La sèrie 211, marginada
La sèrie 211, marginada
Hola!
Avui, anant a buscar la xicota, he vist una colla de 211 a Sant Boi (no he tingut temps de veure quants n'hi havia exactament, però posaria la mà al foc que com a mínim hi havia unes sis unitats); aquests 211 estaven aparcats a les vies mortes de l'estació...Voldria preguntar si algú en sap el motiu. Ja fa temps que va sorgir aquest tema, però voleu dir que veritablement FGC vol desfer-se d'aquesta sèrie? No li dona gaire ús, últimament...I sobretot des de l'arribada de l'última fornada de 213...
Bé, si algú pot dir alguna cosa al respecte...
Salut!
Avui, anant a buscar la xicota, he vist una colla de 211 a Sant Boi (no he tingut temps de veure quants n'hi havia exactament, però posaria la mà al foc que com a mínim hi havia unes sis unitats); aquests 211 estaven aparcats a les vies mortes de l'estació...Voldria preguntar si algú en sap el motiu. Ja fa temps que va sorgir aquest tema, però voleu dir que veritablement FGC vol desfer-se d'aquesta sèrie? No li dona gaire ús, últimament...I sobretot des de l'arribada de l'última fornada de 213...
Bé, si algú pot dir alguna cosa al respecte...
Salut!
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Aquets matí un servidor i Aarongilp hem vist aquestes unitats i com a mínim hem pogut concretar que estàven allà 7 de les 10 unitats. La resta es trobàven a Martorell.
Això pinta bastant malament. Desguassar no crec, pero si que posiblement no tornarán a prestar servei comercial normal i corrent.
Salut.-
Això pinta bastant malament. Desguassar no crec, pero si que posiblement no tornarán a prestar servei comercial normal i corrent.
Salut.-
Les 211, o tenen una utilitat concreta, o millor que es venguin. Sino quan en vulguin fer alguna cosa es trobaran que estan avariades, i/o costaran cèntims de mantenir només per tenir-les allà apartades.
Dos qüestions:
1.- Tan sobrada va de material FGC que pot prescindir d'aquestes unitats? Que posin més unitats en doble, que hi han hores que van prou justos de capacitat. Estic cansat d'anar ensardinat en el tram Sant Boi - Plaça Espanya.
2.- Si no les volen, per què no les venen a FEVE, que prou necessitats estan a més que seria un atractiu més pels aficionats
1.- Tan sobrada va de material FGC que pot prescindir d'aquestes unitats? Que posin més unitats en doble, que hi han hores que van prou justos de capacitat. Estic cansat d'anar ensardinat en el tram Sant Boi - Plaça Espanya.
2.- Si no les volen, per què no les venen a FEVE, que prou necessitats estan a més que seria un atractiu més pels aficionats
Yo me huelo que las guardan para los metros comarcales famosos. Las 213 quedarán para los servicios desde Barcelona y las 211 no. Claro que no se cuántos trenes hay de cada clase, pero bueno. Si esto pasara, a UT le da algo...
-
- N10
- Entrades: 3191
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Tinc entès que les 211 tenen molts problemes al ramal d'Igualada.
alexbn ha escrit:Yo me huelo que las guardan para los metros comarcales famosos. Las 213 quedarán para los servicios desde Barcelona y las 211 no. Claro que no se cuántos trenes hay de cada clase, pero bueno. Si esto pasara, a UT le da algo...
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
Si pero es un bon numero de trens per donar servei al metro comarcal del bages, on no tenen problemesliniadelRipollés ha escrit:Tinc entès que les 211 tenen molts problemes al ramal d'Igualada.
Quins problemes tenen? Si abans ja hi circulaven, no? (entre la posada en marxa de l'electrificació i l'arribada de les 213)liniadelRipollés ha escrit:Tinc entès que les 211 tenen molts problemes al ramal d'Igualada.
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Jo crec més plausible que les 213 es quedin fent els serveis de metro comarcal i les 211 tornin a córrer com a serveis L8 a Barcelona, si és que mai tornen a córrer. Cal recordar que aquestes unitats són les úniques no accessibles a PMR de tot el parc mòbil de FGC a les comarques de Barcelona, per la qual cosa l'impacte de col·locar-les a la part alta de les línies és més perjudicial per al viatger, doncs el temps d'espera pel següent tren sempre serà major que a l'àrea metropolitana de Barcelona.
