Dilluns, presentació de les noves 213

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Re: Dilluns, presentació de les noves 213

Entrada Autor: Mako448 » Dimecres 26/11/2008 15:11

Avui hi havia dues 211's prestant servei,la 211.04 fent l'S4 Olesa-Barcelona de les 13.35 per St.Andreu de la Barca,i la 211.06 fent l'S8 Martorell-Barcelona de les 13.45 per St.Andreu de la Barca.

En canvi,l'S8 Barcelona-Martorell que surt de Pl.Espanya a les 13.27 i que normalment és una 211,avui és feia amb 213,no és el primer cop que veig una 213 fent aquest servei,peró el normal és que ho faci 211,avui concretament la 213.14

I per cert,ja que estem,algú ha vist la 213.34 circulant?



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dimecres 26/11/2008 17:45

tren250 ha escrit:Bé que Euskotren agafarà bona part de les UTA de València!
Font?

Que jo recorde, FGV tenia la intenció inicial de reformar les UTA, però estan tant malament que van preferir unitats noves (les 4300) que reformarles. O almenys és el que he llegit en altres fòrums.



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dijous 27/11/2008 15:58

Sembla que les noves 213 circularàn durant dues setmanes en periode de proves,i quan s'acabi aquestes dues setmanes de periodes de proves, entraràn en servei.

Al Desembre i gener s'entregaràn dues unitats mès,i la resta per febrer,març i abril.

O sigui que l'any que ve jubilen a les 211 fent serveis comercials(que no serveis especials).Gràcies per prestar servei durant 22 anys,uns trens magnífics sense dubte,peró tard o d'hora ja és sabia que FGC les retiraria del servei,per qué no estàn adaptades a PMR.

Aixó sí,les 111 del Vallès semblen noves,i tenen ja 25 anys!.Clar que a difernecia de la LL-A com les andanes de la B-V són mès llargues,els trens estàn adaptats,tot i que a llarg termini els plans de FGC són retirar-les i adaptar el túnel d'Av.Tibidabo per unitats 112 i futures noves unitats que seràn d'una sèrie nova.



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Divendres 28/11/2008 8:28

Mako448 ha escrit:Sembla que les noves 213 circularàn durant dues setmanes en periode de proves,i quan s'acabi aquestes dues setmanes de periodes de proves, entraràn en servei.

Al Desembre i gener s'entregaràn dues unitats mès,i la resta per febrer,març i abril.

O sigui que l'any que ve jubilen a les 211 fent serveis comercials(que no serveis especials).Gràcies per prestar servei durant 22 anys,uns trens magnífics sense dubte,peró tard o d'hora ja és sabia que FGC les retiraria del servei,per qué no estàn adaptades a PMR.

Aixó sí,les 111 del Vallès semblen noves,i tenen ja 25 anys!.Clar que a difernecia de la LL-A com les andanes de la B-V són mès llargues,els trens estàn adaptats,tot i que a llarg termini els plans de FGC són retirar-les i adaptar el túnel d'Av.Tibidabo per unitats 112 i futures noves unitats que seràn d'una sèrie nova.
Les 111 a la línia Vallès més que estar adaptades és que disposen de les andanes més altes (però més curtes de longitud que a la Llobregat-Anoia) i per tant l'accés a peu pla. De fet, els automotors 400-500 també els podríem considerar adaptats mirat així :P A veure si ara que necessitaran més trens per fi fan una nova sèrie 113 o el númeo que sigui, que les 112/213 estan molt bé però ja cansen una mica visualment :)



ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 726
Ubicació: Horta L5

Entrada Autor: ferroviario_catalan » Diumenge 30/11/2008 19:47

Ahi esta el tema, andenes altos = andenes adaptados, como bien dices, los 500-400 pues si, estan adaptados, no hay mas, es lo que tiene tener andenes a nivel del tren.
La linea B-V, lo tiene bien, ya que con sus andenes altos, es facil diseñar trenes compatibles, pero la linea LL-A, lo tiene mal, al tener los andenes tan bajitos, lo unico que pueden hacer es lo actual, una puerta del tren de piso bajo y ala, el que no pueda subir escalones, ya sabe, al centro del tren, y las personas que no esten orientadas, como por ejemplo personas mayores, que corran para llegar a centro del tren para poder entrar. :cop :cop :cop :plas


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dimarts 02/12/2008 9:06

Ahir vaig veure la 213.34 en proves a l'estació d'Olesa de Montserrat. Un cop va tenir via lliure va sortir direcció Martorell; desconec d'on venia.

