Hem actualitzat el fòrum a la última versió disponible, de 2024.
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Notícies de Tusgsal
Re: Notícies de Tusgsal
Electrificació total de la M28 amb articulats amb pantògraf l'any 2024.
Electrificació parcial de les línies B7 i B80 (2022), B3 i B22 (2023) i total de la M6 (2024). S'entén, doncs, que les línies B3, B7 i B80 tornaran a usar estàndards.
A partir del 2028, s'introdueixen midis elèctrics a les línies M1, B5, B14 i B18.
Salvem l'Estació de França!
L’ACCO considera que la licitació del servei de transport públic col·lectiu urbà de viatgers diürn i nocturn a Barcelona a l’àmbit nord de l’AMB, és restrictiva de la competència
Després d'una primera anàlisi de la documentació relativa a aquesta licitació, l'ACCO considera que el disseny de la mateixa limita de manera molt significativa la capacitat dels operadors eventualment interessats de poder-s'hi presentar. Cal recordar que, de la manca de competència i de concurrència d’operadors en una licitació pública, no només en resultarà perjudicat el funcionament competitiu del mercat, sinó també la pròpia Administració Pública licitadora (i, per tant, els contribuents) que amb molta probabilitat pagarà un preu més elevat.
Enllaç
Després d'una primera anàlisi de la documentació relativa a aquesta licitació, l'ACCO considera que el disseny de la mateixa limita de manera molt significativa la capacitat dels operadors eventualment interessats de poder-s'hi presentar. Cal recordar que, de la manca de competència i de concurrència d’operadors en una licitació pública, no només en resultarà perjudicat el funcionament competitiu del mercat, sinó també la pròpia Administració Pública licitadora (i, per tant, els contribuents) que amb molta probabilitat pagarà un preu més elevat.
Enllaç
No es podia saber. Unificar ambdues concessions (diürna i nocturna) ho trobo un error considerable. El mateix han fet amb les concessions de Mohn, i em sembla igual una bestiesa.
No sé en què pensen els de l'AMB creant aquestes concessions gegants. Una cosa és que una mateixa empresa s'emporti més d'una (legítim), però concentrar tantes línies en un sol concurs és anti-competitiu.
No sé en què pensen els de l'AMB creant aquestes concessions gegants. Una cosa és que una mateixa empresa s'emporti més d'una (legítim), però concentrar tantes línies en un sol concurs és anti-competitiu.
Salvem l'Estació de França!
El Consell Metropolità ha acordat SUSPENDRE la licitació
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... es&type=cn
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... es&type=cn
Salvem l'Estació de França!
No sé si ja ho he dit però veient les especificacions del contracte, més concretament, els recorreguts de les línies, em sembla que segueixen estant plenes de pegats que porten 20 anys obsolets (fins i tot incorporant encara més pegats). A més que no consideren les línies de TMB (H 10, H 14, V 33, 60). D’acord que son concessions diferents però em sembla que això pot provocar errades de planificació greus.
Penso que s’ha de començar des de 0.
Penso que s’ha de començar des de 0.
frankrodriguez.net
Außer Betrieb
Außer Betrieb
-
- N3
- Entrades: 22
Ja sabem el que ha passat. TUSGSAL ha presentat recurs per poder incloure que sigui obligatori presentar cotxeres a l'oferta (clar, ells les tenen amb la nova nau que van comprar i amb les Guixeres), ja que per ells això es un avantatge.Volen tornar a formar bronca com amb el Nitbús del 2012. També pretenen blindar que tota la cúpula directiva sigui subrogada, com si no en tingessin prou havent enfonsat a l'empresa en un cas de colusió en el cas Aerobús... Això és de pena, i mentrestant a seguir xupant del bote...
Estrenats avui els Solaris Urbino 18 a les línies B25 i M28.
Així doncs, la B25 ja pot portar articulats en laborables.
Així doncs, la B25 ja pot portar articulats en laborables.
Salvem l'Estació de França!
La parada d’autobusos de Can Ruti serà ampliada
https://www.eltotbadalona.cat/la-parada ... -ampliada/
Es guanyarà espai a tocar de l'accés per tal que la M19 pugui dur articulats i deixar la rotonda lliure d'estacionament.
