AV/LD des de Lleida)

Té unes necessitats de manteniment una mica diferents i superiors respecte a la resta de Supermans, el que fa que no sigui el millor candidat per anar a Portugal llogat a CP.
Segurament sigui el preservat de la sèrie, quan n'arribi el moment.



Avatar de l’usuari
Danilleida
N7
N7
Entrades: 578
Ubicació: 6 Mercat Bordeta - Arnau de vilanova... 7 costa Magraners - av.st. Pere / Seca.

Entrada Autor: Danilleida » Dilluns 08/08/2016 15:31

albe6 ha escrit:I el Atómico? Encara ronda per aquí.
No m'extranyaria que sigui el tren de reserva; sobretot que ara s'han posat en marxa més combinats en un únic bitllet (tots els destins possibles d'AV/LD des de Lleida)

Té unes necessitats de manteniment una mica diferents i superiors respecte a la resta de Supermans, el que fa que no sigui el millor candidat per anar a Portugal llogat a CP.
Segurament sigui el preservat de la sèrie, quan n'arribi el moment.
Els atomico va marxar acoplat al altre 592... vaig veure un parell de fotos que va fer un amic el dilluns dia 25



Avatar de l’usuari
fgc113
N8
N8
Entrades: 1033
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

Entrada Autor: fgc113 » Dilluns 08/08/2016 16:57

L'Atómico el vaig veure al dipòsit de València el 29 de juliol.


Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.

Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dilluns 08/08/2016 17:24

Com bé ha dit fgc113, l'Atómico es troba ara mateix a València. Fa poc que hi va arribar, per les darreres imatges que he pogut veure diria que està fent els Xàtiva-Alcoi.



Avatar de l’usuari
Danilleida
N7
N7
Entrades: 578
Ubicació: 6 Mercat Bordeta - Arnau de vilanova... 7 costa Magraners - av.st. Pere / Seca.

Entrada Autor: Danilleida » Dilluns 08/08/2016 19:02

Renfe451 ha escrit:Com bé ha dit fgc113, l'Atómico es troba ara mateix a València. Fa poc que hi va arribar, per les darreres imatges que he pogut veure diria que està fent els Xàtiva-Alcoi.
I el altre 592 on esta?? Portugal?? Valencia??



Avatar de l’usuari
fgc113
N8
N8
Entrades: 1033
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

Entrada Autor: fgc113 » Dilluns 08/08/2016 20:36

Danilleida ha escrit:
Renfe451 ha escrit:Com bé ha dit fgc113, l'Atómico es troba ara mateix a València. Fa poc que hi va arribar, per les darreres imatges que he pogut veure diria que està fent els Xàtiva-Alcoi.
I el altre 592 on esta?? Portugal?? Valencia??
Crec que a Portugal, però segur que algun foraire t'ho podrà confirmar.


Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimarts 09/08/2016 19:58

El que és evident és que el dia que falli un dels dos FGC té un problema.
Encara que tots sabem la solució que donaran: autobús. Però aleshores, si aquesta és la mentalitat que tenen, un es pregunta per què no han posat directament autobusos deixant la línia exclusivament per a serveis turístics.



Avatar de l’usuari
122-042-132
N9
N9
Entrades: 1631
Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)

Entrada Autor: 122-042-132 » Dimarts 28/03/2017 16:21

dcta108.jpg
Denton, Tx. 16-07-2015, foto de Don Ross
dcta108.jpg (55.17 KiB) Visualitzat 12731 cops
Fa un cert temps vaig pujar un parell de fotos del germà bessó dels nostres Stadler de la línia de La Pobla, el d'Austin, TX; ara penjo dues fotos de l'altre germà bessó, també a Texas, a la ciutat de Denton, al nord de Dallas. Connecta el final del Tram (Light rail) de Dallas amb la ciutat de Denton a uns 30 Qm de Dallas. Salut!
Fitxers adjunts
dcta111.jpg
Denton, Tx. 16-07-2015, foto de Don Ross
dcta111.jpg (51.79 KiB) Visualitzat 12731 cops



Avatar de l’usuari
bigcoaster
N8
N8
Entrades: 953

Entrada Autor: bigcoaster » Dimarts 28/03/2017 22:07

M'agraden més com els han pintat aqui! :llengua


This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.

Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Divendres 04/08/2017 21:48

Recupero el fil per informar-vos que FGC per fi comprarà a Stadler Rail una tercera unitat de la sèrie 331. En l'entrevista que li vam realitzar al president d'FGC, Enric Ticó per a Trenpassió (que ho podeu consultar sencera aquí), ens va confirmar que en un termini d'entre un any i mig i dos, la tindrem operant per la línia. Per tant, habemus 331.03 i en breu s'acabarà de posar servei de busos substitoris cada cop que hi ha revisió o avaria.



David.F.C.M.B.1000
N6
N6
Entrades: 293
Ubicació: barcelona

Entrada Autor: David.F.C.M.B.1000 » Divendres 04/08/2017 22:04

Renfe451 ha escrit:Recupero el fil per informar-vos que FGC per fi comprarà a Stadler Rail una tercera unitat de la sèrie 331. En l'entrevista que li vam realitzar al president d'FGC, Enric Ticó per a Trenpassió (que ho podeu consultar sencera aquí), ens va confirmar que en un termini d'entre un any i mig i dos, la tindrem operant per la línia. Per tant, habemus 331.03 i en breu s'acabarà de posar servei de busos substitoris cada cop que hi ha revisió o avaria.
Lo de comprar un 3r tren lo tendrian que haver hecho desde el principio cuando se compraron los otros dos, porque esto es de logica, porque si uno se averia o tiene que pasar la revision o lo que sea solo quedaria 1 tren y no se podria hacer la linea... Luego lo hace renfe y :blah, pero claro ahora son FGC y no pasa nada...

y cuando pasaron la revicion los dos trenes en vez de poner buses de substitucion podrian haverle alquilado los 592 a renfe por un tiempo mientras pasaban la revision.



victorromo99
N5
N5
Entrades: 112

Entrada Autor: victorromo99 » Divendres 04/08/2017 23:23

La pega es que alquilar trenes a Renfe no sale muy barato que digamos. :cop



albe6
N8
N8
Entrades: 1035
Ubicació: Almacelles (Lleida)

Entrada Autor: albe6 » Dissabte 05/08/2017 0:22

No solo se hubiera que haber alquilado trenes, también los conductores. Sale más barato poner autobús.
El personal de FGC solo está habilitado para las 331.

De lo que hace dias que no se dice nada es de los futuros talleres en Balaguer. Tenemos novedades o seguiran yendo a Erion / ARMF una buena temporada?



Intercanviador
N4
N4
Entrades: 57

Entrada Autor: Intercanviador » Dissabte 05/08/2017 9:52

Gran notícia això de la tercera unitat, tot i què ens anem al 2019. Considerant els terminis i que són gairebé 100 qms de línia, crec que encara faran curt i què l'ideal hauria de ser 4 ó 5 trens dels quals dos amb capacitat ampliada (tres cotxes). Donant per descomptat que cal fer algun lloc d'encreuament més.



Avatar de l’usuari
ortegote
N8
N8
Entrades: 1231
Ubicació: a prop d' ADIF
Contacta:

Entrada Autor: ortegote » Dissabte 05/08/2017 11:51

albe6 ha escrit:No solo se hubiera que haber alquilado trenes, también los conductores. Sale más barato poner autobús.
El personal de FGC solo está habilitado para las 331.

De lo que hace dias que no se dice nada es de los futuros talleres en Balaguer. Tenemos novedades o seguiran yendo a Erion / ARMF una buena temporada?
Tambe es parlava de l'idea de fer-los a Tremp, potser estan en negociacions amb els municipis per arrribar a un acord i fer-se mal politicament parlant.
Salutacions.



albe6
N8
N8
Entrades: 1035
Ubicació: Almacelles (Lleida)

Entrada Autor: albe6 » Dissabte 05/08/2017 12:20

Em sembla recordar que ja s'havia decidit que anaven a uns terrenys propers a l'antiga paperera Inpacsa, a Balaguer



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”