Incidències bus Barcelona i àrea metropolitana

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Respon
Avatar de l’usuari
m.h.t.
N9
N9
Entrades: 2218
Ubicació: Badalona

Re: Seguretat / Incidents Bus Barcelona i àrea metropolitana

Entrada Autor: m.h.t. » Dimecres 30/06/2010 19:20

A la nit de Sant Joan, agafar l'N16 era missió impossible. L'allau de gent cap a Castelldefels era impressionant, i tot això augmentat pel conegut accident de tren que feia que molta gent baixés de l'estació de Sants a Pl. Espanya a agafar aquest Nitbús. Passaven busos plens al 200% sense fer parada (òbviament). El servei era el mateix de sempre, sense reforç, i els 20 minuts de freqüència de pas per linia juraría que no es van complir per cap línia.

Jo vaig agafar l'N17, era dels pocs que no anava a Castelldefels dels que hi erem a aquella parada de bus de Pl. Espanya. El cas es que quan vam arribar a Bellvitge, un centenar o més de paios ebris va assaltar el bus per totes les portes, sense pagar i fent escàndol. El conductor apagà els motors i les llums i els va començar a fotre fora.

No va ser fins que els vam dir que el bus no anava a Castelldefels que no van baixar del bus, no sense llençar les begudes sobre la meitat dels passatgers, alguns gent gran. Amb el bus i els passatgers xops, vam seguir el trajecte correctament.

No em vull imaginar que va passar a l'N17 que venía al darrere. Ho dedueixo.


Salvem l'Estació de França!

Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Divendres 02/07/2010 12:11

UN AUTOBÚS CREMA A GAITER DEL LLOBREGAT PERÒ NO HI HA FERITS

30/06/2010
Societat

El foc afecta tres cotxes estacionats.


Un autobús de la línia 65 s'ha incendiat al carrer de lo Gaiter del Llobregat, a prop del Cementiri Vell, pocs minuts abans de les 10 h del matí. Cap persona no ha resultat ferida.

L'incendi s'ha produit poc després que l'autobús hagués de parar per una avaria al motor. El foc també ha afectat tres vehicles que estaven estacionats al costat d'on ha parat l'autobús.

La crema dels pneumàtics de l'autobús ha provocat petites explosions.

Tres dotacions de bombers s'han desplaçat a l'indret per apagar el foc.

http://www.elprat.cat/noticies/detall_n ... HScTmJwlag



oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Divendres 02/07/2010 12:29

Osti, quina ratxa que porta la línia, fa un temps també se'n va cremar un altre, nosé si de la 165 o la 65, a l'alçada de l'Ikea de gran via!


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
593Dromedario
N6
N6
Entrades: 225
Ubicació: BCN Sant Andreu

Entrada Autor: 593Dromedario » Dilluns 12/07/2010 17:10

Dijous passat em va decebre força el trajecte que vaig fer en autobús. Havia d'anar a la cantonada entre Gral Mitre i Muntaner, per tant vaig agafar el 74. Això, però, després de ¡18! minuts d'espera. Un home que esperava a la parada (la segona de la línia en sentit Llobregat) em deia "fa anys que pateixo el 74".

Entenc que de tant hi ha petites afectacions que fan que vagin 2 o 3 autobusos seguits després (o fins i tot abans) d'una estona sense passar-ne cap, uns quants ho hem viscut més d'un cop. Però la poso com a incidència ja que, per molt estiu que sigui, ho trobo molt pel 74, l'única línia que passa per Mitre, que d'aquí a uns anys substituirà parcialment la L9, una de les més utilitzades de Barcelona.

