Sèrie 9000 en circulació!

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dijous 01/02/2007 12:20

:llengua Ja veig que he caigut a la trampa. :oops: Aixo em passa per no llegir els missatges amb mes deteniment. Pero bueno, bromes a part, hi ha seient o no hi ha seient?



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dijous 01/02/2007 13:10

Ecomobisostrans ha escrit:Pero bueno, bromes a part, hi ha seient o no hi ha seient?
Clar que hi és, home! De fet, també és ejectable, de manera que si el conductor veu que va a xocar, el pot apretar, i llavors el sostre s'obre automàticament, evidentment amb una mica d'angle perquè no s'estampi contra el tercer carril, i el conductor salva la pell.


;)


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 01/02/2007 13:11

Platanito, que has entrat en un bucle?

xD


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Divendres 02/02/2007 13:06

Platanito transgénico ha escrit:
Ecomobisostrans ha escrit:Pero bueno, bromes a part, hi ha seient o no hi ha seient?
Clar que hi és, home! De fet, també és ejectable, de manera que si el conductor veu que va a xocar, el pot apretar, i llavors el sostre s'obre automàticament, evidentment amb una mica d'angle perquè no s'estampi contra el tercer carril, i el conductor salva la pell.


;)
:martell2 :martell2 :martell2 :martell2 :martell2 :martell2 :martell2 :martell2 :boig :twisted: :llengua



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 12/02/2007 18:38

Fa cosa d'una hora, he agafat el 9009-9010-9503-9011-9012 (per cert, quan frena, sona com la trompa d'un elefant, en serio!!!), i he entrat en el cotxe 9010. Una de les portes no funcionava, i duïa la llumeta vermella, cosa que ja vaig comentar en un altre missatge, encesa per avisar que estava averiada. El problema? Que al estar sobre la porta, la gent no la veia , i tota l'estona entre ells s'anaven avisant de que no funcionava i no es podia sortir per aquesta. Trobo que la idea de la llum per avisar que una porta no funciona és bona, però la ubicació no és la correcta. Crec que s'havia d'haver instal·lat a la mateixa porta, o si no era possible, al costat, a una alçada fàcilment visible pels viatgers. Què en penseu?



Avatar de l’usuari
EUKibo
N9
N9
Entrades: 1321
Ubicació: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Entrada Autor: EUKibo » Dilluns 12/02/2007 18:56

El que vaig pensar al veure aquella lum primer va ser, quina tonteria, si les portes no acostumen a espatllarse (¬¬ ho vaig pensar abans que un parell de cops a la L1 als 4000 no s'obris be una de les portes) i si s'espatlles ves a saber com ho detectaria. Pero veient que el sistema si que funciona pues... XD el que tu dius metring (¬¬ abans hi posava Guigui) , que la gent "normal" XD que no es com nosaltres que ho inspeccionam tot de dalt a baix quan va a la porta per obrir el llum aquest no el veu, el podien haver integrat per exemple al boto, si esta en verd es que es pot obrir i si esta en vermell pampallugant es que no.
EUKibo l’ha editat per darrera vegada el dia: Dilluns 12/02/2007 19:24, en total s’ha editat 1 vegada.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 12/02/2007 19:02

Mmm, no sóc Guigui... xD xD xD



Avatar de l’usuari
EUKibo
N9
N9
Entrades: 1321
Ubicació: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Entrada Autor: EUKibo » Dilluns 12/02/2007 19:27

Sorry metring XDD
Esque despres de contestar tans missatges de foros diferents ja se'm va la xaveta jajajaja :pal



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 12/02/2007 19:30

Don't worry, jo també m'he confós en un missatge sobre el tema dels refugis, fa uns minuts :D
Però tens raó, com nosaltres som uns frikis, que mirem, regirem i olfategem tot d'un metro :) ens adonem d'aquestes coses, i l'idea de que la llum del botó per obrir la porta es posés en vermell, és molt bona!
El que no he vist és si es podia obrir la porta des de fora tampoc, ni si afora té llumetes, com a dins.



Avatar de l’usuari
EUKibo
N9
N9
Entrades: 1321
Ubicació: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Entrada Autor: EUKibo » Dilluns 12/02/2007 19:37

Ja m'hi fixaré demà que agafo la L2 ;)



jlr
N6
N6
Entrades: 176
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: jlr » Dimecres 28/02/2007 21:37

Hola,
Esta tarde he visto y me he subido en el coche 9036 en la línea 2, a las 17.15h aproximadamente, en Artigues Sant Adrià, dirección Paral·lel. El turno era el 214. Diría que hace pocos días que se ha estrenado, porque es el primer día que lo veo.
En el foro de José Mora se ha mencionado que hace unos días se ha visto el 9040 siendo transportado si no recuerdo mal hacia Triangle. No sé si es esta misma composición que he visto hoy o no.

