Incidències bus Barcelona i àrea metropolitana

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Respon
Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
Entrades: 2183

Re: Incidències bus Barcelona i àrea metropolitana

Entrada Autor: albert28 » Divendres 22/11/2013 21:40

Avui cap les 18.10 estava el 1209 fent de 66 aturat a la cantonada Diagonal-L'Illa per avaria i he vist al conductor o algú de TMB que es trobava a la porta del darrere i pel que sembla no tancava bé.



Avatar de l’usuari
m.h.t.
N9
N9
Entrades: 2218
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: m.h.t. » Diumenge 24/11/2013 22:12

18/11/13: El minibus MB Sprinter 294 de TUSGSAL, a sobre d'una grua de 'Gruas Barcelona' per l'Av. Alfons XIII de Badalona. Possiblement estava fent alguna substitució a la B15 o B81 de Santa Coloma i s'ha quedat tirat. Com TUSGSAL no té grúes pròpies (com TMB) ha de llogar-les a terceres empreses o incloure-les a l'assegurança.

20/11/13: El 3469 de TMB, un MAN NG 313 F1 Castrosua, avariat al terminal de l'H10 a Badalona. Una línia no està estrenada fins que no hi ha una avaria. :D El conductor amb un operari de TMB amb una furgoneta de servei estaven inspeccionant el motor. Sort que el terminal està preparat per a acollir fins a 3 articulats, amb carril d'estacionament propi. Estaba complet, amb dos busos articulats més descansant darrere seu.


Salvem l'Estació de França!

Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2377
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Diumenge 24/11/2013 22:19

m.h.t. ha escrit:Com TUSGSAL no té grúes pròpies (com TMB) ha de llogar-les a terceres empreses o incloure-les a l'assegurança.
Si s'avaria un autobús dels grans, quines grues els traslladen? Perquè grues que traslladin autobusos no crec que es trobin fàcilment... Les lloguen a TMB?

Ara que ho penso, no podria tenir algunes grues l'ÀMB per si hi ha incidències en línies "seves" (TUSGSAL, BaixBus, urbanes d'Esplugues i Sant Feliu, etc.)?


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
Entrades: 1618
Ubicació: Sant Feliu

Entrada Autor: Javi M » Diumenge 24/11/2013 22:40

Les grues per a busos estàndards o articulats no són de tipus plataforma (com les dels cotxes), sinó que són de tipus remolc.
Per a fer-les servir, cal que hi hagi un segon conductor al vehicle avariat.


Imatge
Grua TMB por La_Flama, en Flickr



Avatar de l’usuari
raulitinbcn
N8
N8
Entrades: 1172
Facebook: raul.lopezalvarez.37
Ubicació: Barcelina

Entrada Autor: raulitinbcn » Diumenge 24/11/2013 23:00

Javi M ha escrit:Les grues per a busos estàndards o articulats no són de tipus plataforma (com les dels cotxes), sinó que són de tipus remolc.
Per a fer-les servir, cal que hi hagi un segon conductor al vehicle avariat.


Imatge
Grua TMB por La_Flama, en Flickr
Aquesta és la R4 de TMB, un Grúa Mercedes Benz, de 4 eixos. Conec un dels operaris que la porta.


Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -

Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
Entrades: 2183

Entrada Autor: albert28 » Dilluns 25/11/2013 12:08

La circulació d'autobusos s'ha vist alterada al voltant de Diagonal-Passeig de Gràcia degut a la caiguda de llums de nadal a la diagonal http://www.elperiodico.com/es/noticias/ ... al-2868790



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dilluns 25/11/2013 19:18

El tráfico de autobuses ha tenido que ser interrumpido porque no podía pasar por debajo de los cables, con el problema añadido de que este pasado fin de semana han dado comienzo las obras de remodelación de la calle de Balmes, a escasos metros del lugar del accidente. Los buses han retomado su actividad cuando se ha procedido a elevar de nuevo la iluminación accidentada.
¿Què vol dir "interrumpida"? Que han aturat el servei? No els podien desviar per Muntaner i Rosselló, i de tornada per Provença i Aribau?



Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
Entrades: 2183

Entrada Autor: albert28 » Dilluns 25/11/2013 20:30

Ecomobisostrans ha escrit:
El tráfico de autobuses ha tenido que ser interrumpido porque no podía pasar por debajo de los cables, con el problema añadido de que este pasado fin de semana han dado comienzo las obras de remodelación de la calle de Balmes, a escasos metros del lugar del accidente. Los buses han retomado su actividad cuando se ha procedido a elevar de nuevo la iluminación accidentada.
¿Què vol dir "interrumpida"? Que han aturat el servei? No els podien desviar per Muntaner i Rosselló, i de tornada per Provença i Aribau?
Si, pero alguns autobusos han quedat enmig del merder i la resta de línies les hauran modificat parcialment



Miquel
Administrador
Entrades: 4425
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimarts 26/11/2013 22:43

El cotxe 542 de Tusgsal s'ha avariat aquest migdia a la parada de Pg. Vall d'Hebron - Granja Vella. L'he vist aturat però no en se res més.


El metro de Barcelona amb motoristes!

scubydu
N6
N6
Entrades: 174

Entrada Autor: scubydu » Dimecres 27/11/2013 11:06

[/quote][/quote]
Tot i que no ho sembli, 14 és la meitat de 28, potser al dir-ho aixi, dona una impressió diferent. Vull dir, que la meitat dels casos, han donat la raó als conductors (que no son del bus).[/quote]
No sé si ho posso aquí però més d'un conductor (qualsevol operador), però em refereixo a TMB que es el que normalment faig servir, hauria de fer servir menys el mòvil i més està per conduir...[/quote]

I no deixar tant el bus al mig de l'Avinguda Alfons XIII (que recordem, és la Nacional II), per anar al bar (i no estic parlant de TUSGSAL sino de TMB) (l'últim, un conductor de H10, dimarts 19 de novembre, vehicle 3310, a un bar just després de la parada de Sant Lluc i no per anar al bany, doncs s'estava prenent un bon café i llegint un diari, tot tranquil a la barra del bar).



scubydu
N6
N6
Entrades: 174

Entrada Autor: scubydu » Dimecres 27/11/2013 11:07

Miquel ha escrit:El cotxe 542 de Tusgsal s'ha avariat aquest migdia a la parada de Pg. Vall d'Hebron - Granja Vella. L'he vist aturat però no en se res més.
Segur que estava avariat o el seu conductor estava fent una "excursió"?



scubydu
N6
N6
Entrades: 174

Entrada Autor: scubydu » Dimecres 27/11/2013 11:08

Ecomobisostrans ha escrit:
El tráfico de autobuses ha tenido que ser interrumpido porque no podía pasar por debajo de los cables, con el problema añadido de que este pasado fin de semana han dado comienzo las obras de remodelación de la calle de Balmes, a escasos metros del lugar del accidente. Los buses han retomado su actividad cuando se ha procedido a elevar de nuevo la iluminación accidentada.
¿Què vol dir "interrumpida"? Que han aturat el servei? No els podien desviar per Muntaner i Rosselló, i de tornada per Provença i Aribau?
Vol dir que la circulació pel carrer ha estat tallada per la Guàrdia Urbana.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 05/12/2013 20:01

Incidències per l'incendi de Collserola:

Transport.cat ‏@transportcat 1m
@TMBinfo Bona tarda, hi ha cap incidència de transport per Collserola, per l'incendi? Gràcies!

7:53 de la tarda - 5 Des. 13


TMBinfo ‏@TMBinfo ara
@transportcat Les línies 19, 76, 185 i V21 #busbcn acaben el seu recorregut a l'Hospital de la Vall d'Hebron. Gràcies!



Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
Entrades: 1618
Ubicació: Sant Feliu

Entrada Autor: Javi M » Dilluns 09/12/2013 23:10

Normalment, durant tot el dia em moc amunt i avall en transport públic, i faig nombrosos desplaçaments. Avui, la T-Jove m'ha deixat de funcionar, segurament a causa del desgast. Doncs des que se m'ha fet malbé fins que he obtingut una T-Bescanvi, he agafat sis busos, i cap d'aquests sis conductors me l'ha volgut canviar!