De tornada, naturalment, vaig agafar els FGC i metro. El resultat: 1h per anar, 30 minuts per tornar. Em pregunto: Així com volen que agafem el bus? (debat de la Diagonal a part, aquesta línia no passa pel centre)



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 26/08/2010 10:38

No és per cap marató ni cursa, però hores d'ara hi han unes quantes línies de TMB afectades:

http://www.vilaweb.cat/ep/ultima-hora/3 ... elona.html

Una fuita d'aigua aixeca l'asfalt i talla el carrer Viladomat de Barcelona

08:0826.08.2010

BARCELONA, 26 (EUROPA PRESS)

Una fuita d'aigua al carrer Viladomat de Barcelona talla aquesta via a l'altura de Manso i ha aixecat l'asfalt entre el carril bus i la vorera, han explicat a Europa Press fonts dels Bombers.

La Guàrdia Urbana ha detectat la fuita a les 5 hores, i afecta una canonada general, tot i que no ha interromput el subministrament d'aigua en aquesta zona del barri de Sant Antoni, han afegit els Bombers.

L'incident ha activat als operaris de llum, gas i aigua, que hi han arribat cap a les 7 hores, i obliga a desviar les línies d'autobusos 20, 24, 64 i 120 de Transports Metropolitans de Barcelona (TMB).



Avatar de l’usuari
m.h.t.
N9
N9
Entrades: 2218
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: m.h.t. » Dijous 02/09/2010 1:01

Un autobús se incendia en Barcelona

Un bus de la línea 62 de TMB arde en Ciutat Meridiana, causando cierta alarma entre los vecinos | No hubo heridos

(Redacción). - Un autobús en llamas ha provocado un gran susto entre los vecinos de Ciutat Meridiana. Poco después de las cinco de la tarde, el bus de la línea 62 de TMB empezó a arder de forma espectacular en la Avenida Rasos de Peguera-Centre Esportiu Ciutat Meridiana, donde tiene su parada final, generando una cierta alarma.

Según algunos testigos, nada más llegar a la parada, una pequeña columna de humo empezó a salir por la parte trasera del vehículo, lo que obligó a los pasajeros a bajar. El condutor intentó apagar el fuego con un extintor, pero no tuvo éxito porque el tanque del combustible estalló.

[...]

Imatge
Sembla clar que es tracta del 7901.

FONT: http://www.lavanguardia.es/sucesos/noti ... elona.html


Salvem l'Estació de França!

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 02/09/2010 8:24

Ara ho acabo de llegir, encara sort que tothom va poder sortir a temps! Amb aquest foc, el vehicle quedarà irrecuperable?



Ferry1ac1
N8
N8
Entrades: 926
Ubicació: Barcelona-Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Ferry1ac1 » Dijous 02/09/2010 10:23

Això dels incendis no ho trobo massa normal! Com pot ser que se'n cremin tants? Falta de manteniment, manteniment incorrecte? Algú ho sap?



Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dijous 02/09/2010 10:47

Ferry1ac1 ha escrit:Això dels incendis no ho trobo massa normal! Com pot ser que se'n cremin tants? Falta de manteniment, manteniment incorrecte? Algú ho sap?
jo també m'ho he plantejat. Com es possible que vehicles tan nous (i cars) siguin tan fàcilment inflamables?



pau5321
N7
N7
Entrades: 448
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: pau5321 » Divendres 03/09/2010 2:32

El LLOP ha escrit:
Ferry1ac1 ha escrit:Això dels incendis no ho trobo massa normal! Com pot ser que se'n cremin tants? Falta de manteniment, manteniment incorrecte? Algú ho sap?
jo també m'ho he plantejat. Com es possible que vehicles tan nous (i cars) siguin tan fàcilment inflamables?
Jo tampoc ho entenc, i espereu a veure que passa amb el 3009... perque fa uns messos no sé si ho vaig dir, pero es va incendiar de forma lleu, no fa molt va tindre una greu avaria i un altre dia una alarma que el conductor tenia que parar (la llum vermella, també referent a calentament del motor) a veure que acaba passant (esperem que duri però amb aquesta ratxa...)


http://propostesdemobilitat.wordpress.com
Una página con propuestas de autobuses y metro


http://tutorialesparavagos.wordpress.com
Si no sabéis hacer algo en el PC, aquí hay solución para todo.