Saludos,

Julio



Avatar de l’usuari
U-Bahn
N7
N7
Entrades: 570
Ubicació: A prop de "San Andrés Condal"

Entrada Autor: U-Bahn » Dissabte 17/03/2007 23:13

Ahir vaig pujar al meu primer 9000!
Va ser el 9001-9002-9501-9003-9004 i sencillament, m'ha encantat. El que m'ha agradat més ha sigut el gran diseny interior, el que menys, la manca d'insonorització. Cal a dir que l'unic soroll que destacava era el del motor i altres aparells, no feia soroll al frenar ni accelerar (l'únic soroll d'aquest tipus ha sigut als revolts dels voltants de Sagrada Família).
La meva nota: 9.



Avatar de l’usuari
EUKibo
N9
N9
Entrades: 1321
Ubicació: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Entrada Autor: EUKibo » Diumenge 18/03/2007 0:43

U-Bahn ha escrit: La meva nota: 9.
Jeje, 9 de nou, de 9000 o de L9? XDDDD

Jeje, pero es cert, son molt bons aquests trens, i les corbes de Sagrada Familia i el soroll que fa... Poc remei té... Imaginate-les amb un 1000 :x



Avatar de l’usuari
U-Bahn
N7
N7
Entrades: 570
Ubicació: A prop de "San Andrés Condal"

Entrada Autor: U-Bahn » Diumenge 18/03/2007 0:49

9 per les 9 unitats que hi ha. (O són 10?)
La veritat és que els 9000, en la meva opinió, estan molt ben fets, tot i el soroll. Per cert, el soroll que fa és soroll tipus Alstom barrejat amb soroll L2.



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Diumenge 18/03/2007 13:30

U-Bahn ha escrit:soroll L2
I pensar que a la inauguració ens la van vendre com la línia més silenciosa :|

(ho pateixo com a usuari assidu de la triple corba Encants-SF)



Avatar de l’usuari
U-Bahn
N7
N7
Entrades: 570
Ubicació: A prop de "San Andrés Condal"

Entrada Autor: U-Bahn » Diumenge 18/03/2007 16:47

Avui he tornat a pujar al 9001-9002-9501-9003-9004 i per res feia res de sorolls extranys ni d'elefant :D . Crec que fa més soroll un 2100 que un 9000.



jlr
N6
N6
Entrades: 176
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: jlr » Dijous 12/04/2007 0:33

Avui he vist el 9513 a la línia 2. Llavors ja hi ha, almenys, 13 9000.



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dimarts 05/06/2007 10:19

Hola,

:oops:

confesso que fins ahir no vaig veure un 9000. Bé, de fet, en vaig veure 3, incloent el 9054 en què hi vaig viatjar, i un 2100 amb quin ens vam creuar a mig túnel.

Sensacions: fa més soroll per fora que els 5000 (per dins no vaig copsar gaires diferències auditives). M'agrada més la seva llum groguenca, càlida, que la llum blanca blavosa de les CAFeteres de la L5. També m'agrada molt més el seu perfil amb aquell morro més arrodonit, i la distribució de les barres de sujecció, i la inclinació dels reposabraços, i el reposaculs també arrodonit...

Per contra, vist des de fora fa un efecte com que la caixa és molt baixa comparada amb el conjunt de la plataforma i els bogies.

Bé, ja només em queda tastar un Civia per estar al dia, a l'espera de la posada en servei de les 6000 de la L1 :)


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

jlr
N6
N6
Entrades: 176
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: jlr » Dimarts 05/06/2007 23:59

Avui he vist circulant el 9061-9062-9516-9063-9064. Deuen haver ja 16 unitats 9000.



Avatar de l’usuari
sortrens
N8
N8
Entrades: 765
Ubicació: BARCELONA (Catalunya)

Entrada Autor: sortrens » Divendres 15/06/2007 22:52

jlr ha escrit:Avui he vist circulant el 9061-9062-9516-9063-9064. Deuen haver ja 16 unitats 9000.
I per quan la sèrie 9000 a la L4?


Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!

Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”