Hem actualitzat el fòrum a la última versió disponible, de 2024.
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Notícies de Tusgsal
- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5765
- Ubicació: La Gran Barcelona
- Contacta:
Re: Notícies de Tusgsal
TUSGSAL té recurs presentat. No sé quant trigaran en resoldre'l...
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
-
- N3
- Entrades: 22
Efectivament té presentat el recurs i ja ha pagat la multa imposada per l'ACCO, a part que ha reconegut els fets. El que ha recorregut però, no és la seva culpabilitat donat que ha col·laborat amb l'ACCO aportant proves al que van fer, sinó la prohibició de contractar. Si el jutge no la dóna, adeu concurs del diurn i del nocturn.
I adéu també a l'urbà de Castellbisbal, que surt a concurs l'any vinent.
Tinc el dubte si afecta a d'altres societats del grup Direxis. De no ser així, es podrien presentar sota una altra empresa.
A hores d'ara, tant TUSGSAL com TCC i l'Alcoiana (Vectalia) les han tret de la llista de prohibició de contractar.
Tinc el dubte si afecta a d'altres societats del grup Direxis. De no ser així, es podrien presentar sota una altra empresa.
A hores d'ara, tant TUSGSAL com TCC i l'Alcoiana (Vectalia) les han tret de la llista de prohibició de contractar.
Salvem l'Estació de França!
TUSGSAL ha adquirit un MAN Lion's City LE de l'operador llombart Basco Bus:
És el primer low entry de l'empresa, atípic per aquestes contrades. A la imatge, el veiem amb el Solaris Urbino 12, també de segona mà, encara no estrenat.
És el primer low entry de l'empresa, atípic per aquestes contrades. A la imatge, el veiem amb el Solaris Urbino 12, també de segona mà, encara no estrenat.
m.h.t. l’ha editat per darrera vegada el dia: Dijous 05/11/2020 18:43, en total s’ha editat 2 vegades.
Salvem l'Estació de França!
Per a què collons hauran volgut aquest model si no hi ha cap línia a l'àrea que opera TUSGSAL que compleixi les característiques requerides, sembla més per a una línia interurbana de Baixbus.
frankrodriguez.net
Außer Betrieb
Außer Betrieb
TUSGSAL realitza recorreguts de prova amb el vehicle VOLVO 7900, 100% elèctric
L’autobús circula durant uns dies pel Barcelonès nord realitzant el trajecte de la línia M6
https://www.tusgsal.cat/cat/8-noticies/ ... -7900.html
L’autobús circula durant uns dies pel Barcelonès nord realitzant el trajecte de la línia M6
https://www.tusgsal.cat/cat/8-noticies/ ... -7900.html
Salvem l'Estació de França!
L'AMB treu a concurs les concessions de TUSGSAL (diürn i nocturn) pels propers 7 anys (2022-2028) amb un pressupost d'uns 650 milions d'€uros. Els plecs es publicaran la setmana vinent.
També es donen d'alta els 8 Volvo 7900 Estàndard, que ja podran començar a circular. Els altres nous cotxes hauran d'esperar.
També es donen d'alta els 8 Volvo 7900 Estàndard, que ja podran començar a circular. Els altres nous cotxes hauran d'esperar.
Salvem l'Estació de França!
Servei públic de transport col·lectiu urbà de viatgers diürn i nocturn a Barcelona i altres municipis de l'àmbit nord de l'àrea metropolitana de Barcelona (902073/2020)
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... 5&lawType=
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... 5&lawType=
Salvem l'Estació de França!
I la N9 té aquest epígraf:
(*) Es preveu que la línia N9 funcioni parcialment a demanda, amb la denominació comercial de N99, un cop es posi en funcionament
la segona fase del sistema de gestió del servei a demanda (vegeu explicació a continuació)
NO, STOP!! La línia B 80 està OBSOLETA des del propi 1999, perquè la B 19 ja passa per Montigalà, i si posen articulats encara més raó per deixar en pau la B 80 i deixar-la com una línia purament urbana per tal d’accedir al barri de Riera Alta de forma directa. El pas per Santa Rosa el tens cobert per la V 33 i la B 82 ja està bé com està, si bé sí que es pot ampliar fins a la rotonda del carrer Irlanda perquè de vegades els midis per maniobrar més facilment van cap allà, encara que alguns conductors sí que maniobren a la rotonda de la Plaça Trias (prop de Plaça de la Vila). Ara que tenim la oportunitat SI US PLAU, no feu PEGATS. Feu quelcom ben nou i racionalitzat, en lloc de fer passar quatre-centes mil línies pel mateix lloc que fan el mateix recorregut. Sembla com si es fes un joc de combinatòria el que fan una línia per cada variació del recorregut, en lloc de fer-ho molt simple i promocionar transbordaments, ja que gràcies als títols integrats, es poden fer, facilitant-los.La B80 per Sta. Rosa/Av. Banús (supleix volta M19)
La B82 s'amplia a Fondo i Montigalà
Em fa la sensació que l’Àrea Metropolitana té la obsessió de fer noves línies per aquí, noves línies per allà, només per QUEDAR BÉ.
La resta sembla bé. De fet la B 15 i la B 84 tenen recorreguts molt similars.