pau5321
N7
N7
Entrades: 448
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: pau5321 » Dissabte 04/09/2010 2:42

Aquesta tarda hi ha hagut un accident en la línia 73 al barri de Sant Andreu, segons m'han explicat hi havia un vehicle de la serie 3400 fent parada a Segre-Pl.Orfila, quan de sobte ha vingut un cotxe de Sant Adrià a tota velocitat, i ha ficat un cop de volant, que quan ha girat, ha anat sent zigzag i de sobte ha derrapat, ha donat la volta i ha xocat contra el morro del bus, al bus casi no li ha passat res, i de ferits no ho sé, pero sé que hi han hagut, m'ha dit que un dels conductors almeys estava ferit (no sé si es el del bus o el del cotxe, ja preguntare)
Salutacions


http://propostesdemobilitat.wordpress.com
Una página con propuestas de autobuses y metro


http://tutorialesparavagos.wordpress.com
Si no sabéis hacer algo en el PC, aquí hay solución para todo.

Avatar de l’usuari
m.h.t.
N9
N9
Entrades: 2218
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: m.h.t. » Dissabte 04/09/2010 17:59

He llegit en diversos fòrums que un 372X s'ha cremat en servei a la 165. En confirmar-se la notícia, ja serien dos busos calcinats aquesta setmana, amb el 7901 cremat a la 62 recentment. I la 165 batria el Rècord Guinness d'incendiats. :osti

*Unes fonts parlen del 3721 i unes altres del 3723.


Salvem l'Estació de França!

Miquel
Administrador
Entrades: 4425
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimecres 08/09/2010 15:37

Suma y sigue.

Si seguim així, esn quedarem sense flota de busos, entre els busos regalats, els donats i els cremats, al final, ens quedarem amb falta de material.

A la 165, no es va cremar un altre bus fa unes setmanes, o va ser a la 65?


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 17/09/2010 14:26

Aquest matí, a la parada de República Argentina / Viaducte de Vallcarca en sentit descendent, hi havia un empleat de TMB que, carpeta en mà, anava anotant l'hora de pas dels autobusos. He agafat un 92 que en venia amb dos més (alguna cosa deu haver passat pel recorregut). De fet, era el que anava primer i ha deixat passar els altres. Mentre deixava pujar i baixar el passatge, el conductor parlava amb l'empleat de la carpeta. Després he vist, per la pantalla que duen els conductors, que el meu autobús duia 23 minuts de retard.

La pregunta de tot plegat: quina és la finalitat de les dades que anava prenent l'home de la carpeta?


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

pau5321
N7
N7
Entrades: 448
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: pau5321 » Dimarts 21/09/2010 3:32

Guigui ha escrit:Aquest matí, a la parada de República Argentina / Viaducte de Vallcarca en sentit descendent, hi havia un empleat de TMB que, carpeta en mà, anava anotant l'hora de pas dels autobusos. He agafat un 92 que en venia amb dos més (alguna cosa deu haver passat pel recorregut). De fet, era el que anava primer i ha deixat passar els altres. Mentre deixava pujar i baixar el passatge, el conductor parlava amb l'empleat de la carpeta. Després he vist, per la pantalla que duen els conductors, que el meu autobús duia 23 minuts de retard.

La pregunta de tot plegat: quina és la finalitat de les dades que anava prenent l'home de la carpeta?
Un dia un conductor em va explicar que fan aquestes persones, son "mandos" de TMB que es dediquen a revisar que ningú vagi massa de pressa ni massa lent, es posen en diferents parts de la ruta a veure quin és el motiu per el que es retarden (si va xerrant, distret, passa alguna cosa o simplement li agrada anar poc a poc). També vigilen els que s'avançen massa (a la 73 hi han molts que la pantalla lis indica "Avançat, x minuts" i aixó és perillós sobretot ara que volen retallar, perque com vegin que arriben en menys temps ja es sap el que pot passar, i aquesta línia (73) la veig com una de les condemnades a ser retallada.
Salutacions


http://propostesdemobilitat.wordpress.com
Una página con propuestas de autobuses y metro


http://tutorialesparavagos.wordpress.com
Si no sabéis hacer algo en el PC, aquí hay solución para todo.

