Metro TMB: Sèries 7000 i 8000

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon

Què us semblen els trens que apareixen als renders?

Espero que siguin iguals, m'encanten!!
18
55%
Espero que no siguin exactament així, que canviïn alguna cosa
7
21%
Lletjos de nassos!
3
9%
Falta interiorisme Ikea, sala de descans...
4
12%
Altres (expliqueu)
1
3%
 
Vots totals: 33
Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Re: Nous trens per substituïr 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000

Entrada Autor: wefer » Dimecres 07/09/2022 17:40

Sí que és veritat que aquest problema ha sigut present des que els trens van equipar l'AA, però la falta de manteniment és possible que ara les faci més freqüents.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 08/09/2022 21:37




Avatar de l’usuari
122-042-132
N9
N9
Entrades: 1631
Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)

Entrada Autor: 122-042-132 » Dimecres 14/12/2022 14:53

Sembla que hi ha problemes de gàlib en els nous trens de les sèries 7000 i 8000, i això està allargant la seva posada en marxa. Cal fer petits ajustos en alguns túnels i estacions. Sembla que son els estreps. Potser caldrà canvia'ls. Això és desprèn d'una noticia apareguda el 12 de desembre a El Periòdico. No faig comentàris, doncs serien força gruixuts. Una, perdoneu, cagada monumental, Salut!



ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 726
Ubicació: Horta L5

Entrada Autor: ferroviario_catalan » Dimecres 14/12/2022 19:46

Para 2024… 😂😂😂 increíble! Donde se puede leer la noticia que comentas? La he estado buscando pero ni rastro…


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 14/12/2022 20:33




davida
N9
N9
Entrades: 1793
Contacta:

Entrada Autor: davida » Dimecres 14/12/2022 21:36

Encara tornaran a circular els 100 que son tan amples com els 8000 🤣🤣🤣🤣🤣🤣😇



Avatar de l’usuari
bigcoaster
N8
N8
Entrades: 953

Entrada Autor: bigcoaster » Dijous 15/12/2022 9:18

Mira, així s'allarga una mica més la vida dels 3000-4000, que encara podien durar uns anyets més.


This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.

ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 726
Ubicació: Horta L5

Entrada Autor: ferroviario_catalan » Dijous 15/12/2022 21:44

Si los estribos son el problema, siempre pueden hacer estribos más estrechos (ahora que solo hay 4 fabricados al completo) y no modificar túneles y andenes… me parece que hay algo más que eso.
Me han comentado que, el ATP da muchos problemas, igual ni han empezado a probar el ATO… y si están en este punto aún, imaginar la de pruebas que quedan…
Total, lo de los estribos me parece un mal menor, usado como gran excusa.


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Divendres 16/12/2022 18:10

ferroviario_catalan ha escrit:
Dijous 15/12/2022 21:44
Si los estribos son el problema, siempre pueden hacer estribos más estrechos (ahora que solo hay 4 fabricados al completo) y no modificar túneles y andenes… me parece que hay algo más que eso.
Me han comentado que, el ATP da muchos problemas, igual ni han empezado a probar el ATO… y si están en este punto aún, imaginar la de pruebas que quedan…
Total, lo de los estribos me parece un mal menor, usado como gran excusa.
Es que no són només els estreps, si no que el tren ha rascat amb diferents elements de la infraestructura, per això cal anant fent modificacions per a que no n'hi hagi (i de fet, se n'han fet).


El metro de Barcelona amb motoristes!

xergi
N3
N3
Entrades: 33

Entrada Autor: xergi » Dilluns 13/02/2023 22:28

Sabeu com va aquest tema?



Avatar de l’usuari
M1171-M1172-M1169...
N6
N6
Entrades: 269
Ubicació: Esperant al M1171-M1172--M1169-R1418-M1170

Entrada Autor: M1171-M1172-M1169... » Dilluns 13/02/2023 23:39

Es deuen haver oblidat que la part ex-GMB té un gàlib més petit que la resta de la xarxa, i potser és per això. Lo dels 8000 no s'entén, però jo també m'apunto per veure els 100 un altre cop.
Sandy


Atenció! Atención! Attention!
És perillós abocar-se.
Es peligroso asomarse
Do not lean out of the windows

xergi
N3
N3
Entrades: 33

Entrada Autor: xergi » Divendres 24/02/2023 16:52




Avatar de l’usuari
Sèrie EV-E801
N5
N5
Entrades: 99

Entrada Autor: Sèrie EV-E801 » Divendres 24/02/2023 18:44

Bona tarda,
A la notícia, no hi diu res amb referència als problemes de gàlib. Ja s'han resolt? Si els volen posar en servei en poques setmanes (aka abans de les eleccions) vol dir que totes les actuacions ja s'han fet.

Per cert, els infinitius no porten dièresi, així que si algun administrador pogués treure-la del títol faria un favor al català.
Moltes gràcies


:riure

Avatar de l’usuari
122-042-132
N9
N9
Entrades: 1631
Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)

Entrada Autor: 122-042-132 » Divendres 24/02/2023 22:37

M1171-M1172-M1169... ha escrit:
Dilluns 13/02/2023 23:39
Es deuen haver oblidat que la part ex-GMB té un gàlib més petit que la resta de la xarxa, i potser és per això. Lo dels 8000 no s'entén, però jo també m'apunto per veure els 100 un altre cop.
Sandy
Quan és va procedir a la connexió de les línies III i IIIb, i calia fer passar els 1100, per la nova línia 3, és va produir una important intervenció en túnels i andanes de l'antic Gran Metro, per adaptar el gàlib als standars de les línies d'ample UIC. Estem parlant al voltant de l'any 1982. Salut!



Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dissabte 25/02/2023 11:04

Sèrie EV-E801 ha escrit:
Divendres 24/02/2023 18:44
Bona tarda,
A la notícia, no hi diu res amb referència als problemes de gàlib. Ja s'han resolt? Si els volen posar en servei en poques setmanes (aka abans de les eleccions) vol dir que totes les actuacions ja s'han fet.

Per cert, els infinitius no porten dièresi, així que si algun administrador pogués treure-la del títol faria un favor al català.
Moltes gràcies

Aviam, jo segons tinc entès només calia ajustar elements que amb els anys, aprofitant el gàlib de 3000 i 5000, s'havien posat dins el recorregut. Ara pel que sembla ja fan formacions a motoristes, així que suposo que aviat els veurem ja de dia fent marxes en blanc!


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Sèrie EV-E801
N5
N5
Entrades: 99

Entrada Autor: Sèrie EV-E801 » Dissabte 25/02/2023 16:04

Gràcies!


:riure

ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 726
Ubicació: Horta L5

Entrada Autor: ferroviario_catalan » Dilluns 27/02/2023 21:31

Pues ya mismito están los 7000 en marcha!!!!!


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

xergi
N3
N3
Entrades: 33

Entrada Autor: xergi » Dimecres 01/03/2023 22:43

TMB retira cables dels túnels perquè els nous combois passen fregant les parets.
https://www.totbarcelona.cat/mobilitat/ ... ts-320332/



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 03/03/2023 17:25




ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 726
Ubicació: Horta L5

Entrada Autor: ferroviario_catalan » Dissabte 04/03/2023 10:12

9ª unidad entregada? Bueno, 8 seguro, no tengo constancia que la primera siga en Francia o ya esté aquí, de todos modos, no sé dónde acumularán tantas unidades. Han habido como 6 fechas de puesta en servicio. La última, era este lunes día 6, pero por agenda política se ha aplazado…


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”