Creieu que els busos de barri han de circular en diumenges?

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Respon

Creieu convenient que els busos de barri circulin en diumenges i festius?

Sí, es quelcom neccesari per vertebrar tota la ciutat
10
53%
Sí, peró només en determinades línies que la demanda ho justifiqui
8
42%
No, seria llançar els diners.
1
5%
 
Vots totals: 19

Avatar de l’usuari
Santfeliuenc
N10
N10
Entrades: 3520
Ubicació: Sant Andreu de la Barca, BL

Entrada Autor: Santfeliuenc » Dijous 16/06/2005 23:17

Hola,

Los domingos y los sábados, los autobuses de barrio y los urbanos de Sant Feliu, que voy el otro día a ver en los multicines del Caprabo que me pillan a hacer puñetas el estreno de "Star Wars III: la venganza de los Sith" que me han quitado el cine céntrico y entrañable, el Guinart, y van los urbanos y no iban en finde, no veas qué contento me puse de tener que ir andando, me cago en la leche...

Tuve que utilizar la fuerza, menos mal que me gusta ir con tiempo a los sitios que si no, me pierdo la peli.

¿Acaso no vivimos los fines de semana?, ¿no hacemos nada?, ¿no nos movemos?, ¿por qué no hay medios esos días? no lo entiendo. Los únicos días libres que tenemos la gente que trabajamos y los transportes hacen huelga todos y cada uno de los findes, menos frecuencias, anulación de servicios... deplorable,

Saludos,
Sergio


"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"

437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Divendres 17/06/2005 21:17

Jo visc a Tarragona, probablement la capital de província amb l´urbanisme més caòtric de tota Espanya (almenys de les que he vist, i només em falten Valladolid, Pontevedra i Cádiz...).

Coincideixo absolutament amb en Santfeliuenc, la gent no es mor els caps de setmana, o sigui que una millora del servei de bus seria desitjable.

Y en Tarragona ni te cuento si lo seria...



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Divendres 17/06/2005 22:24

Bé, aquí a Castellar deixa de circular a les 3 de la tarda dels dissabtes el minibús urbà que apareix aquí sota...

Imatge

(Extret de la web d'en J.Mora)

Això a la línia C4. A la línia C6 diretament els caps de setmana no circula.

Salutacions.



Avatar de l’usuari
sortrens
N8
N8
Entrades: 765
Ubicació: BARCELONA (Catalunya)

Entrada Autor: sortrens » Dissabte 30/08/2008 11:59



Un servei públic està per donar servei als seus ciutadans sense mirar tant els diners, el servei de bus barri hauria de funcionar tots els dies de l'any i fins i tot 24 hores tot i que les freqüències a la nit fos d'un bus barri cada 45 minuts. Pero tenin encompte que possiblement fos massa i tot l'horari com a mínim hauria de ser de 5h fins a 0h de la nit, que tinguis horari com el metro. Ja que els busos de base és més lògic que acabin a les 23h perque en aquest cas hi ha un bus nit.



Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23731
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dissabte 30/08/2008 12:45

Pel tipus de servei que dóna i pel públic que capta el Bus de Barri, seria totalment il·lògic que funcionés fora d'horari comercial i d'oficines públiques.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dissabte 30/08/2008 14:08

Hola!
sortrens ha escrit:Un servei públic està per donar servei als seus ciutadans sense mirar tant els diners.
Atenció amb aquesta afirmació, has de tenir en compte que els diners públics també són limitats (són els teus impostos) i per tant cal vigilar a l'hora de fer-ne ús. Això és, els diners s'han de mirar. ;)

Si tens X €, els hauràs d'invertir el més millor possible. Malauradament, no és el que passa actualment, amb la deixadesa del ferrocarril mal anomenat "convencional" i la excessiva potenciació del transport per carretera.
sortrens ha escrit:El servei de bus barri hauria de funcionar tots els dies de l'any i fins i tot 24 hores tot i que les freqüències a la nit fos d'un bus barri cada 45 minuts.
Totalment en desacord. Tingues en compte el perfil de passatger del bus de barri i para't a pensar quanta gent l'utilitzaria de nit. És absurd. ;)
sortrens ha escrit:Pero tenin encompte que possiblement fos massa i tot l'horari com a mínim hauria de ser de 5h fins a 0h de la nit, que tinguis horari com el metro. Ja que els busos de base és més lògic que acabin a les 23h perque en aquest cas hi ha un bus nit.
Trobo que és un horari una mica excessiu, si bé segurament hi haurà casos en que estigui més que justificat. ;)

Salut!


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Diumenge 31/08/2008 1:41

sortrens ha escrit:

Un servei públic està per donar servei als seus ciutadans sense mirar tant els diners, el servei de bus barri hauria de funcionar tots els dies de l'any i fins i tot 24 hores tot i que les freqüències a la nit fos d'un bus barri cada 45 minuts. Pero tenin encompte que possiblement fos massa i tot l'horari com a mínim hauria de ser de 5h fins a 0h de la nit, que tinguis horari com el metro. Ja que els busos de base és més lògic que acabin a les 23h perque en aquest cas hi ha un bus nit.

La majoria de les línies de bus del barri són perquè la gent gran vagi al mercat, al super, a la zona comercial del barri, o l'estació de metro més propera. Excepte en casos on els barris on es dóna servei no gaudeixin d'un transport suficient o directament no en gaudeixin, per tenir una orografia molt complicada i estar molt lluny de bus convencional o transport ferroviari (ex. Vallvidrera) els busos de barri només cal que circulin de dilluns a divendres i fins a les 22h més o menys. Per la nit, ni de conya.



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dilluns 08/09/2008 15:00

La gent no es queda a casa (o no hauria de fer-ho) els caps de setmana.
Tant important és poder anar al mercat un laborable, com al parc un festiu.
Per tant, potser la solució seria variar els recorreguts (fins i tot el número de línia) segons fos laborable o festiu.



tren250

Entrada Autor: tren250 » Dilluns 08/09/2008 17:46

Depèn de quina zona és. Si per exemple pasa per un barri deshabitat els caps de setmana o quasi seria il·lògic, però si hi ha un barri que està prop d'un lloc turístic o sigui cèntric llavors que els caps de setmana faci el que fa sempre.



Respon

Torna a “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”