https://www.ambmobilitat.cat/Principale ... ncia=25523
Suposo els de TMB depenen de la pròpia TMB i el actual ajuntament? A veure si ens donen alguna explicació amb sentit...
Edito: actualment a la web de TMB no consta el desviament de la V15 i V17, abans hi constava?






