Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23728
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 16/04/2007 18:05

metring ha escrit:Certament, a veure quan el treuen. El que he sentit és que potser no el reformin "gusanilment" tot sencer, sino tres per un canto i dos per un altre, per temes de motors.
Doncs per fer-ho a mitges, més val que no ho facin. Queda estèticament coix i perd bona part de l'avantatge de poder atravessar el comboi de punta a punta si arribes just per agafar el metro per un extrem però la teva sortida es troba a l'altre.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dilluns 16/04/2007 18:08

metring ha escrit:Certament, a veure quan el treuen. El que he sentit és que potser no el reformin "gusanilment" tot sencer, sino tres per un canto i dos per un altre, per temes de motors.
Correcte, les cabines es conserven. Si no, la reforma sortiria excessivament cara. És necessari conservar la configuració de dos unitats de tren MA-MB i MA-R-MB...Si no, sortiria més a compte comprar trens nous... ;)


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Alacreu
N4
N4
Entrades: 64
Ubicació: L'Hospitalet del Llobregat // BCN

Entrada Autor: Alacreu » Dijous 19/04/2007 12:19

M'acaben d'informar que segurament el primer 6000 arribarà entre el dia 7 i el dia 9 de Maig a la L1. Les meves fonts son de tota confiança, o sigui que d'aqui tres setmanes, a rastrejar la L1 com bojos!

Salutacions!



Avatar de l’usuari
faristol
N8
N8
Entrades: 769
Ubicació: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.

Entrada Autor: faristol » Dijous 19/04/2007 12:35

Ens tenen saturats!!! despres d'uns anys amb escases novetats al metro...APA...Tot a la vegada!!! esta be, pero es que. per dir-ho d'alguna forma anem de CU... que si mils que si 1100's que si 9000 que si 5000 que si 2100 a la 4 UFFF!!! pero ja esta be :D :D :D Es el que ens agrada, ara tocara fer peregrinatge a la LINIA 1...INTERESANT, MOLT INTERESANT....



Vox
N8
N8
Entrades: 1256
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Divendres 20/04/2007 23:36

Avui només he vist 2100 en el torn 414. La 2156 concretament.

Vox


I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.

Avatar de l’usuari
Denisuko
N7
N7
Entrades: 487
Ubicació: Buscant codis ATP
Contacta:

Entrada Autor: Denisuko » Dissabte 21/04/2007 0:24

Alacreu ha escrit:M'acaben d'informar que segurament el primer 6000 arribarà entre el dia 7 i el dia 9 de Maig a la L1. Les meves fonts son de tota confiança, o sigui que d'aqui tres setmanes, a rastrejar la L1 com bojos!

Salutacions!
Més d'un estarà per la zona on entren els trens a Sants per la nit per captar la primera arribada :)
(jo si es un dissabte segur que no)


Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es

Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dissabte 21/04/2007 16:44

Denisuko ha escrit:Més d'un estarà per la zona on entren els trens a Sants per la nit per captar la primera arribada :)
(jo si es un dissabte segur que no)
:sant


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dissabte 21/04/2007 18:32

Fonts diuen que seran encarrilades a Sabadell Sud i allà viatjarán per vies Adif fins Plaça Catalunya.

Salut.-



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dissabte 21/04/2007 21:05

Jordilar ha escrit:Fonts diuen que seran encarrilades a Sabadell Sud i allà viatjarán per vies Adif fins Plaça Catalunya.

Salut.-
Certament he vist moviment de furgonetes ADIF i vagons estranys aquests dies a Sabadell Sud.
Pere l’ha editat per darrera vegada el dia: Diumenge 22/04/2007 12:06, en total s’ha editat 1 vegada.



Avatar de l’usuari
Denisuko
N7
N7
Entrades: 487
Ubicació: Buscant codis ATP
Contacta:

Entrada Autor: Denisuko » Dimecres 25/04/2007 10:48

Hola
Fa uns dies em vaig passar per les cotxeres de Sant Genis i vaig veure un 3000 reformat en un estat molt i molt avançat. Que no us estrany que en menys d'un mes el vegeu circulant en proves o amb passatge a L3, esta quedant molt i molt maco ;)


Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es

Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....

Avatar de l’usuari
EUKibo
N9
N9
Entrades: 1321
Ubicació: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Entrada Autor: EUKibo » Dimecres 25/04/2007 10:59

Denisuko ha escrit:Hola
Fa uns dies em vaig passar per les cotxeres de Sant Genis i vaig veure un 3000 reformat en un estat molt i molt avançat. Que no us estrany que en menys d'un mes el vegeu circulant en proves o amb passatge a L3, esta quedant molt i molt maco ;)
:P Que be!
Jo el que tinc ganes es dels 4000 reformats, XD sempre han d'anar els "equivalents" de via normal abans, primer 5000 i després els 6000 d'ample ibèric, primer els 3000 reformats i després els 4000 reformats.

En tot cas això ja va bé per la reforma dels 4000, així agafen pràctica amb els 3000 i tot serà gairebé idèntic.



Avatar de l’usuari
EUKibo
N9
N9
Entrades: 1321
Ubicació: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Entrada Autor: EUKibo » Dimecres 25/04/2007 11:00

Pere ha escrit:
Jordilar ha escrit:Fonts diuen que seran encarrilades a Sabadell Sud i allà viatjarán per vies Adif fins Plaça Catalunya.

