Hem actualitzat el fòrum a la última versió disponible, de 2024.
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Baixbus
Re: Baixbus
Novetats respecte el material mòbil:
En total, 45 estàndards híbrids (dels quals 6 "endollables"), 34 articulats híbrids (dels quals 7 "endollables") i 17 estàndards elèctrics.
En total, 45 estàndards híbrids (dels quals 6 "endollables"), 34 articulats híbrids (dels quals 7 "endollables") i 17 estàndards elèctrics.
Salvem l'Estació de França!
Ja s'ha obert el sobre C (proposta econòmica, objectiu de viatgers i vehicles provisionals) per la concessió d'Oliveras:
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... d=71148871
La UTE MonBus-Julià ha presentat l'oferta més econòmica, com de costum. Per contra, BaixBus Oliveras, l'actual gestor, n'ha presentat la més cara.
Tenint el compte que la UTE MonBus-Julià ja havia quedat en primera posició en proposta tècnica, és prou evident que guanyen la concessió.
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... d=71148871
La UTE MonBus-Julià ha presentat l'oferta més econòmica, com de costum. Per contra, BaixBus Oliveras, l'actual gestor, n'ha presentat la més cara.
Tenint el compte que la UTE MonBus-Julià ja havia quedat en primera posició en proposta tècnica, és prou evident que guanyen la concessió.
Salvem l'Estació de França!
La més cara dius...? Doncs no entenc si realment tenien pensat Oliveras conservar la empresa o no.m.h.t. ha escrit: ↑Dimarts 03/11/2020 18:14 Ja s'ha obert el sobre C (proposta econòmica, objectiu de viatgers i vehicles provisionals) per la concessió d'Oliveras:
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... d=71148871
La UTE MonBus-Julià ha presentat l'oferta més econòmica, com de costum. Per contra, BaixBus Oliveras, l'actual gestor, n'ha presentat la més cara.
Tenint el compte que la UTE MonBus-Julià ja havia quedat en primera posició en proposta tècnica, és prou evident que guanyen la concessió.
Si aquest els ha anat malament (queda veure la de Mohn però no hi ha gaire esperança...) intueixo que aniran fort per a presentar-se a la nova de Rosanbus? Així els busos que tenen en propietat Oliveras es poden traspasar a Rosanbus?
-
- N3
- Entrades: 26
AMB llama a Monbus para que de explicaciones y desgloses que certifiquen el bajo coste económico de su oferta en el concurso de Oliveras. Considera la oferta económica de Monbus como "anormal"
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... d=73475651
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... d=73475651
Hombreeeee, ya se están dando cuenta que Monbus está jugando sucio.almohadillaordena ha escrit: ↑Dijous 10/12/2020 21:38 AMB llama a Monbus para que de explicaciones y desgloses que certifiquen el bajo coste económico de su oferta en el concurso de Oliveras. Considera la oferta económica de Monbus como "anormal"
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... d=73475651
frankrodriguez.net
Außer Betrieb
Außer Betrieb
-
- N4
- Entrades: 47
- Contacta:
I per fí ha arribat el dia! Baixbus MOHN, estrena els nous MAGNUS.H (algunes de les línies afortunades han estat la L80/L81, L82/L85, L94)
-
- N3
- Entrades: 26
-
- N3
- Entrades: 26
Tusgsal habrá visto alguna "anomalía" y ha impugnado en el Tribunal Català de Contractes el concurso de Rosanbus y de momento queda paralizado.
Adjunto pdf de la resolucion
Adjunto pdf de la resolucion
- Fitxers adjunts
-
- Resolució de suspensió núm. S-162021_Expedient N-2021-0019.pdf
- (222.2 KiB) S’ha baixat 525 vegades
L'AMB adjudica finalment a la UTE MonBus-Julià el SPTCV Sant Boi-Barcelona.
La UTE ha pogut justificar el baix cost de l'oferta davant l'AMB, que la considerava poc creïble.
La UTE ha pogut justificar el baix cost de l'oferta davant l'AMB, que la considerava poc creïble.
Salvem l'Estació de França!
-
- N3
- Entrades: 26
27/03/2021
A partir del dissabte 27 de març i fins al dilluns 27 de setembre de 2021 tots els dissabtes i festius, i des del dimarts 1 de juny fins al divendres 10 de setembre de 2021 tots els dies, la línia PR3 comunicarà l'estació de Renfe del Prat de Llobregat amb la platja. Circularà amb una freqüència de pas de 30 minuts.
https://www.baixbus.cat/ca/el-servei/av ... -la-platja
A partir del dissabte 27 de març i fins al dilluns 27 de setembre de 2021 tots els dissabtes i festius, i des del dimarts 1 de juny fins al divendres 10 de setembre de 2021 tots els dies, la línia PR3 comunicarà l'estació de Renfe del Prat de Llobregat amb la platja. Circularà amb una freqüència de pas de 30 minuts.
https://www.baixbus.cat/ca/el-servei/av ... -la-platja
Parece que desde éste 27 de abril ya queda adjudicado los buses de Sant Boi a UTE Monbus.
file:///C:/Users/europ/Downloads/Acord%20adjudicacio.pdf
Electrificació total de les cotxeres de Gavà
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... 8&lawType=
Els busos diésel/híbrids quedaran a la cotxera de Viladecans.
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... 8&lawType=
Els busos diésel/híbrids quedaran a la cotxera de Viladecans.
Salvem l'Estació de França!
A partir del dissabte 5 de juny de 2021 i fins a diumenge 29 d’agost de 2021, entra en funcionament la línia Platja Exprés (PE) que comunicarà el centre d’el Prat de Llobregat amb la platja, els dissabtes, diumenges i festius dels mesos de juny, juliol i agost, amb una freqüència de 30 minuts.
http://www.ambmobilitat.cat/Principales ... ncia=16011
http://www.ambmobilitat.cat/Principales ... ncia=16011
-
- N3
- Entrades: 26
Apertura esta mañana de la concesión de las lineas de Mohn
Avanza 37,9
Mohn 32,3
Alsa 29,8
Monbus 22,8 (ha sido descartado por no llegar al mínimo de puntuación que se requería de 25 puntos)
Ahora falta la parte económica
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... &lawType=3
Avanza 37,9
Mohn 32,3
Alsa 29,8
Monbus 22,8 (ha sido descartado por no llegar al mínimo de puntuación que se requería de 25 puntos)
Ahora falta la parte económica
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... &lawType=3
- Fitxers adjunts
-
- Acta de la Mesa amb.pdf
- (360.73 KiB) S’ha baixat 456 vegades
Hoy en teoría se ha abierto el sobre C (economico) y debería haber un candidato.
La UTE Moventis-ALSA i el Grupo Avanza han presentat les ofertes més econòmiques, amb poca diferència:
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... d=82937030
Tenint en compte que Avanza té la millor proposta tècnica, aposto que aquesta s'emportarà la concessió Gavà-Castelldefels.
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... d=82937030
Tenint en compte que Avanza té la millor proposta tècnica, aposto que aquesta s'emportarà la concessió Gavà-Castelldefels.
Salvem l'Estació de França!
A falta que la concessió de Rosanbus s'adjudiqui, podem vaticinar que Baixbus està a punt de desaparèixer tal com la coneixem.
Tenint en compte el mal manteniment de la flota, la falta de material, pèrdues de vehicles per incendis, horaris ajustadíssims i altres aspectes, el grup Baixbus està sentenciat des de fa bastant de temps.
Si haguéssin espavilat des d’un principi, no tindrien aquesta situació. Què hi farem