Notícies de Tusgsal

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Respon
Avatar de l’usuari
m.h.t.
N9
N9
Entrades: 1549
Ubicació: Badalona

Re: Notícies de Tusgsal

Entrada Autor: m.h.t. » Dilluns 07/10/2019 17:22

Estrenats els Irizar a la N3 del NitBus. Resultats dolents la primera nit:




Salvem l'Estació de França!

Avatar de l’usuari
sag470
N9
N9
Entrades: 1425
Ubicació: Muntanyola

Entrada Autor: sag470 » Dimarts 15/10/2019 22:02

sag470 ha escrit:
Dissabte 14/09/2019 0:46
Convocada la licitació de 21 híbrids estandar: https://ted.europa.eu/TED/notice/udl?ur ... XT:ES:HTML
S'amplia la licitació amb 18 articulats híbrids: https://ted.europa.eu/TED/notice/udl?ur ... XT:ES:HTML



Avatar de l’usuari
m.h.t.
N9
N9
Entrades: 1549
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: m.h.t. » Dissabte 19/10/2019 13:42

Tusgsal busca liquidez para afianzarse en Barcelona y su conurbación

La empresa de transportes vende parte de su cartera de acciones a las puertas del nuevo concurso del NitBus

[...] Lo aprobará el próximo 6 de noviembre, a menos de dos meses de que acabe el plazo para lanzar de nuevo el estratégico concurso del NitBus, anulado en 2016 y que aspira a ganar.

¿Qué significa ello? "Hay unas 220.000 acciones en cartera. Se busca incentivar a los trabajadores para que las adquieran", ha señalado. Al precio actual, Tusgsal espera colocar cerca de la mitad de títulos, generando unos cuatro millones de euros de caja. [...] El otro objetivo es que la sociedad siga estando en manos de los trabajadores al 100%. "La venta está restringida al personal de la compañía.
...y nuevos concursos
Incluyendo la licitación del NitBus, valorada en 75 millones. [...] Esta contrata se anuló y debería republicarla el Área Metropolitana de Barcelona (AMB) antes de final de año, ya que actualmente está prorrogada.

En el mismo sentido, la administración que preside Ada Colau deberá afrontar el próximo año la renovación de la concesión del bus diurno del Barcelonès Nord, que comprende 31 líneas en la zona norte de la Ciudad Condal. Caduca a principios de 2021.
https://cronicaglobal.elespanol.com/bus ... 1_102.html


Salvem l'Estació de França!

Avatar de l’usuari
oscar440
N7
N7
Entrades: 467
Ubicació: El Putxet i el Farró (Barcelona) / Massamagrell (València)

Entrada Autor: oscar440 » Dimecres 06/11/2019 15:20

Darrerament estan posant de moda carregar-se la imatge corporativa dels nous busos híbrids amb un abús de la publicitat. En aquesta imatge pròpia que adjunto, podem veure el cotxe nº 671 (Mercedes-Benz Citaro Hibrid Bus) amb publicitat a la part del darrera i laterals en una foto feta ahir al Fondo (Santa Coloma de Gramenet). El millor de tot és la temàtica de l´anunci, un super-cotxe model Mercedes-Benz, que no està a l ´abast de la butxaca de moltes persones, i a més, es fomenta l´ús del vehicle privat.
DSCF7865.jpg
DSCF7865.jpg (97.83 KiB) Visualitzat 164 cops
La nova imatge corporativa (gris al lateral i groc a la part del davant i darrera), no és pas fruit de l´atzar, sino d´un estudi que va posar de manifest que el color groc a la part del davant i darrera augmentava la visibilitat de l´autobús, i en conseqüència la seguretat, alhora que el color gris dels laterals estilitzen les linies de l´autobús i li donen elegància.



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 3699
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©

Entrada Autor: Renfe445 » Dimecres 06/11/2019 16:53

oscar440 ha escrit:
Dimecres 06/11/2019 15:20
Darrerament estan posant de moda carregar-se la imatge corporativa dels nous busos híbrids amb un abús de la publicitat. En aquesta imatge pròpia que adjunto, podem veure el cotxe nº 671 (Mercedes-Benz Citaro Hibrid Bus) amb publicitat a la part del darrera i laterals en una foto feta ahir al Fondo (Santa Coloma de Gramenet). El millor de tot és la temàtica de l´anunci, un super-cotxe model Mercedes-Benz, que no està a l ´abast de la butxaca de moltes persones, i a més, es fomenta l´ús del vehicle privat.

La nova imatge corporativa (gris al lateral i groc a la part del davant i darrera), no és pas fruit de l´atzar, sino d´un estudi que va posar de manifest que el color groc a la part del davant i darrera augmentava la visibilitat de l´autobús, i en conseqüència la seguretat, alhora que el color gris dels laterals estilitzen les linies de l´autobús i li donen elegància.
A veure, l'anunci té sentit perquè el bus és un Mercedes Benz. xD

Sí, el groc és fantàstic perquè és molt visible, els trens anglesos ho ténen com a norma, encara que avui la norma és més relaxada.

El problema és que cada empresa "interpreta" de forma diferent on coŀlocar el groc i el gris i a on posar logotips i calques. El resultat és desastrós, es nota al frontal que posen gris en llocs on queda lleig.


Imatge Creador de la identitat corporativa del 10è Ral·li Internacional d'Autobusos Clàssics Barcelona - Caldes de Montbui.
deviantART flickr Twitter i Instagram: @frankrodiii

Respon

Torna a “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”