Salut.-
Certament he vist moviment de furgonetes ADIF i vagons estranys aquests dies a Sabadell Sud.
També pot ser de els obres que vol fer Fomento per reformar l'estació



Avatar de l’usuari
VladiGB
N5
N5
Entrades: 107

Entrada Autor: VladiGB » Dimecres 25/04/2007 12:55

Pues em fan un gran favor si començen el dia 7 a circular, perque ara que TMB ha canviat el autobusos de la 6 per els nogues que els pijos tenien a les seves lineas no se que es pitjor si viatjar amb el metro a reventar o pujar en un bus que es plé a la segona parada desprès del final d'origen i que darrere porta un simulador d canvi climatic. :evil: :x :(

MAN and Citaro Forever Powah!!! Mes Irispub y menys Irisbus!!!!!!! >:(


La vida es como las escaleras de un 447 "cortas" y mas sucias que el palo de un gallinero

Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dimecres 25/04/2007 19:02

EUKibo ha escrit:També pot ser de els obres que vol fer Fomento per reformar l'estació
Aquestes obres que comentes ja s'estan duent a terme. ;)



pokeroms
N6
N6
Entrades: 239
Ubicació: <M> Ciutat Meridiana

Entrada Autor: pokeroms » Dimecres 02/05/2007 14:31

¡Atenció! :D

Ja hi ha un 2100 amb el torn 415.
Només he pogut veure el 414 i 415. Desconeixo si encara hi ha un 2100 amb el torn 413.


Salutacions!



Avatar de l’usuari
Denisuko
N7
N7
Entrades: 487
Ubicació: Buscant codis ATP
Contacta:

Entrada Autor: Denisuko » Dissabte 05/05/2007 15:00

Ahi se'm va escapar el 413 i era un 1100 sobre les 17:00. Però he llegit que ja hi han uns 4 o 5 2100 a cotxeres preparant-los per entrar a eleccions, dic... Linia 4


Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es

Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....

Alacreu
N4
N4
Entrades: 64
Ubicació: L'Hospitalet del Llobregat // BCN

Entrada Autor: Alacreu » Diumenge 06/05/2007 16:51

Últimes notícies sobre el 6000.

El primer 6000 arribarà la nit del 9 al 10 de Maig (Dimecres - Dijous). Serà entrat per l'agulla de plaça catalunya de via 2 remolcat per una 252 de Renfe Op. Allà un 4000 el remolcarà per aquesta via fins a l'agulla d'Espanya on canviarà a via 1. A partir d'allà serà dut a contravia fins a Sta. Eulàlia. Això es fa per tal d'evitar la forta rampa entre les estacions de Florida - Torrassa - Santa Eulàlia.

Això es farà una vegada finalitzat el servei de metro, com es dia laborable, el metro tancarà a les 00:00, així que no es gaire tart per anar a fer una ullada... Costarà de tornar a veure un 4000 remolcant a un 6000 (a contravia).

L'espera s'acaba, queden 3 díes...!!!

Salutacions



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Diumenge 06/05/2007 16:58

I se sap on es carregarà el convoi a les vies d'Adif? Perquè serà més fàcil de fotografiar allà on el carreguin que no a Pl. Catalunya perquè els accesos de l'estació es tanquen després del pas de l'últim metro. Potser amb algun tipus de permís especial de ¿Renfe-Adif? ¿TMB?
victorcasta l’ha editat per darrera vegada el dia: Diumenge 06/05/2007 17:06, en total s’ha editat 1 vegada.



trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Diumenge 06/05/2007 17:02

A mi me han comentado que el 6000 durante el miércoles estará en la estación de Renfe de Sabadell-Sud
Alacreu ha escrit:Últimes notícies sobre el 6000.

El primer 6000 arribarà la nit del 9 al 10 de Maig (Dimecres - Dijous). Serà entrat per l'agulla de plaça catalunya de via 2 remolcat per una 252 de Renfe Op. Allà un 4000 el remolcarà per aquesta via fins a l'agulla d'Espanya on canviarà a via 1. A partir d'allà serà dut a contravia fins a Sta. Eulàlia. Això es fa per tal d'evitar la forta rampa entre les estacions de Florida - Torrassa - Santa Eulàlia.

Això es farà una vegada finalitzat el servei de metro, com es dia laborable, el metro tancarà a les 00:00, així que no es gaire tart per anar a fer una ullada... Costarà de tornar a veure un 4000 remolcant a un 6000 (a contravia).

L'espera s'acaba, queden 3 díes...!!!

Salutacions



Alacreu
N4
N4
Entrades: 64
Ubicació: L'Hospitalet del Llobregat // BCN

Entrada Autor: Alacreu » Diumenge 06/05/2007 17:12

Doncs no, només disposu d'informació sobre l'ultima part del viatge, si algu sabés del cert que durant el dia es trobarà a sabadell, no aniria malament anar-hi a fer una visita.

Suposu que l'informació de l'amic trainman serà certa, ja que s'ha de muntar a la via hores abans d'iniciar el viatge.

Salutacions



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”