Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Miquel
Administrador
Entrades: 4421
Ubicació: Barcelona

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Entrada Autor: Miquel » Divendres 10/12/2010 16:57

L'he avistat avui amb el torn 327.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Divendres 10/12/2010 20:00

ja no caldrà que la busquis mes. El diumenge, a partir de les 22:00h, sortirà de les cotxeres de Sant Genís la composició M3033-3015 per traslladar-la a les cotxeres de Vilapicina, on se l´ enduran a reformar.



Miquel
Administrador
Entrades: 4421
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Diumenge 12/12/2010 10:26

El LLOP ha escrit:ja no caldrà que la busquis mes. El diumenge, a partir de les 22:00h, sortirà de les cotxeres de Sant Genís la composició M3033-3015 per traslladar-la a les cotxeres de Vilapicina, on se l´ enduran a reformar.
Vaja, dons avui s'acaba :'(
Suposo que van entrar per L5 i sortiràn per L5.
Imatge
Tandebó tornés igual a aquesta imatge. :'(


El metro de Barcelona amb motoristes!

ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 726
Ubicació: Horta L5

Entrada Autor: ferroviario_catalan » Diumenge 12/12/2010 14:03

El LLOP ha escrit:ja no caldrà que la busquis mes. El diumenge, a partir de les 22:00h, sortirà de les cotxeres de Sant Genís la composició M3033-3015 per traslladar-la a les cotxeres de Vilapicina, on se l´ enduran a reformar.
Habría posobilidad de por última vez, "pillar" un 3000 original por L5? Lo he repetido varias veces, pero esque eso tiene que ser un acto raro, curioso, e interesante...


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

Miquel
Administrador
Entrades: 4421
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Diumenge 12/12/2010 15:20

ferroviario_catalan ha escrit:
El LLOP ha escrit:ja no caldrà que la busquis mes. El diumenge, a partir de les 22:00h, sortirà de les cotxeres de Sant Genís la composició M3033-3015 per traslladar-la a les cotxeres de Vilapicina, on se l´ enduran a reformar.
Habría posobilidad de por última vez, "pillar" un 3000 original por L5? Lo he repetido varias veces, pero esque eso tiene que ser un acto raro, curioso, e interesante...
Sí, ja que la unitat ha d'anar a Vilapicina.
Si la unitat arriba abans que l'últim tren de Cornellà, tant com va passar amb el 2000, s'hauria de poder veure.


El metro de Barcelona amb motoristes!

ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 726
Ubicació: Horta L5

Entrada Autor: ferroviario_catalan » Diumenge 12/12/2010 21:13

Miquel ha escrit:Si la unitat arriba abans que l'últim tren de Cornellà, tant com va passar amb el 2000, s'hauria de poder veure.
Que pasó con ese 2000? No conozco la historia...
Ojala viviese más cerca de Barcelona, y no tuviera que levantarme mañana a las 5 de la mañana para ir a trabajar... me pasaría hasta que me hecharan en Sants esperando la llegada del 3000...


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

Miquel
Administrador
Entrades: 4421
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dissabte 08/01/2011 15:42

Deixant de banda els 3000, algú sap si es per norma que els 10 9000 de L4 estiguin en servei tot el dia, cada dia agafo la L4, i topar-se amb un 2100 és missió imposible.

Aquets 9000 són una plaga >:( >:(


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
calisay
N7
N7
Entrades: 321
Ubicació: LLacuna L4

Entrada Autor: calisay » Diumenge 09/01/2011 12:13

Miquel ha escrit:Deixant de banda els 3000, algú sap si es per norma que els 10 9000 de L4 estiguin en servei tot el dia, cada dia agafo la L4, i topar-se amb un 2100 és missió imposible.

Aquets 9000 són una plaga >:( >:(
Doncs si esperessim avui a partir de les 22h a Vilapicina...s'hauria de poder veure?


El licor Calisay no se bebe, se saborea

PoLeTe124
N7
N7
Entrades: 458
Facebook: pol.bielsa
Ubicació: Sant Andreu de la Barca (El Palau)
Contacta:

Entrada Autor: PoLeTe124 » Diumenge 09/01/2011 12:45

Miquel ha escrit:Deixant de banda els 3000, algú sap si es per norma que els 10 9000 de L4 estiguin en servei tot el dia, cada dia agafo la L4, i topar-se amb un 2100 és missió imposible.

Aquets 9000 són una plaga >:( >:(
Jo, per desgràcia, em trobo a més 2100 què no a 9000 :)



Miquel
Administrador
Entrades: 4421
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dijous 20/01/2011 19:21

He avistat la 3037-3040 en servei, suposo que s'haurà "estrenat" avui, o fa molts pocs dies ja que estava força neta.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Miquel
Administrador
Entrades: 4421
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dijous 03/02/2011 21:02

He vist la 2101-2104 repintada de dalt a baix i ja torna a lluir un blanc ben maco.