-
- N10
- Entrades: 3191
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Amb viatgers mai, i només em consta un únic viatge de proves amb molts problemes.
aarongilp ha escrit:Quins problemes tenen? Si abans ja hi circulaven, no? (entre la posada en marxa de l'electrificació i l'arribada de les 213)liniadelRipollés ha escrit:Tinc entès que les 211 tenen molts problemes al ramal d'Igualada.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
-
- N9
- Entrades: 2158
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
- Contacta:
Jo sé que se n'havia fet algun que altre viatge pel ramal d'Igualada però tal com s'ha dit amb problemes i no feia l'horari.
Els 213, 8 primeres unitats, van entrar en servei simultàniament amb l'electrificació d'Igualada i de bon començament amb la idea de fer preferentment els serveis R5 i R6.
Els 213, 8 primeres unitats, van entrar en servei simultàniament amb l'electrificació d'Igualada i de bon començament amb la idea de fer preferentment els serveis R5 i R6.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
estant sense adaptar a PMR, crec que tard o d'hora estan condemnats a deixar de donar servei
Crec, doncs, vistes les circumstàncies, que seria millor deixar-les per als L8 i S7, ja que són els serveis més curts (no compto els S33 que igualment es farien amb les 211) i tenen molts més trens adaptats a PMR fent altres serveis.
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
A la web de Trenscat apareix un foto de l'any 2005 a pl.Espanya de la 211.09 a punt per fer un R6 en servei comercial. Potser han resolt els problemes que hi ha via en aquest ramal.
Salut!
Salut!
Aquest cas tot i posar R6 correspon a un dia en què estava tallada la línia entre El Palau i Martorell-Enllaç (ja que es feia el canvi de traçat cap a Martorell-Central) i per tant aquest tren sí que realitzava un servei R6 però només entre Pl.Espanya i El Palau, on s'havia de fer transbordament a un autobús substitutori i etc etc. La foto la vaig fer justament perquè encara que el tren no arribava a Igualada feia gràcia veure una 211 amb el rètol de R6... A més, que tot això era abans de que arribés el nou "pack" d'unitats 213, cap allà primers de maig.jn4519 ha escrit:A la web de Trenscat apareix un foto de l'any 2005 a pl.Espanya de la 211.09 a punt per fer un R6 en servei comercial. Potser han resolt els problemes que hi ha via en aquest ramal.
Salut!
La foto és aquesta per cert: http://www.trenscat.com/metrobaix/images/P050508001.jpg
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
Hola!
Dijous dia 4 de Maig,a les 22:00 hores ,un L8 fet per una 211.Vaig pujar en dirrecio Moli Nou 8em vaig baixar a L`Hospitalet) i estaven una mica mes deixats de la ma de deu que fa poc temps..la iluminacio es deficient,fa molt xivarri quan frena...
Bona nit!
Dijous dia 4 de Maig,a les 22:00 hores ,un L8 fet per una 211.Vaig pujar en dirrecio Moli Nou 8em vaig baixar a L`Hospitalet) i estaven una mica mes deixats de la ma de deu que fa poc temps..la iluminacio es deficient,fa molt xivarri quan frena...
Bona nit!
jo l'he vist com sempre, bona i longeva, la 211.03, fent un servei L8 ahir dia 4 de maig a les 9:10 a l'estació d'almeda, vaig fer una estació, ila vaig veure com sempre, cuidada i amb ganes de anys
En 2 intents expressos que he anat a FGC per agafar una 211, sempre a la tarda, i cap d'aquests 2 ha sigut satisfactòris.
Actualment 8 de les 10 211 es troben a Sant Boi en bon estat i vigijades per un VJ suposu que les 24h del dia. Per tant perill exterior no en tenen.
Ja de pas, com que veig que encara fan viatjes esporadics, proposo de fer un seguiment d'aquesta sèrie.
Salut.
Actualment 8 de les 10 211 es troben a Sant Boi en bon estat i vigijades per un VJ suposu que les 24h del dia. Per tant perill exterior no en tenen.
Ja de pas, com que veig que encara fan viatjes esporadics, proposo de fer un seguiment d'aquesta sèrie.
Salut.
En cambio, las 111 (sus hermanas en ancho UIC y más antiguas que las 211) siguen al pie de cañón y prestando muy buenos servicios
Saludos
Saludos
Perque les 111 estan més cuidades. Al vallès li donen més cuidats als trens, cada dia ls netejen, pero al llobregat... em fa ràbia