La B 31 urbana de Montgat què farà, anirà per Can Regent i podrà escurçar la B 30 altre cop fins a Turó del Mar?
frankrodriguez.net
Außer Betrieb
Außer Betrieb
Mirant el plànol, la M19 abandona també el seu clàssic final a Av. Jordà per situar-lo a Granja Vella - Basses d'Horta (Actualment hi para la 112). Penso que és una patinada, i haurien de situar-lo a Basses d'Horta - Coll Alentorn, davant de l'accés de metro L3 i L5!
Tot i que em sobta que vulguin la M19 a 8 minuts! Aquesta línia amb el pas dels anys ha anat escalant poc a poc!
També es vol prolongar la N5 cap a Drassanes! La N10 es recuperaria en un segon periode sembla!
I com a extres que podrien fer-se en funció de la demanda. La N4 passaria a ser WTC - Paral·lel - Sant Antoni - Catalunya - Sant Pau - Maragall - Carmel. La N24 faria el mateix entre WTC i Catalunya i passaria a fer el recorregut per Pg. de Gràcia.
També hi hauria una nova N21 entre els hospitals de Vall d'Hebron i del Mar, passant pel Pg. Vall d'Hebron - Pg. Fabra i Puig - Sagrera - Bac de Roda - Poblenou. Una línia molt interessant que evita haver de passar per Plaça Catalunya també!
De totes formes, ja veure'm si això s'ho emporta Tusgsal!
Tot i que em sobta que vulguin la M19 a 8 minuts! Aquesta línia amb el pas dels anys ha anat escalant poc a poc!
També es vol prolongar la N5 cap a Drassanes! La N10 es recuperaria en un segon periode sembla!
I com a extres que podrien fer-se en funció de la demanda. La N4 passaria a ser WTC - Paral·lel - Sant Antoni - Catalunya - Sant Pau - Maragall - Carmel. La N24 faria el mateix entre WTC i Catalunya i passaria a fer el recorregut per Pg. de Gràcia.
També hi hauria una nova N21 entre els hospitals de Vall d'Hebron i del Mar, passant pel Pg. Vall d'Hebron - Pg. Fabra i Puig - Sagrera - Bac de Roda - Poblenou. Una línia molt interessant que evita haver de passar per Plaça Catalunya també!
De totes formes, ja veure'm si això s'ho emporta Tusgsal!
El metro de Barcelona amb motoristes!
Respecte la flota, és tota la de Tusgsal excepte el 335, els 374-383, els 387-388, 392 i 394, els 396-402 i 404, els 435-443 i 445-458 ni el 620.m.h.t. ha escrit: ↑Dijous 25/02/2021 19:26 Servei públic de transport col·lectiu urbà de viatgers diürn i nocturn a Barcelona i altres municipis de l'àmbit nord de l'àrea metropolitana de Barcelona (902073/2020)
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... 5&lawType=
El final de linia a Av. Jordà era una mica ortopèdic. El gir i maniobra que havien de fer (marxa enrere inclosa) per posarse al lloc de parada era complicadet (ja amb simples). Amb articulats impossible. Supos que per aixó li fan fer la vota a les cotxeres de Sant Genís per fer el canvi de sentit (tot i que haurà de fer una bona volta). I si, per accedir a L3/L5 lo seu seria que el origen/final fos a Coll Alentornn - Basses d'Horta (davant dels Bombers). No sé si ho han descartat perque fot una pendent tremenda i perque la vorera és molt estreta i no hi cap marquesinaMiquel ha escrit: ↑Divendres 26/02/2021 18:48 Mirant el plànol, la M19 abandona també el seu clàssic final a Av. Jordà per situar-lo a Granja Vella - Basses d'Horta (Actualment hi para la 112). Penso que és una patinada, i haurien de situar-lo a Basses d'Horta - Coll Alentorn, davant de l'accés de metro L3 i L5!
Mirant els plics, Tusgsal té molt risc en el nou concurs. En 2 mesos hauria de comprar els 35 cotxes provisionals, ni que siguin de segona mà, per poder-se presentar. Imaginem-nos que després el perd, es queda amb el deute d'aquests cotxes i sense serveis. Quasi la seva desaparició. Esperem que tinguin un pla b.
Si treuen unes quantes línies segur que ho solucionen. Insisteixo que existeixen moltes redundàncies.
frankrodriguez.net
Außer Betrieb
Außer Betrieb
Hauria estat molt millor opció fer que tingués el final on la línia 60 i que la 60 acabés on acaba ara la M19. Aquesta permuta faria que ambdues línies tinguessin el final al costat del metro i sense cap mena d'afectació urbanística de noves parades.TECliège ha escrit: ↑Divendres 26/02/2021 20:58El final de linia a Av. Jordà era una mica ortopèdic. El gir i maniobra que havien de fer (marxa enrere inclosa) per posarse al lloc de parada era complicadet (ja amb simples). Amb articulats impossible. Supos que per aixó li fan fer la vota a les cotxeres de Sant Genís per fer el canvi de sentit (tot i que haurà de fer una bona volta). I si, per accedir a L3/L5 lo seu seria que el origen/final fos a Coll Alentornn - Basses d'Horta (davant dels Bombers). No sé si ho han descartat perque fot una pendent tremenda i perque la vorera és molt estreta i no hi cap marquesinaMiquel ha escrit: ↑Divendres 26/02/2021 18:48 Mirant el plànol, la M19 abandona també el seu clàssic final a Av. Jordà per situar-lo a Granja Vella - Basses d'Horta (Actualment hi para la 112). Penso que és una patinada, i haurien de situar-lo a Basses d'Horta - Coll Alentorn, davant de l'accés de metro L3 i L5!