Amb el canvi, la ""placa"" de numeració dels cotxes és una més petita, i els logotips ben lletjos de TMB als laterals del tren també són més petits, el que segueix igual de gran és el del frontal. L'interior del tren, no m'ha semblat que estigués més nou.

I a L3, també s'han arreglat un parell de 2000, que ara són una mica més blanques per fora i ben netes per dins (almenys fa uns dies), també hi ha un tercer 2000, al que li han posat una enganxina blanca al frontal per tapar l'òxid que tenia.


El metro de Barcelona amb motoristes!

ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 726
Ubicació: Horta L5

Entrada Autor: ferroviario_catalan » Dijous 03/02/2011 21:58

Miquel ha escrit:He vist la 2101-2104 repintada de dalt a baix i ja torna a lluir un blanc ben maco.

Amb el canvi, la ""placa"" de numeració dels cotxes és una més petita, i els logotips ben lletjos de TMB als laterals del tren també són més petits, el que segueix igual de gran és el del frontal. L'interior del tren, no m'ha semblat que estigués més nou.

I a L3, també s'han arreglat un parell de 2000, que ara són una mica més blanques per fora i ben netes per dins (almenys fa uns dies), també hi ha un tercer 2000, al que li han posat una enganxina blanca al frontal per tapar l'òxid que tenia.
Si no me equivoco, las unidades 2000/2100 también serán sometidas a reforma, justo cuando llegue el último 3000 reformado, procederán con las 2000, y luego las 2100.


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 03/02/2011 23:33

Què, també hi posaran aquests seients de tortura que hi ha als 3000R?


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Divendres 04/02/2011 17:10

Que no s'hi apressin, no, a reformar interiorment els 2000 i 2100, que són els trens (els seients) més còmodes dels que circulen ara per ara a la xarxa de Metro TMB.

A banda que els 2100 no tenen ni 10 anys encara.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Divendres 04/02/2011 17:20

El primer 2100 és de l'any 1997 i als primers de la sèrie se'ls hi va canviar els seients quan van passar a L4.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 04/02/2011 19:29

Fran-Ikarus ha escrit:Que no s'hi apressin, no, a reformar interiorment els 2000 i 2100, que són els trens (els seients) més còmodes dels que circulen ara per ara a la xarxa de Metro TMB.
Em permeto de discrepar. Ara per ara, els seients més còmodes són els dels 4000. Les bandes rugoses eviten que el cul rellisqui.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Vox
N8
N8
Entrades: 1255
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Dimarts 08/02/2011 13:20

Però quina reforma s'ha de fer a les 2000 i 2100?? Com a màxim pintar-los com els 3000R i 4000R.

Vox


I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.

Miquel
Administrador
Entrades: 4421
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimarts 08/02/2011 17:42

Vox ha escrit:Però quina reforma s'ha de fer a les 2000 i 2100?? Com a màxim pintar-los com els 3000R i 4000R.

Vox
Cap de les dues necessiten cap reforma, ni enlloc s'ha dit que serien reformades. A la revista Hora Punta 109, diu, que aquest any s'envien a reformar 10 4000 i prou (exceptuant l'últim 3000 que s'esta reformant).

Els únics que tindrien un "passi" serien els 2000 pel seu estat lamentable a la pintura, pintant-los de blanc altre cop, i arreglar les ""canonades"" que hi han damunt les portes, crec que seria suficient.
Això sí, rés de pintar-los com els 3000 i 4000R. :evil:

Cal recordar que els 2000 tenen 18 anys (i no tots els cotxes) i els 2100 en tenen 13-14 anys, és una mica aviat per gastar-se els diners.


El metro de Barcelona amb motoristes!

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dimarts 08/02/2011 18:40

Bé, el que sí que s'ha dit és que, quan fos l'hora, es faria una actualització també d'aquestes dues sèries, suposo que no tant en la línia de reforma que s'ha fet als 3000 i 4000, però sí una gran revisió on es desmunta tot el tren. Però tal i com estan ara les butxaques dubto molt que es faci a curt i mig termini...



jsantos233
N5
N5
Entrades: 116

Entrada Autor: jsantos233 » Dimarts 08/03/2011 17:05

Una de les raons de la possible reforma de la serie 2000 seria l'implantació de les càmeres de seguretat, no? Ara mateix tots els trens de la L3 porten càmeres excepte la serie 2000. A no ser que les portin ocultes :martell1



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”