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... &lawType=2
https://www.eltotbadalona.cat/la-parada ... -ampliada/
Es guanyarà espai a tocar de l'accés per tal que la M19 pugui dur articulats i deixar la rotonda lliure d'estacionament.
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... &lawType=2
Salvem l'Estació de França!
Ja estan circulant en buit els nous MAN Lyon's City
Avistat aquest matí el 702 fent ruta per Can Ruti. Aquí és on TUSGSAL "homologa" els seus cotxes.
Potser la setmana vinent ja els tenim en servei
Avistat aquest matí el 702 fent ruta per Can Ruti. Aquí és on TUSGSAL "homologa" els seus cotxes.
Potser la setmana vinent ja els tenim en servei
Salvem l'Estació de França!
Dit i fet!! Ja són en servei els MAN Lion's City a les línies B2, B4 i B20.
Ja només falten per sortir els Volvo 7900 18m, que s'havien d'assignar a la M19 però encara no és possible.
Ja només falten per sortir els Volvo 7900 18m, que s'havien d'assignar a la M19 però encara no és possible.
Salvem l'Estació de França!
Just venia a comentar que n'havia vist un avui a la B4.
Se sap ja quins autobusos retiraran/vendran/passaran pel martell?
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
Han d'adaptar els terminals. Suposo que a Barcelona finalment anirà a Basses d'Horta - Granja Vella?
El metro de Barcelona amb motoristes!
• Posats a la venda: 15 Irisbus CityClass (Ivecazos), 4 midis Scania Castrosua CS40 (els que quedaven), 3 midis MAN Castrosua Magnus, 2 midis Heuliez GX-127 i un MAN Lion's City.
• Enviats a ferralla: els 4 Iveco Daily, un CityClass (accidentat) i el Castrosua Tempus.
m.h.t. l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimarts 27/04/2021 22:18, en total s’ha editat 2 vegades.
Salvem l'Estació de França!
Gràcies!
m.h.t. ha escrit: ↑Dimarts 27/04/2021 19:20• Posats a la venda: 15 Irisbus CityClass (Ivecazos), 4 midis Scania Castrosua CS40 (els que quedaven), 3 midis MAN Castrosua, 2 midis Heuliez GX-127 i un MAN Lion's City.
• Enviats a ferralla: els 4 Iveco Daily, un CityClass (accidentat) i el Castrosua Tempus.
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
-
- N6
- Entrades: 293
- Ubicació: barcelona
Es una lastima vayan a desguazar el 552 "Castrosua Tempus Hibrido" , es un bus que practicamente a circulado poco y creo que podrian venderlo ya que podria dar servicio en algun pueblo o ciudad pequeña donde no suba mucha gente, aunque tambien puedo entender en parte que lo desguacen por la poca cantidad de espacio - asientos que tiene y tambien segun vi cuando circulaba por la B31 que lo tenian que retirar a cocheras porque se le acababa la bateria en poco tiempo..., saludos.
Los tempus han dado tantos problemas que una empresa pequeña no puede mantenerla.
frankrodriguez.net
Außer Betrieb
Außer Betrieb
- Adolescent barceloní
- N9
- Entrades: 2381
- Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
- Contacta:
Una petita anotació, el MAN estàndard al qual es refereix el llistat de l'AMB (7819DSN) es tracta del 334, un MAN amb carrosseria Castrosua City Versus, BKB de DOTs, i amb fila de 1 seient enlloc de 2 al costat portes (cosí germà del 335 que es va cremar fa uns anys), i no pas d'un MAN Lion's City (els primers que van arribar a Tusgsal eren matrícula FGW).
Enviar el Tempus a desballestament era quelcom que es veia a venir, portava molts anys aturat i això haurà afectat greument a les bateries del sistema híbrid de ben segur.
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
Les persones que vivim fora de les grans ciutats també tenim dret a tenir autobusos nous, i no xatarra ex-AMB.David.F.C.M.B.1000 ha escrit: ↑Dimarts 27/04/2021 21:03 Es una lastima vayan a desguazar el 552 "Castrosua Tempus Hibrido" , es un bus que practicamente a circulado poco y creo que podrian venderlo ya que podria dar servicio en algun pueblo o ciudad pequeña donde no suba mucha gente