Al meu bloc teniu una foto del nou tren, com podeu veure és idèntic (si més no en aparença) a les altres subsèries d'unitats 213 tant per fora com per dins.
http://trenscatbloc.blogspot.com/2008/1 ... roves.html



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dimecres 07/01/2009 19:50

La 213.34 ja està en servei,ha fet el S4 Olesa-Barclona de les 15.36 per Sant Andreu de la Barca.

Baixo les escales a tot drap per que el tren ja està a l'andana,i just quan pujo es tanca les portes.Llavors a dins del tren m'adono que el tren sembla nou,veig la numeració de la unitat situat al costat de la porta de la cabina i posa "213.34",em quedo :o No hi ha cap diferència amb la resta de les 213,els altaveus són quadrats,com les de la 2ªGeneració de 213(la 1ª els té de forma rodona).I el termometre a l'estació de Gornal posa que hi ha enllaç amb la C1 i C2 :martell2

Aixó si,malgrat la presència de la nova 213,les 211 segueixen circulant,i avui hi havia un total de tres.Aixó si,el servei que avui cobria la 213.34 el passat 18/12/08 aquest mateix S4 era una 211.



ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 726
Ubicació: Horta L5

Entrada Autor: ferroviario_catalan » Dimecres 07/01/2009 20:14

Te me has adelantado al comentario Mako448 jeje, yo iba en ese tren!!!!!
Tambien comentar, que en Martorell-Enllaç, ya se encontraba en la playa de vias, la 213.35 tomando el "sol"


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Diumenge 18/01/2009 11:44

Ahir vaig veure la cosa més rara que he vist potser mai:

A les 16.15 a l'entrada de Molí Nou pel costat nord veig passar la 213.35 sense servei direcció Martorell,anava buida i amb cartells Alstom al costat muntanya.Jo anava amb la 213.29 a dins que feia un S8 cap a Barcelona

Peró lo mijor va estar a tornar a casa,vaig a Av.Carrilet a agafar el S8 de les 19.36 per tornar a casa i resulta que a les 19.33 passa una 213 movisima fent un L8 a Barcelona,veig una numeració i em quedo parat quan veig que era la 213.35!!!

Doncs em va resultar extrany veure una unitat en proves i al cap d'unes hores la posen en servei,i ja no duia el carell d'Alstom.M'hi jugo que la van posar ahir en servei.

Marauradament,es una mala notícia.Crec que haurem de preparar un viatge amb 211 d'acomiadament :'(



ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 726
Ubicació: Horta L5

Entrada Autor: ferroviario_catalan » Diumenge 18/01/2009 16:15

Hombre, visto lo que dices, debe haber sido ayer cuando la inaguraron, y cuando la viste con carteles de alstom, sería su último viaje de pruebas, posteriormente, a dar servicio!
Con 2 nuevas 213 ya en servicio, si, las 211 tienen los dias contados... una lamentable noticia...


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 726
Ubicació: Horta L5

Entrada Autor: ferroviario_catalan » Divendres 30/01/2009 16:09

La 213.36 ya se encontraba hoy en Martorell-Enllaç.
Junto a ella habia un operario ultimando detalles de puesta a punto.
La unidad, no tenía ningún cartel de alstom, en ninguno de los frontales.
3ª 213 del 3er lote recepcionada!


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Divendres 30/01/2009 18:21

Dimarts l'S8 que sortia de Pl.Espanya a les 19.27 era una 211,espero seguiir veient aquest servei amb 211.

Una notícia que fa molt de mal per la continuitat de les 211.Crec que hauré de preparar un viatge d'acomiadament en una 211 abans que deixin de prestar servei,com a mínim no se l'hes carregaràn,i pel setembre estaràn a Manresa fent els sevries especials de Fira pel ramal de Sallent junt amb una 254.



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dilluns 02/02/2009 8:37

Esperem que almenys FGC avisi quan es faci l'últim servei comercial amb 211 i que les podem acomiadar amb dignitat. Ja sabem que tampoc han sigut uns trens excessivament carismàtics però van marcar l'inici de la modernització de la línia Llobregat-Anoia.



CEOdelSEPE
N2
N2
Entrades: 11

Entrada Autor: CEOdelSEPE » Dijous 02/02/2023 16:47

Avistat al 213.17 uns nous fars, les llums curtes (no les de dalt) per així dir-ho. Eren com uns LEDs circulars, com els legos aquests Imatge situats on abans hi estaven les llums lletges de fiat. Es notaven bastant, ja que m'estava adelantant el tren i vaig adonar-me de que el terra brillava excessivament blanc. És un canvi nou o ja estaba abans, això?



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”