Hem actualitzat el fòrum a la última versió disponible, de 2024.
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Avistaments curiosos de trens
-
- N6
- Entrades: 168
Re: Avistaments curiosos de trens
TGV Duplex per l'empresa Franco-espanyola Rielsfera a punt de començar les proves.
Sent que diuen que volen apostar pel low-cost, com creieu que portaran l'interior; tradicional 2 classes estil Inoui o classe única estil Ouigo?
Jo havia entès que era Eurodúplex (47xx) i no pas Dasye (7xx) la rama que venia.
Jo havia entès que era Eurodúplex (47xx) i no pas Dasye (7xx) la rama que venia.
És una branca Euroduplex, en concret la 807 (una 2N2 3UH, de les que ja feien els trens internacionals a Barcelona).
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
-
- N6
- Entrades: 293
- Ubicació: barcelona
Esta tarde avistada la ut 447 041, en los talleres de Sant Andreu comptal, lo curioso es que esta unidad esta parada totalmente con los dos pantografos bajados, en las vías de la nave de los Talgo y mea resultado curioso ya que esta en esas vías y no en las de la nave de regionales. Después cuando la ví con más detalle vi que no vino por sus propios medios sino que la remolcó una 311 ya que aún seguía acoplada ala unidad...
Según listadotren.es esta unidad perteneciente ala base de Cornellá y lleva asientos de cercanías.
Según listadotren.es esta unidad perteneciente ala base de Cornellá y lleva asientos de cercanías.
Pel que diuen la nova Eurodúplex ;SNCF Rielsfera, per a low-cost ¿BCN - MAD? li han retirat els sistemes de seguretat francesos KVB i TVM i es queda només amb ERTMS.
No feia falta també ASFA per entrar a Sants i a Atocha?
A futur, el manteniment l'hauran de fer aquí, no? Si perden la facultat d'anar pel seu propi peu per França...
No feia falta també ASFA per entrar a Sants i a Atocha?
A futur, el manteniment l'hauran de fer aquí, no? Si perden la facultat d'anar pel seu propi peu per França...
També faran serveis entre Madrid i València i Alacant.albe6 ha escrit: ↑Dimecres 10/06/2020 23:25 Pel que diuen la nova Eurodúplex ;SNCF Rielsfera, per a low-cost ¿BCN - MAD? li han retirat els sistemes de seguretat francesos KVB i TVM i es queda només amb ERTMS.
No feia falta també ASFA per entrar a Sants i a Atocha?
A futur, el manteniment l'hauran de fer aquí, no? Si perden la facultat d'anar pel seu propi peu per França...
Jo supose que també tenen ASFA, de fet és una de les 10 unitats TGV 2N2 3UH que ja el tenien instal·lat per a arribar a Barcelona. A més, segons he llegit a diversos mitjans sí que el mantenen.
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
-
- N6
- Entrades: 293
- Ubicació: barcelona
Hoy eran aproximadamente las 16:36 y en la estación de sants una 448 realizó el REX (Tortosa/Valencia) , me resulta curioso ya que siempre lo hacen o lo hacían las 470, 447 y 449 ya que según tengo entendido las 448 los maquinistas de Valencia no están habilitados a conducirlas
Segurament canviarien de tren a Tortosa, ja que com bé dius els maquinistes de València no estan habilitats a les 448 i el servei de tornada el va fer una 470.David.F.C.M.B.1000 ha escrit: ↑Divendres 07/08/2020 18:14 Hoy eran aproximadamente las 16:36 y en la estación de sants una 448 realizó el REX (Tortosa/Valencia) , me resulta curioso ya que siempre lo hacen o lo hacían las 470, 447 y 449 ya que según tengo entendido las 448 los maquinistas de Valencia no están habilitados a conducirlas
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
-
- N8
- Entrades: 728
- Ubicació: Horta L5
Opinen ustedes... pero quizá es la primera y sea la última vez que esto sucede: por si no os orientáis, salida de martorell sentido barcelona.
https://m.youtube.com/watch?fbclid=IwAR ... stQdeWP41Q
https://m.youtube.com/watch?fbclid=IwAR ... stQdeWP41Q
¡No hay que hacer un mundo de una canica!