"¡Tranquilo, no pasa nada!", "¡Pasa para atrás, que no hay revisores!", "Uff, eso tienes que ir al metro a que te lo arreglen, que las T-Jove son complicadas de cambiar.", "Bueeno, haré como que no he visto nada!", etc., etc.

I què passa si el bus té un accident, i jo vaig sense títol en condicions? No he volgut ser maleducat i he callat, ja que tots els conductors han estat prou amables.

Veient en panorama, i donat que demà toca un altre dia d'amunt i avall en bus, m'he dirigit a la guitxeta d'una estació de rodalies, on finalment m'han donat una de recanvi.



Miquel
Administrador
Entrades: 4425
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dilluns 09/12/2013 23:22

Al bus acostuma a passar, tot i que legalment hi ha cert buit, caldria preguntar-ho a la operadora, avui mateix a una mare, no li funcionava la T10 acabada de comprar, i el conductor li ha dit que no portava bescanvi i que anés al metro, autoritzant-la a anar de franc.
Jo vaig haver de canviar la T-Jove la setmana passada, ja que després de poc menys de 300 validacions part del número del DNI no es veia :D


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2377
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dilluns 09/12/2013 23:29

Alguns anys, cap a l'octubre-novembre, la targeta rosa de la meva àvia pita a les validadores degut al desgast. Doncs bé, els conductors de Tusgsal quasi mai li han fet un bescanvi (i si se'l feien, li feien una T-Bescanvi per 30 dies).


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
alf_
N9
N9
Entrades: 1651

Entrada Autor: alf_ » Dimarts 10/12/2013 10:13

Entiendo que puede ser muy lioso para un conductor de bus ponerse a hacer una T-Bescanvi para una T-Jove, con su multitud de variables. En casos así deberían de estar autorizados a dar billetes sencillos gratuitos a su discreción, así podrían dejar pasar a esas personas para que les cambien el billete en el Metro o donde fuera, pero no hay que ir en el bus sin billete, para casos como accidentes y eso.



Avatar de l’usuari
raulitinbcn
N8
N8
Entrades: 1172
Facebook: raul.lopezalvarez.37
Ubicació: Barcelina

Entrada Autor: raulitinbcn » Dimarts 10/12/2013 21:20

Adolescent barceloní ha escrit:Alguns anys, cap a l'octubre-novembre, la targeta rosa de la meva àvia pita a les validadores degut al desgast. Doncs bé, els conductors de Tusgsal quasi mai li han fet un bescanvi (i si se'l feien, li feien una T-Bescanvi per 30 dies).
A mi amb la T-12, hem fan una que dura un mes. I si és al metro i se li oblida introduir la targeta al sobre de rechazo has d'anar a un punt TMB, trucar al 010 ... experiència


Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -

Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
Entrades: 1618
Ubicació: Sant Feliu

Entrada Autor: Javi M » Dimarts 10/12/2013 22:40

Què és això i quina utilitat té?



Dabi
N4
N4
Entrades: 69

Entrada Autor: Dabi » Dimecres 11/12/2013 1:22

alf_ ha escrit:Entiendo que puede ser muy lioso para un conductor de bus ponerse a hacer una T-Bescanvi para una T-Jove, con su multitud de variables. En casos así deberían de estar autorizados a dar billetes sencillos gratuitos a su discreción, así podrían dejar pasar a esas personas para que les cambien el billete en el Metro o donde fuera, pero no hay que ir en el bus sin billete, para casos como accidentes y eso.
No imagino a TMB permetent això. Recorda com es va posar amb aquell conductor per un euro si no recordo malament.

Jo quan comprava T-Mes fa anys, alguna vegada s'havia fet malbé i sempre me la canviaven al bus sense problema.

El que ha estat curios és el que em va passar dissabte. Vaig agafar el 13 al costat de casa meva i al voltant de 10 minuts arribo a Espanya i em va marcar un altre viatge, sense fer transbord. No em vaig adonar fins a la tornada que em va quedar la T-10 imparell amb els viatges. Avui he anat al punt TMB a explicar-ho i em diuen que no tenen forma de comprobar que dic la veritat. M'han donat el bitllet i ja està, pero em sorpren que això sigui així. Algu em pot donar llum sobre això? Gràcies



Respon

Torna a “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”