Miquel
Administrador
Entrades: 4425
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimarts 21/09/2010 16:14

Aquest matí, a causa del monumental embut que hi ha hagut a la Ronda de Dalt.
Totes les línies que passen pel Pg Vall d'hebron - Via Favència - Passeig Valldaura - Av. Estatut de Catalunya, han petit alteracions.

De fet, jo he anat caminant desde Mundet fins la Via Favència i no ha passat cap autobus, a excepció d'un 73, buit, que suposo que sortia de Cotxera, pel carril contrari, hi havien busos turistics camí al centre, i algun autobus aturat.
No ha estat fins arribar al final del Pg Vall d'Hebron (pasada la Cotxera d'Horta), on he començat a veure tots els autobusos aturats dins la cua, la Plaça de Karl Marx era pitjor, més de 6 busos intentant sortir d'allà, suposo que els de direcció Vall d'hebron, hauràn donat mitga volta, ja que un parell d'homes de TB de camisa blanca anaven caminant a la parada anterior.
El passeig Valldaura, també era una ratonera de busos, i el mateix per la Via Favència on hi havien molts 27 fent cua.

Estona més tard, he escoltat que hi havien busos que feien servei parcial al arribar a l'Hospital de Vall d'Hebron, degut a la falta de busos en trams grans, el 27 a Av. Vallcarca, el 60 a la Zona Oest, i el 73 i 76 de Pg. Valldaura a la part Est. També he vist 3 busos de Tsugsal atrapats, un B19 i un B16 a Karl Marx i un altre B19 al Passeig Valldaura (La Freqüència al B19 són de 30 minuts, i en aquell moment es portaven uns 200-300 metres), que suposo, que almenys els dos primers, han donat la volta a Karl Marx per tornar a Badalona.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 27/09/2010 21:42

Jo no sé què passa amb els busos darrerament, però avui cap a les 9 del matí, he vist a Travessera de Les Corts, a prop del camp del Barça, un bus de TMB seguit d'una grua de la mateixa empresa, el qual deixava anar una fumera blanca, com les que fan servir quan anuncien un nou papa, i el cas és que feia olor de cotó de sucre! :?



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dissabte 09/10/2010 13:15

Aquest matí, poc després de les 11, he vist el 407 de Tusgsal avariat al Pg. St. Gervasi amb Craywinckel, juntament amb la grua. El que més m'estranya és què hi feia allí, ja que el servei nocturn feia hores que s'havia acabat i cap línia Bxx arriba fins allí.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
m.h.t.
N9
N9
Entrades: 2218
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: m.h.t. » Dissabte 09/10/2010 22:38

S'em va oblidar comentar que la setmana passada vaig veure avariat un 46X de TUSGSAL al carrer Bernat Metge cantonada Rambla Prim (Barri Besòs). Estava fent la B25, direcció Rda. St. Pere.
Guigui ha escrit:Aquest matí, poc després de les 11, he vist el 407 de Tusgsal avariat al Pg. St. Gervasi amb Craywinckel, juntament amb la grua. [...]
No m'extranyaria que l'haguessin deixat allà durant hores i el recollissin de dia. Devia estar fent un N4 o N5.


Salvem l'Estació de França!

Avatar de l’usuari
m.h.t.
N9
N9
Entrades: 2218
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: m.h.t. » Diumenge 31/10/2010 22:23

Aquesta tarda, avariat al c/Guipúscoa (a l'alçada de La Verneda, a Sant Adrià) un Irisbus Castrosuà de la B21.


Salvem l'Estació de França!

Respon

Torna a “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”