Aquest matí he viatjat en un servei R1 amb destinació Mataró, que en arribar a L'Hospitalet s'ha transformat en un R3 cap a Granollers Canovelles.
A l'App d'ADIF i als indicadors del tren, es mostrava R1 Mataró com a destinació. A les estacions, els indicadors mostraven destinació R1 L'Hospitalet. Molts passatgers que anaven cap a Barcelona, no han pujat al tren i s'han quedat a l'andana esperant el següent tren.
A L'Hospitalet, s'han canviat els indicadors i pantalles del tren, i un vigilant de seguretat ha avisat a crits des de la porta que el tren anava cap a Granollers. Després, una senyora sense uniforme ha recorregut el tren repetint l'advertiment. En cap moment han fet servir la megafonia del tren.
A l'App d'ADIF i als indicadors del tren, es mostrava R1 Mataró com a destinació. A les estacions, els indicadors mostraven destinació R1 L'Hospitalet. Molts passatgers que anaven cap a Barcelona, no han pujat al tren i s'han quedat a l'andana esperant el següent tren.
A L'Hospitalet, s'han canviat els indicadors i pantalles del tren, i un vigilant de seguretat ha avisat a crits des de la porta que el tren anava cap a Granollers. Després, una senyora sense uniforme ha recorregut el tren repetint l'advertiment. En cap moment han fet servir la megafonia del tren.
-
- N9
- Entrades: 2343
- Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
- Ubicació: Tota TUS excepte: 11,80,23
- Contacta:
No era un R4, Frank... Si abres el vídeo, era un tren haciendo un servicio en la R8. Si ha hecho una revisión en Martorell y por la razón que sea ha tenido que dirigirse desde allí a Granollers para hacer servicios en la R2 Centro, no es muy descabellado que aprovechasen el viaje para ponerlo en servicio en la línea. Hubiera estado bien pillarlo pasando por Rubí, Sant Cugat o la Autónoma. Los lugareños hubieran flipado en dobly surround al montar en eso. Y ya puestos, hubiera sido muy bueno llenar el tren y exigir a ADIF unas frecuencias decentes en la línea argumentando el "aumento masivo de usuarios, así como la oferta de plazas". Ya sabemos que sólo hizo un servicio en la línea, para dirigirse a Granollers a hacer otra, pero hubiera estado bien usarlo como excusa para exigir a ADIF una frecuencia decente en la R8.
Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...
Avui, cap a les 14:45h, he vist un 130 a Sants. A la via 11, si no m'equivoco. Podria ser aquest.
Pot ser el Talgo Torre del Oro i han fet el servei amb un 130 en lloc d'una composició Talgo?
"Atenció! Atenció! Pròxima circulació. Un tren sense parada. Si us plau, no s'acostin a la via."
Imagino que seria el Talgo (Intercity) Bcn-Cartagena, potser? Just ahir vaig veure a l'app d'Adif. que el Talgo Bcn-Cartagena i el Bcn-Lorca tornen a parar a Tarragona.
El Torre del Oro ho vaig mirar i segueix fent parada a Camp de Tarragona. Tandebò poguem seguir veient trens de LD per l'estació de França...
El Torre del Oro utilitza LAV en 2 trams: Barcelona Camp de Tarragona i Cordoba Sevilla. Per tant tenen que ser material tipus 130, 120 o 121.
Els Intercitiy a la regió de Murcia si son directes i sense transbord, tenen que ser material Talgo remolcat i via Tarragona ciutat. Durant les obre de Sants a circulan via Camp de Tarragona i transbord a Alacant.
Els Intercitiy a la regió de Murcia si son directes i sense transbord, tenen que ser material Talgo remolcat i via Tarragona ciutat. Durant les obre de Sants a circulan via Camp de Tarragona i transbord a Alacant.